Flashback bygger pepparkakshus!
2017-05-30, 11:04
Medlem
SmygarBerits avatar
Ja, intressant vad detta sk provsvar kommer att ge. Tror inte Tingsrätten kommer godta ett prov som inte visar ngt. Annars skulle var och varannan som ställs inför rättegång läggas in på akuten när de ska bli grillade. Så ett intyg-visst. Men det ska även visa ngt din dumbom, Catrin. Så hoppas ditt sk anfall var äkta för din egen del. Att du hade ångest, illamående pga graviditet eller möjligen kolhydratsbakis efter din lättjefulla helg på Kolmården är inget giltigt skäl. Ba såru vet.
Citera
2017-05-30, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Jag hoppas som du att hon kommer ha en sommar förstörd av riktig, förlamande ångest med massor av panikattacker.
Det förtjänar denna s.k. människa!

Hoppas dessutom att ett regnmoln placerar sig lokalt över henne och förföljer henne vart hon än går. Då kan vi dessutom hålla reda på var hon befinner sig...

Jag hoppas på ett lokalt åskmoln över hela Järna/Södertälje över hela sommaren, där Catrin befinner sig fram till rättegången i Södertälje tingsrätt.
Det sura kommer efteråt, för hon ställde in rättegången igår.
Citera
2017-05-30, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Ja, intressant vad detta sk provsvar kommer att ge. Tror inte Tingsrätten kommer godta ett prov som inte visar ngt. Annars skulle var och varannan som ställs inför rättegång läggas in på akuten när de ska bli grillade. Så ett intyg-visst. Men det ska även visa ngt din dumbom, Catrin. Så hoppas ditt sk anfall var äkta för din egen del. Att du hade ångest, illamående pga graviditet eller möjligen kolhydratsbakis efter din lättjefulla helg på Kolmården är inget giltigt skäl. Ba såru vet.

Du skriver lika skönt och med humor, Bejjan som kära CamCam :-)
Jästa kolhydrater eller bubblig gymmage för Catrin här kanske.

Ja annars skulle var och varann läggas in på akuten för snorig och rinnande näsa.
Citera
2017-05-30, 11:21
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Jag hoppas på ett lokalt åskmoln över hela Järna/Södertälje över hela sommaren, där Catrin befinner sig fram till rättegången i Södertälje tingsrätt.
Det sura kommer efteråt, för hon ställde in rättegången igår.
Du menar kollektiv bestraffning?

Nej, jag vill ha ett riktigt lokalt moln (typ tecknad film) över hennes huvud som följer efter även inomhus i t.ex. barer eller varthän hon än försöker gömma sig.
Citera
2017-05-30, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Du menar kollektiv bestraffning?

Nej, jag vill ha ett riktigt lokalt moln (typ tecknad film) över hennes huvud som följer efter även inomhus i t.ex. barer eller varthän hon än försöker gömma sig.

Nej bara för Catrin, tänkte jag på, åska med ösregn där hon går plus lite regnskurar i mamma Annes hår :-)
Citera
2017-05-30, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Spännande och hon har zebralångkalsonger på sig :-)

Electric Banana Band tänkte jag direkt på då jag såg den bilden
Citera
2017-05-30, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomii
Electric Banana Band tänkte jag direkt på då jag såg den bilden

Ja, just det, Zebran, Janne Scahffer, "Jag vill bo i en svamp, annars för jag kramp, apropå, Cam Cams inlägg om att Catrin hade svampinfektion i underlivet :-)
Citera
2017-05-30, 11:53
Medlem
mejdejmejdejs avatar
Förmodligen drabbades GM i söndags kväll av "ont i magen"-syndromet som ofta kan infinna sig hos barn som tycker det är jobbigt att gå till skolan, av diverse anledningar... Och vips! Njurbäckeninflammation + "mini"
Citera
2017-05-30, 12:05
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chromacor
Haha 😊 Ja sämre kap kan man ju nästan inte föreställa sig, jag hade hellre tagit en blekfet tribaltatuerad lyxfällan-wt:are med ett gravt cigarett- och fredgsmysmissbruk än denna jävla sopa. Kanske är skäggturkar inte så nogräknade, eller så saknar han kapacitet att göra även den minsta av bakgrundskoll på blivande babymama'n?

Tror skäggturken tycker hon är rätt "skön". Har sett vid en live-sändning hur han driver med henne att hon ska skriva bok om att vara en "mobbad hustler" och hon ligger med mat (ostbågar) smaskandes i munnen och garvar åt hans skämt. Han kan ju inte se henne än ett överdrag. Måste vara det eller så är han så gräsligt ful och efterbliven (orsaken till att vi aldrig får se ansiktet) så han tycker att Catrin är rena kapet som bidrar med sitt tragiska liv som en följetång av spänning. Hon höjer upp hans annars tråkiga liv. Ingen vettig människa kan vilja bygga en framtid med denna ärketönt. Eller så har han ett sug efter att begå mentalt självmord genom att börja leva med denna människa. Kanske har dödslängtan- vem vet. Ju mer jag tänker på det desto fler frågor får jag.
Tar en kopp kaffe och börjar jobba istället.
Citera
2017-05-30, 12:15
Medlem
wishyouwereheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Skrattade så jag satte mitt kvällsté i halsen

Nä, men detta va ju seriöst dagens höjdpunkt. En graviditet. Jag som trodde att min måndag skulle bli tråkig och seg. Hennes pojkvän måste vara lika jävla blåst som henne. Dels att ens vilja visa sig ute med henne men även dels för att han vill stoppa in sin köttpipa i henne. Dessutom avla med henne. Vad fan tänkte han där? Hans föräldrar måste vara stolta. "Eey, maaama, babba. Joråattsåhäär, jag tänkte avla vidare mina gener på en kvinna som har noll utbildning, inget jobb, skuldsatt upp till öronen, inväntar rättegång efter att ha lurat av barn och äldre pengar, är så hatad att hon lider av grov ångest samt har ingen vänner, lever på sin mamma samt bidrag OCH med all sannolikhet kommer sitta i fängelse under nästa vår/sommar. BRA KAP VA?"
Hans vänner måste ju antingen skratta bakom ryggen på honom alternativt ha någon slags kampanj där de försöker tala honom till rätta.
Det va ju för fan nyss slut mellan dem och nu ska de ha en bebis. Pinsamt.

slår vad om att catten luras även här:
"Men det e väl klart att ja kör me p-piller, e du dum eller? har ju två barn tror du jag ska ha fler, vi känner ju knappt varann?!"

allt löngn förstås, hon vill lura en karl å bli försörjare helt enkelt!!
Citera
2017-05-30, 12:50
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Nu bekräftar hon graviditeten

https://minfil.org/Y2ccJ6b1b6/IMG_2152.PNG

https://minfil.org/ZdcfJ3bdbc/IMG_2153.PNG

Vem i hela friden använder numera ordet "avkomma" (se hashtaggen i den nedre skärmdumpen), kopplat till en graviditet...?

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/avkomma

Citat:
Ordet används i första hand om avkomman till amnioterna, det vill säga däggdjur, fåglar och reptiler, och särskild om sådan som ännu är under sina föräldrars beskydd. Det är exempelvis möjligt att tala om fågelungar och krokodilungar.
Citera
2017-05-30, 12:51
Medlem
Då är hon hemma igen. Medicin mot njurbäckeninflammation och hävdar fortfarande att hon är gravid...
http://i.imgur.com/pYIZ9Ir.png
http://i.imgur.com/PUdQXpz.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in