Hej
Fredag kväll 22~ till söndag 20~ har jag käkat ca 1g tramadol. Tog sist ca 50mg i söndags kl 20~. Planen var att jag bara skulle ta i fredags men vart vaken hela natten istället efter det började jag dosera hejvilt.
Tänkte att jag tränar innan samt dricker 3-4 l vatten eller vad säger ni klarar jag urinprovet?
Syns Klonazepam på 12-sticka?
Om det gör det, skulle man klara av att pissa om man tar på en tisdag och ska lämna på måndag dvs 6 dagar.
( intag 4 mg )
Syns Klonazepam på 12-sticka?
Om det gör det, skulle man klara av att pissa om man tar på en tisdag och ska lämna på måndag dvs 6 dagar.
( intag 4 mg )
Hej
Fredag kväll 22~ till söndag 20~ har jag käkat ca 1g tramadol. Tog sist ca 50mg i söndags kl 20~. Planen var att jag bara skulle ta i fredags men vart vaken hela natten istället efter det började jag dosera hejvilt.
Tänkte att jag tränar innan samt dricker 3-4 l vatten eller vad säger ni klarar jag urinprovet?
Intressant. Hade rökt varje dag i ungefär 2 månader, tex en/två jollar efter jobbet. Sedan mer under semestern.
Varit ren i en månad idag så provade en 20ng sticka och den visade negativt. Trodde åtminstone det skulle ta två månader. Lite offtopic kanske men kan alltså gå så fort att bli ren.
Jag lämnar urinprov då och då, och eftersom jag är ordinerad Voxra kan ett test med multisticka visa falskt positivt på amfetamin. De säger att de kan skicka provet på analys och jag undrar lite över hur det går till. Kollar de bara efter just amfetamin om de skickar in på analys? Eller letar de efter substanser som kan orsaka det falskt positiva resultatet? Jag tänkte om det var fritt fram att ta 3-cmc och skylla på Voxran om jag lämnar ett urinprov som ger utslag på amfetamin. Bakgrunden till denna tanke är att jag har läst att även 3-cmc kan ge falska positiva resultat på urinprov. 3-cmc och Voxra är ju båda katinoner och liknar tydligen varandra i strukturen.
Senast redigerad av Fried81 2022-08-31 kl. 21:45.
Anledning: Förtydligande
För framtida referenser, previa verkar använda unilabs, cutoff värden är 25microgram per liter, eller 25 ng/ml. Enligt deras hemsida, alla gränsvärden finns att hitta.
För framtida referenser, previa verkar använda unilabs, cutoff värden är 25microgram per liter, eller 25 ng/ml. Enligt deras hemsida, alla gränsvärden finns att hitta.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!