Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-11-11, 19:51
Medlem
-jOE!s avatar
Den här var skön, otroligt hur man kan koka ihop en sån här soppa!

"Frank Ådahl vann Melodifestivalen med Edin-Ådahl 1990. I dag satt han fast mitt i kaoset på Karlstad flygplats."

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...728484,00.html

Citera
2005-11-11, 20:27
Medlem
Jaha Johoanssons avatar
Tror dom gör det för att nån irriterad individ ska länka till skiten här, så blir det reklampengar för Aftonbladet när vi klickar.
Citera
2005-11-11, 21:24
Medlem
trass avatar
Nyheten är att han fick mackor och juice. När fick nån det av SAS senast?
Citera
2005-11-11, 21:52
Medlem
Hans Castorps avatar
Jag tycker det här var seriös nyhetsrapportering med klara inslag av journalistisk integritet och nyhetsansvar. Ingen skugga över Aftonbladet här inte. Demokratins utpost gör sitt jobb helt enkelt.
Citera
2005-11-11, 23:07
Medlem
RaydeCacas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Den här var skön, otroligt hur man kan koka ihop en sån här soppa!

"Frank Ådahl vann Melodifestivalen med Edin-Ådahl 1990. I dag satt han fast mitt i kaoset på Karlstad flygplats."

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...728484,00.html

Det luktar stora journalistpriset. Konstigt att inte CNN har tagit upp detta.
Citera
2005-11-11, 23:26
Medlem
Läskigs avatar
vafan, stod ju inget om vilken kvalité det var på mackan, var det ljust eller mörkt bröd? näe det där var en dålig nyhet!

avslutningen var också lite småmysig:

En kvart efter samtalet med aftonbladet.se fick Frank Ådahl ytterligare en chock.
– Det var fullt med tv-kameror som mötte oss, berättar han.

skulle dock vara intressant att få veta hur choken slutade, fick han gratis terapi av SAS krisgrupp också, eller räkte det med mackorna?
Citera
2005-11-12, 00:00
Medlem
vättes avatar
Hahaha.

Det jag undrar är hur tusan Aftonhoran lyckas få reda på sånt här. Har de månne en stor databas med världens alla expseudokändisar, som de här kört mot passargerarlistan?
Citera
2005-11-12, 00:14
Medlem
Stålfarfars avatar
:smart: SAS slutade flyga till Karlstad förra året. Boulevardpressen tillämpar samma strategi som när balubas begår brott i Sverige; om det inte står vilket flygbolag som är inblandat i ett tillbud så kan man räkna ut att det inte är SAS. I detta fall var det Skyways som hade äran att släpa runt på denna världsstjärna.

Den neanderthalare som ringde in hotet hade väl, som många andra, den förvirrade uppfattningen att SAS är nån sorts statligt verk som sköter om all luftfart i Sverige på samma sätt som Aeroflot gjorde i Sovjetunionen.
Citera
2005-11-12, 01:47
Bannlyst
"Jag tror att jag hinner"

Aftonbladet tar inte sitt ansvar! Hur ska vi NU veta om han hann?!?
Citera
2006-06-04, 10:29
Medlem
Storlommens avatar
STOPPA PRESSARNA !!! Bigbrother-jessica kysser en fisk.

NU har väll ändå Aftonbladet överträffat sig själva. Hur fan kan man toppa en nyhet om en trånbodd fisk, med att Jessika från Bigbrother ger den en kyss !!!???

Fan va Sverige och Världen måste vara fattiga på nyheter.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...836353,00.html
Citera
2006-06-04, 11:25
Medlem
Roccos avatar
Som sagt, det var länge sedan den blaskan hade renodlade nyheter, det är för mig en gåta att folk fortfarande köper blaskan

Rocco
Citera
2006-06-04, 11:40
Medlem
Nooses avatar
hahaha, såg också denna världsnyhet i morse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in