Citat:
Ursprungligen postat av
halamadrid918
Hej!
Jag blev slumpmässigt testad idag på jobbet, har rökt cannabis regelbundet i ca 2-3 år 1-2 gånger per dag, och senast igår natt.
Jag väger 60kg och är 157 lång, är ganska liten.
Jag fick panik över att jag skulle testas och gurglade munnen med tvål och hade till och med tvål kvar i munnen när jag skulle testas för att försöka slå ut THCn.
Och imorse borsta jag tänderna och sköljde med flor, så jag sköter mun hygienen.
Hur ser mina chanser ut tror ni? Jag får svar mitten på nästa vecka
Just salivprover är dåliga när det gäller THC. Har rökt dagen innan salivprover och klarat mig typ varje gång. 12-24h brukar det vara. Det är perfekt för stoners med salivprov för det ända man bevisar är att man är nykter när provet är taget (om man är ren)
Som annan skrev riskerar du nu att du har sabbat provet och förhoppningsvis får du göra om salivprovet det om de nu skulle bli så för kisset e kört du hinner inte bli ren till nästa prov hur du än gör.
Citat:
Ursprungligen postat av
Maskrosbillys
Försöker igen, rökt ca 1g hasch den 8e, är jag ren den 20e? Inte rökt någonting på ca två månader innan
100% ren. Om du inte har thc lagrat i fettceller vilket du inte får av ett gram.