2025-01-13, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrpoppah
Vad tror ni om detta? Vore tacksam för ett svar, kommer förmodligen behöva pissa på onsdag/torsdag. Skickas till labb, gränsvärdet är 500ug/L.
Har bra metabolism och intar mycket vatten och askorbinsyra atm

Aja fick tid på onsdag iallafall, 92 timmar mellan intag och test. Får hoppas på att det är grönt, provet screenas som sagt.
Citera
2025-01-13, 22:31
Medlem
popcorn.mannens avatar
Hallå! Undrar om någon har koll på hur länge kratom sitter kvar i urinet på urin prov? Handlar det om några dagar eller några veckor. Läste någonstans att det sitter kvar i systemet i ca 3 veckor. Stämmer det?
Citera
2025-01-14, 13:16
Medlem
Hej!

Jag blev slumpmässigt testad idag på jobbet, har rökt cannabis regelbundet i ca 2-3 år 1-2 gånger per dag, och senast igår natt.

Jag väger 60kg och är 157 lång, är ganska liten.

Jag fick panik över att jag skulle testas och gurglade munnen med tvål och hade till och med tvål kvar i munnen när jag skulle testas för att försöka slå ut THCn.
Och imorse borsta jag tänderna och sköljde med flor, så jag sköter mun hygienen.

Hur ser mina chanser ut tror ni? Jag får svar mitten på nästa vecka
Citera
2025-01-14, 15:22
Medlem
Shoo. Det står på vissa salivtest sidor att man kan manipulera testet genom citron syra. Om jag typ ”sköljer” munnen me citronsyra innan jag gör provet kommer jag att klara det?

Och en till grej.. när jag lämnade urintest innan jag började det här jobbet så fick jag ett papper där det stod vilka droger dom testat mig på och tramadol var aldrig i kryssat.. betyder det då att jag kan käka tram utan att behöva vara nojig?

Innan jobbet var det urintest, på jobbets ”random narkotika tester” är det salivtest och på båda så är tramadol ej i kryssat.
Citera
2025-01-14, 17:20
Medlem
Villavagnars avatar
Hallojsan!

Fick reda på igår att jag ska lämna urinprov hos psyk nästa måndag.
Har varit storrökare i hela mitt liv men dom senaste månaderna har jag varit nästan helt ren ifrån någon enstaka dag då jag rök lite. (0.2a)

Köpte mig en gubbe amfetamin och 2g röka dagen innan nyår som tog slut på fredagen.

Har inte rört något sedan dess och dricker te gjort på sarsaparilla root morgon och kväll vilket en Jamaicansk vän sa man skulle pissa negativt redag dagen efter på?..

Vad tror ni?
Klarar jag provet på måndag fri från thc?
Peace
Citera
2025-01-15, 16:53
Medlem
För dem 3 inläggen ovanför så är svaret desamma - att ni tyvärr är positiva på era respektive prov
Citera
2025-01-16, 01:39
Medlem
Försöker igen, rökt ca 1g hasch den 8e, är jag ren den 20e? Inte rökt någonting på ca två månader innan
Citera
2025-01-16, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurdiskaHunden
För dem 3 inläggen ovanför så är svaret desamma - att ni tyvärr är positiva på era respektive prov

Får jag fråga varför du är så säker på det?
Citera
2025-01-18, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sliisken
Shoo. Det står på vissa salivtest sidor att man kan manipulera testet genom citron syra. Om jag typ ”sköljer” munnen me citronsyra innan jag gör provet kommer jag att klara det?

Och en till grej.. när jag lämnade urintest innan jag började det här jobbet så fick jag ett papper där det stod vilka droger dom testat mig på och tramadol var aldrig i kryssat.. betyder det då att jag kan käka tram utan att behöva vara nojig?

Innan jobbet var det urintest, på jobbets ”random narkotika tester” är det salivtest och på båda så är tramadol ej i kryssat.

Beror på vad det är för salivtest, om det skickas på analys kan du glömma att citronsyra hjälper, då gränsvärdena är så mkt lägre och metoden så mkt mer noggrann.
Citera
2025-01-18, 12:36
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halamadrid918
Hej!

Jag blev slumpmässigt testad idag på jobbet, har rökt cannabis regelbundet i ca 2-3 år 1-2 gånger per dag, och senast igår natt.

Jag fick panik över att jag skulle testas och gurglade munnen med tvål och hade till och med tvål kvar i munnen när jag skulle testas för att försöka slå ut THCn.
Och imorse borsta jag tänderna och sköljde med flor, så jag sköter mun hygienen.

Idit. Du hade med största sannolikhet klarat dig. Nu kan provet blivit förstört och du får då göra omprov. Eventuellt ett urinprov. Tvål är inte något man normalt har i munnen.

Citat:
Ursprungligen postat av Sliisken

Beroende på vilket salivprov så brukar dom innehålla just citronsyra. Det främjar salivproduktionen. Du tänker på urinprov?
Citera
2025-01-18, 12:38
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskrosbillys
Försöker igen, rökt ca 1g hasch den 8e, är jag ren den 20e? Inte rökt någonting på ca två månader innan

12 dagar. Kan gå om du dricker vatten.
Citera
2025-01-18, 13:04
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halamadrid918
Hej!

Just salivprover är dåliga när det gäller THC. Har rökt dagen innan salivprover och klarat mig typ varje gång. 12-24h brukar det vara. Det är perfekt för stoners med salivprov för det ända man bevisar är att man är nykter när provet är taget (om man är ren)

Som annan skrev riskerar du nu att du har sabbat provet och förhoppningsvis får du göra om salivprovet det om de nu skulle bli så för kisset e kört du hinner inte bli ren till nästa prov hur du än gör.

Citat:
Ursprungligen postat av Maskrosbillys

100% ren. Om du inte har thc lagrat i fettceller vilket du inte får av ett gram.
Senast redigerad av ruttenfimp 2025-01-18 kl. 13:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in