2020-01-29, 16:34
Medlem
Alla gnäller om att dom inte får svar, men det är ingen som meddelar sina resultat.

Här kommer min: negativ på analys 7 dagar efter intag av midazolam och morfin.
Citera
2020-01-29, 19:43
Medlem
14ordens avatar
Några frågor ang multistickor för hemmabruk.

•Anses det alltid vara negativt om 2 streck dyker upp? Även om det ena strecket är jääävligt svagt? Betydligt mycket svagare än för dom övriga substanserna.

•Skulle ett väldigt svagt negativt test kunna indikera att det blir ett positivt testresultat om det skickas på analys?

(Testet skall alltså visa 2 streck om det är negativt och 1 streck om det är positivt.)
Citera
2020-01-29, 20:54
Medlem
Dominobrickors avatar
Vill bara slinka in med att metylfenidat inte syns på urinprover kanske redan finns nån som sagt det men ju fler som säger det dästå lättare blir det ju att lita på det
Citera
2020-01-30, 08:38
Medlem
Tjenare! I onsdags så tog jag 4,5 mg alprazolam och drog ladd till torsdag kl 6/7 ungefär 1,5g och Åkte på pissprov (analys) imorse kl 08.20 ungefär.. vad tror ni, är jag ren? Pissade 1 gång tidigare på morgonen och hade hunnit dricka ungefär 2 glas vatten så pisset var gult men inte överdrivet mörkt.
Tacksam för svar
Citera
2020-01-30, 09:39
Medlem
Bästa sätt att få ur Xanor/Alprazolam ur kroppen så snabbt som möjligt? Ätit 4-5mg och ska lämna prov om 5 dagar, tog det bara 1 gång och före det så var det 3 månader sen jag tog nått. Snälla hjälp mig med tips på vad jag kan göra under dessa 5 dagar för att påskynda processen!

//filuren
Citera
2020-01-30, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kashek
Hur länge syns 0.5mg alprazolam i saliv ? 24h? Försökt googlat men inte kommit fram till ngt specifikt

Det syns MAX 48h i saliv på den mängden.
Citera
2020-01-30, 11:42
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 14orden
Några frågor ang multistickor för hemmabruk.

•Anses det alltid vara negativt om 2 streck dyker upp? Även om det ena strecket är jääävligt svagt? Betydligt mycket svagare än för dom övriga substanserna.

•Skulle ett väldigt svagt negativt test kunna indikera att det blir ett positivt testresultat om det skickas på analys?

(Testet skall alltså visa 2 streck om det är negativt och 1 streck om det är positivt.)

Är det ett streck så innebär det negativt alltid oavsett styrka på sträcket.

Citat:
Ursprungligen postat av Dominobrickor
Vill bara slinka in med att metylfenidat inte syns på urinprover kanske redan finns nån som sagt det men ju fler som säger det dästå lättare blir det ju att lita på det

Finns metylfenidat stickor, syns dessutom på analys o saliv test så helt säker går man inte. Men standard stickorna syns det ej på nej.

Citat:
Ursprungligen postat av Sutoketamin
Tjenare! I onsdags så tog jag 4,5 mg alprazolam och drog ladd till torsdag kl 6/7 ungefär 1,5g och Åkte på pissprov (analys) imorse kl 08.20 ungefär.. vad tror ni, är jag ren? Pissade 1 gång tidigare på morgonen och hade hunnit dricka ungefär 2 glas vatten så pisset var gult men inte överdrivet mörkt.
Tacksam för svar

Har du inte käkat Benzo innan borde det vara lugnt men inte helt säkert. Alprazolam går ut mycket fort.
Citera
2020-01-30, 14:53
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NervusVagus
Alla gnäller om att dom inte får svar, men det är ingen som meddelar sina resultat.

Här kommer min: negativ på analys 7 dagar efter intag av midazolam och morfin.
Blod eller urin?
Citera
2020-01-30, 16:18
Avstängd
Hej,

har inget i mitt system sedan tidigare men nu tagit 30 mg metadon. Hur länge lär detta kunna visas på analys. 1 vecka, 10 dagar?
Citera
2020-01-30, 16:42
Medlem
Schamlippens avatar
Ska lämna urinprov på måndag kl 10 där det även kollas etg(alkohol) tänkte dricka ikväll en rätt okej mängd.

Är jag safe om jag bara håller mig till ikväll?

Kan tillägga att jag rör på mig endel samt äter bra mat och dricker bra med vatten.
Citera
2020-01-31, 11:10
Medlem
Ofermods avatar
Hej!

Först en liten bakgrundshistoria som gör att jag nu känner mig osäker inför ett potentiellt urinprov kommande veckorna för en anställning.

För ett par år sedan rökte jag cannabis ganska frekvent, men jag visste att ett urinprov var på gång för ett sommarjobb, så två månader innan provet slutade jag (tillfälligt) med cannabis. Brukar heller inget annat, knappt alkohol. Detta har fungerat alla gånger jag behövt ge urinprov. Kan tillägga att jag under denna period inte tränade alls.

Dagen innan provet var jag på middag med ett par vänner, och efter det började dessa vänner röka cb. Jag tog inget, givetvis, utan nöjde mig med en öl. Det blev ganska rökigt i rummet och bestämde mig för att gå hem. Ett par veckor senare fick jag veta att provet var positivt och jag fick ingen anställning på detta jobb.

Jag slutade helt med rökningen, utan började istället äta magiska bakelser. Detta eftersom jag börjat träna ganska bra (5 ggr i veckan för det mesta) och ville bespara mig lungproblem som jag tidigare dragits med. Under 2019 fick jag i mig totalt cirka 15 gram fördelat på ett par kvällar under hela året, men minst två månaders uppehåll emellan.

Under jul och nyår, fram till den 5 januari ungefär, intog jag cirka 15 gram igen genom bakelser. Sedan dess har jag inte berusat mig på denna eller någon annan drog och har samtidigt träna frekvent. Inte upp till 5 gånger i veckan hela tiden, men 2-3 iallafall, under vilka jag svettats ganska bra (är en blöt jävel under träning). Oftast har jag avslutat med bastu.

Nu till min oro. Jag är osäker på om det drogtest jag fastnade i berodde på mitt tidigare bruk eller om de mängder jag fick i mig passivt kan ha varit tillräckligt för att visa spår i ett prov dagen efter.

Eftersom jag kommer behöva ge urinprov någon gång mellan mitten på februari och mitten på mars (dvs 6-10 veckor efter senaste intag) vet jag inte om jag kommer att kunna pissa rent.
Tror ni att jag kan ha fastnat på grund av passivt intag?
Tror ni att 6 veckor efter ovan nämnda intag är tillräckligt för att redan ha det ute ur systemet?

Kan tillägga att jag är en relativt tanig jävel på 185/79 med ganska hög ämnesomsättning. Det enda fett jag lagrar är på magen, men det är knappt synligt det heller. Däremot har jag läst att det fastnar mer cannabinoider i levern eller nåt vid oralt intag, vilket isåfall inte är till min fördel förmodar jag.

En bonusfråga: Den anställning jag troligtvis måste pissa på är för samma företag men på annan ort. Administrativt har de knappt någon kontakt med varandra, och det har troligtvis ingen aning om att jag fastnat i en annan ort för cirka tre år sedan, men är det kutym för företag i Sverige att spara uppgifter för varje hälsokontroll ett företag genomför på sina anställda?
Citera
2020-01-31, 16:36
Medlem
Om jag äter en halv blå xanor kslol idag, kan jag pinka rent på måndag ? Snabba svar uppskattas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in