2018-08-01, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Du blev positiv på analys? Analysen är ju så att den bara reagerar på det ämnet den ska. Det är ju masspektroskopi el liknande. Sub och 5c-apb har inte ens liknande molekylära uppsättningar. Låter konstigt i mina öron.... Vilken firma gjorde analysen?

Vet inte vilken firma, det var ett stödboende som skickade det vidare på analys.
Jag vet att det låter jätteskumt och jag kommer ihåg att jag protesterade mot just det.
Men det var positivt på fentanyl vilket jag hade tagit. Det var från tiden med ”2-meo-maf”(cyklopentylfentanyl bl.a.).

Kan ha varit något konstigt i fentanyl sprayen.
Citera
2018-08-01, 12:55
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Vet inte vilken firma, det var ett stödboende som skickade det vidare på analys.
Jag vet att det låter jätteskumt och jag kommer ihåg att jag protesterade mot just det.
Men det var positivt på fentanyl vilket jag hade tagit. Det var från tiden med ”2-meo-maf”(cyklopentylfentanyl bl.a.).

Kan ha varit något konstigt i fentanyl sprayen.
Om det var positivt på fentanyl, så var det fentanyl I. Eller så körde de inte full analys, bara screening utan verifiering, kräv alltid verifiering. Då är det mer exakt.
Citera
2018-08-01, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Om det var positivt på fentanyl, så var det fentanyl I. Eller så körde de inte full analys, bara screening utan verifiering, kräv alltid verifiering. Då är det mer exakt.

Det var nog bara screening utan verifiering. Ändå knäppt att det visar så fel, tycker jag..
Citera
2018-08-01, 23:52
Medlem
Frågor om beroendecentrum/mottagning

Har gått hos sjukhusets beroendemottagning ett tag nu och de sa just att jag var klar där, varit ren länge nog.

Min fråga är om jag kommer få en överraskande kallelse för drogtest för att de ska se till att jag håller mig ren? Går ej på någon medicin förutom sömntabletter. Min kompis får kallelser för att han går på adhd medicin enligt honom.

Det är ju tekniskt sett frivilligt att gå hos beroendemottagningen, enda nackdelen med att vägra är väl vad de skriver I journalen och att man inte kan få hjälp med psykproblem från sjukhuset.

Ber om ursäkt om detta är fel del av forumet.
Tack!
Senast redigerad av Svenistenen 2018-08-02 kl. 00:15.
Citera
2018-08-02, 09:19
Medlem
biffolos avatar
Nä du kommer inte få åka på några prover. När öppenvården(och slutenvården för den delen) är avslutad så får man ingen efterbehandlingar eller tester. ADHD-mediciner kan man få lämna regelbundna UP men aldrig sömnmediciner.

Källa: livserfarenheter
Citera
2018-08-02, 11:53
Medlem
Tack så mycket!
Citera
2018-08-02, 15:28
Medlem
Tianeptine och 5cl-adb gav inget utslag på sticka för mig.

Och jag lyckades bli ren från lågdos flualp på ett dygn ungefär, samma med subben.

Det känns nice att veta, för mig iaf, att jag kan köra låga doser på sub(mindre än 1mg) och vara ren ett dygn senare.

Samma där med flualp, käkat dagligen i en vecka med doser på och under 1mg på dem också och blev ren på ett dygn.
Citera
2018-08-02, 19:50
Medlem
Hej!
Har letat efter ett vettigt svar men kan inte hitta något och ögonen blöder av att behöva läsa inläggen enbart på mobiltelefonen. Så jag ber ödmjukt om ursäkt i förväg om jag dubbel/trippel postar denna frågan:
”Hur lång tid kommer det ta för Pregabalin att gå ur mitt urin??”

Där jag lämnar urinprov används inte ”vanliga” up-stickor utan alla prov lämnas till labb på sjukhuset för att analyseras. Jag har tagit pregabalin Mån-Ons ca 20.000mg (20g) är 190cm lång och väger 120kg..
Vore enormt tacksam för ett professionellt svar och ingen killgissning.
Tack på förhand!
Citera
2018-08-02, 21:55
Medlem
PontIns avatar
Någon som vet om metyl klonazepam visar positivt på benzo eller bara på acl
Citera
2018-08-03, 08:37
Medlem
Drillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkaline
Hej!
Har letat efter ett vettigt svar men kan inte hitta något och ögonen blöder av att behöva läsa inläggen enbart på mobiltelefonen. Så jag ber ödmjukt om ursäkt i förväg om jag dubbel/trippel postar denna frågan:
”Hur lång tid kommer det ta för Pregabalin att gå ur mitt urin??”

Där jag lämnar urinprov används inte ”vanliga” up-stickor utan alla prov lämnas till labb på sjukhuset för att analyseras. Jag har tagit pregabalin Mån-Ons ca 20.000mg (20g) är 190cm lång och väger 120kg..
Vore enormt tacksam för ett professionellt svar och ingen killgissning.
Tack på förhand!

Upp till två dygn enstaka intag
Upp till fem dygn dagligt intag
Citera
2018-08-03, 09:57
Medlem
-charliesheens avatar
Hallå där! Nu är det så att jag ska lämna urinprov i eftermiddag. Jag har inte använt droger på ett tag och borde vara ren. Inatt hur som helst hade jag väldigt svårt att sova, mykrypp osv, så jag gick upp vid 02 och tog en bärs vilket inte hjälpte. Jag började bli stressad då jag ska på en viktig födelsedagsfest ikväll och inte ville gå dit som ett lik så jag beslöt mig till slut runt 03 att ta en imovane. Hur är det nu med imovane syns det på urinprover? Jag går till beroendepsykiatriker, borde jag berätta för hen eller gör det bara att de aktivt kommer söka efter Imovane när de analyserar testet? Urinprovet skickas iväg på analys. Vore mkt tacksam för svar!
Citera
2018-08-03, 10:20
Medlem
Whitewidow1s avatar
Jag rökte den 25/7, ungefär 0.2-0.25 gram, ska på urin test den 6-7 augusti, det är ett sådant som de skickar på analys. Jag var helt ren innan ja rökte, tror ni jag klarar mig? Jag är 190 och väger ca 90kg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in