2016-01-10, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeytrap
Förstår din poäng…tyvärr dock så kommer ej afgahnistan ej att ta tillbaka dessa getknullande individer, så svenska kvinnor får vackert finna sig i att våldtäkt snart är helt lagligt.

Bra jobbat svetsarn!
Givetvis så är dom glada och slippa dom. Min vän från Afganistan brukade säga att en getknullare i Afganistan är en getknullare i Sverige. Det är inte direkt begåvningsreserven som kommer nu.
Dom är på väg till länder som USA och Kanada.
2016-01-10, 05:41
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Det är väl inte jättekonstigt att polisen väljer att mörka babbelurernas framfart, vi har ju sett hur media drevar så fort en snut öppnar käften och beskriver verkligheten Herregud, DN hittade ju till och med på en liten rasisthistoria om rasistbrandmannen från Boden, inte fan är det konstigt att fotfolket beläggs med munkavle under sådana omständigheter.

Och nu vänder asen på DN på steken och fakking lipar över att snuten inte vågar offentliggöra att babbelurer massangriper vita tjejer
2016-01-10, 06:31
Medlem
kuntakinte55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
Det är väl inte jättekonstigt att polisen väljer att mörka babbelurernas framfart, vi har ju sett hur media drevar så fort en snut öppnar käften och beskriver verkligheten Herregud, DN hittade ju till och med på en liten rasisthistoria om rasistbrandmannen från Boden, inte fan är det konstigt att fotfolket beläggs med munkavle under sådana omständigheter.

Och nu vänder asen på DN på steken och fakking lipar över att snuten inte vågar offentliggöra att babbelurer massangriper vita tjejer
Det du skriver stämmer. DN & Co är de mest ansvariga för alla extra våldtäkter och sexuella övergrepp mot unga flickor och barn som arab och neger-invasionen resulterat i. Mycket tyder på att deras mål är inbördeskrig och förintelse av svenska folket och de arbetar effektivt i ett stort internationellt nätverk av företag och organisationer.
2016-01-10, 06:50
Medlem
IQ130s avatar
Går inte att läsa tråden, den är förstörd med upprepningar, tjat, all den nedsättande imbecilla vokabulär som är komik hos den tänkande delen av befolkningen. Tyvärr, Flashback är dött, men det visste ju många sedan tidigare. Jag har inte tid att gräva fram det som möjligen kan vara relevant i tråden. Hur gör man för att slippa tjatiga omtagningar av rapig rasism från gruvhålet/pojkrummet/ensamma bostäderna/pickalurviga småbarnsfarsan? Borde räknas som trams, då det inte leder framåt, det går att förstöra seriösa trådar med oseriöst dravel.

Det var inte min avsikt att skapa en tråd för avreaktion. Jag sökte diskussion, men konspirationsteoretikerna och foliehattarna tog över, med sd-svansen och allt annat som finns i Sverige i dag. Jag förstår att de bästa sticker utomlands, finns inte så mycket kvar att hoppas på här.

För er som kan läsa är det överkurs att berätta att det inte finns något "folkutbyte" på g iscensatt av någon, någonstans. Däremot kommer ju tölparna att ta över det offentliga rummet om Åkessons hejdukar vinner. Jag förstår att DN kanske mörkar för att slippa flashbackisera hela samhället (ständigt flöde av rasism och kvinnohat). Det vore hemskt, dock, så är det dags att börja lyssna på vanligt folk som inte har hets och skräp mellan öronen.
Senast redigerad av IQ130 2016-01-10 kl. 06:53.
2016-01-10, 07:00
Medlem
IQ130s avatar
En medelålders gubbpolitiker kan inte gissa sig till vad som händer en kväll när en ung tjej 20 bast festar på stan. De måste berätta. De måste anmäla. Händer inget med anmälan, vidare i kedjan.
Senast redigerad av IQ130 2016-01-10 kl. 07:04.
2016-01-10, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQ130
Går inte att läsa tråden, den är förstörd med upprepningar, tjat, all den nedsättande imbecilla vokabulär som är komik hos den tänkande delen av befolkningen. Tyvärr, Flashback är dött, men det visste ju många sedan tidigare. Jag har inte tid att gräva fram det som möjligen kan vara relevant i tråden. Hur gör man för att slippa tjatiga omtagningar av rapig rasism från gruvhålet/pojkrummet/ensamma bostäderna/pickalurviga småbarnsfarsan? Borde räknas som trams, då det inte leder framåt, det går att förstöra seriösa trådar med oseriöst dravel.

Det var inte min avsikt att skapa en tråd för avreaktion. Jag sökte diskussion, men konspirationsteoretikerna och foliehattarna tog över, med sd-svansen och allt annat som finns i Sverige i dag. Jag förstår att de bästa sticker utomlands, finns inte så mycket kvar att hoppas på här.

För er som kan läsa är det överkurs att berätta att det inte finns något "folkutbyte" på g iscensatt av någon, någonstans. Däremot kommer ju tölparna att ta över det offentliga rummet om Åkessons hejdukar vinner. Jag förstår att DN kanske mörkar för att slippa flashbackisera hela samhället (ständigt flöde av rasism och kvinnohat). Det vore hemskt, dock, så är det dags att börja lyssna på vanligt folk som inte har hets och skräp mellan öronen.
-Jamen då går ju allt din väg..vafan ska man göra då? Sluta köpa DN? vafan hjälper det när TV4s morronsoffa är full av solskenshistorier om mångfald? Ökar SD så tar Sverige bara in mer afghanpojkar för att straffa svenska folket för att man tycker/tänker fel..Sverige som nation är redan kört.
2016-01-10, 07:33
Medlem
Citat:

Det vore inte första gången som en media-enhet "mörkar", eller utelämnar absolut nödvändig information, varken i Sverige eller internationellt. Att DN vore så goda i sin tjänstgöring att hindra samhället från att bli "flashbackiserat", nu lägger du nog lite för stor tillit till DN.

Och om du verkligen vill börja lyssna på vanligt folk, jag menar..... Vanligt folk är precis dem som har skapat denna jävla skitsmörjan. Du vet, "jag tror på allas lika värde", är en "vanlig" värdering som "vanligt" folk sitter på (en värdering som vidare gör så att de har tillgång till ett fint hus, två bilar, har råd med semester utomlands två gånger varje år etc.).
2016-01-10, 07:37
Medlem
mazdarikards avatar
Citat:

Bra och viktig tråd. Läs den. Kommande dagarna blir spännande. Synd att tråden spammades. Kanske nån DN-sympatisör som inte gillade innehållet?
2016-01-10, 07:45
Medlem
Kemiske Alis avatar
Det är vidrigt hur pk-etablissemanget gör våld på sanningen eller helt undertrycker den för sina politiska syften. Sverige har verkligen sjunkit långt på bara 40 år. Vi är mer illa ute än jag någonsin hade trott. Det sorgliga är att så många normala människor med sunt förnuft låtit sig luras och inte kunnat se lögnerna. Jag hoppas att det är slut med det nu. 7-klöverns och pk-medias inflytande måste elimineras om Sverige ska kunna räddas. Politikerna får vi bort genom nästa val och en del av pk-media kan man få bort genom slopandet av presstödet och "amerikanska" skadestånd för lögnaktiga artiklar.
2016-01-10, 08:18
Moderator
-Info-s avatar
I Nyheter Idags artikel idag så framgår det ganska tydligt att det främst var media som mörkade och inte polisen:

Citat:
Så mörkade Dagens Nyheter omfattande sexövergrepp i centrala Stockholm

http://nyheteridag.se/sa-morkade-dag...ala-stockholm/

Det här var för känsligt för media att rapportera om. Övergreppen skedde ju vid helt fel tidpunkt, då vi vid denna tidpunkt förväntades gråta för flyktingarna. Då kan man inte skriva om sådant som allvarligt stör bilden av den "gode" och "flyende" flyktingen.
2016-01-10, 08:42
Medlem
Herostratoss avatar
Detta visar hur Wolodarskis agendajournalistik fungerat i praktiken. Skulle vara intressant att få veta varför man överhuvudtaget valt att skriva om det när man kunnat fortsätta tiga? Är Wolodarski på väg ut nu? Det var någon som skrev i en annan tråd att Kjöller suttit i frysboxen. Tröttnade Bonnier och tog Wolodarski i örat för att man tappar prenumeranter?
2016-01-10, 08:58
Medlem
Citat:
Lär dig svenska! Körd, inte kört!

Jag ser inga intressanta ingångar i ditt inlägg. Ditt tänkande har spårat ur, det påminner om mumbojumbo från en sekt. Tror du att flyktingarna kommit hit för att straffa just dig? Tänk efter...
Det är inte flyktingar utan kriminella lyckosökare i många fall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in