Citat:
Ursprungligen postat av
IQ130
För er som kan läsa är det överkurs att berätta att det inte finns något "folkutbyte" på g iscensatt av någon, någonstans. Däremot kommer ju tölparna att ta över det offentliga rummet om Åkessons hejdukar vinner. Jag förstår att DN kanske mörkar för att slippa flashbackisera hela samhället (ständigt flöde av rasism och kvinnohat). Det vore hemskt, dock, så är det dags att börja lyssna på vanligt folk som inte har hets och skräp mellan öronen.
Det vore inte första gången som en media-enhet "mörkar", eller utelämnar absolut nödvändig information, varken i Sverige eller internationellt. Att DN vore så goda i sin tjänstgöring att hindra samhället från att bli "flashbackiserat", nu lägger du nog lite för stor tillit till DN.
Och om du verkligen vill börja lyssna på vanligt folk, jag menar..... Vanligt folk är precis dem som har skapat denna jävla skitsmörjan. Du vet, "jag tror på allas lika värde", är en "vanlig" värdering som "vanligt" folk sitter på (en värdering som vidare gör så att de har tillgång till ett fint hus, två bilar, har råd med semester utomlands två gånger varje år etc.).