Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-01-24, 16:46
Medlem
LiberalGuys avatar
Norrmän ska alltid hissa flaggan i Sverige. Klagar och hånar svenskar och Sverige. Har aldrig träffat på en norrman som bor i Sverige och jobbat på samma gång.

Danskar bara dricker öl och röker hela dagarna. Likaså ska dom envisas med att hissa danska flaggan här med. Arroganta är dom och skrikiga och hatar Sverige.

Finnar. Hatar svenskar för att vi är bögiga och feminina (bra logik?) Halv ryssar. Känner till många finnar som bor i Sverige men vägrar lära sig svenska.

Medans andra invandrare jag känner jobbar hårt och vill anpassa sig till Sverige och lära sig språket, så klagar vi aldrig på våra grannar. Har aldrig sett en invandrare från ett utomnordiskt land hissat sin egen flaggaa och hånat svenskar som norrmän, danskar och halvryssarna gör.
Citera
2016-01-24, 17:04
Medlem
Ziayas avatar
Dom utgör en stor del av "invandrarna" som sitter inne för livstid.
Så ja. Vi bör akta oss för andra nordbor och ryssar. SD borde lyfta upp den allvarliga problematiken.
Parasiter, alltså.

Men vet inte om X-anhanget bryr sig överdrivet mycket. De har snöat i på "araber", somalier och naturligtvis muslimer.
Senast redigerad av Ziaya 2016-01-24 kl. 17:29.
Citera
2016-01-24, 17:28
Medlem
LiberalGuys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Dom utgör en stor del av "invandrarna" som sitter inne för livstid.
Så ja. Vi bör akta oss för andra nordbor och ryssar. SD borde lyfta upp den allvarliga problematiken.
Parasiter, alltså.

Där jag är uppväxt är majoriten av knarklangarna faktiskt norrmän. Eller finnen Juha Valjakala men dom kanske inte räknas i och med att dom är ariska va?
Citera
2016-01-24, 17:31
Medlem
ArneIIIs avatar
Vi är alla nordbor och broderfolk.
Jag stör mig inte på hur nordbor beter sig i Sverige.
Citera
2016-01-24, 17:34
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiberalGuy
Där jag är uppväxt är majoriten av knarklangarna faktiskt norrmän. Eller finnen Juha Valjakala men dom kanske inte räknas i och med att dom är ariska va?
Precis. Dom är arier.
Men dom räknas när någon tidning, kan ha varit Avpixlat, Nordfront, hävdade att majoriteten av livstidsdömda är invandrare. För att få upp procenten.
Citera
2016-01-24, 17:39
Medlem
LiberalGuys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArneIII

Du har alltså hellre en nordbo som är mindre anpassad i samhället än en duktig arbetare ifrån Ungern t ex? Bra logik

Tycker bara andra nordbor klagar på Sverige och svenskar.
Senast redigerad av LiberalGuy 2016-01-24 kl. 17:50.
Citera
2016-01-24, 17:46
Medlem
LiberalGuys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArneIII

Tror du amerikaner ser kanadensare som bröder för att dom talar samma språk och samma ursprung?

Svenskar är närmare släkt med tyskar än andra skandinaver.

http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/s...st-nordtyskar/
Citera
2016-01-24, 17:48
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Du har alltså hellre en nordbo som är mindre anpassad i samhället än en duktig arbetare ifrån Ungern t ex? Bra logik
Logik har aldrig varit själva grejen.
Vore så intressant om några av Sverigevännerna ville flytta över från våldtäktstrådarna och kommentera här.
Citera
2016-01-24, 17:51
Medlem
Citat:
Norrmän ska alltid hissa flaggan i Sverige. Klagar och hånar svenskar och Sverige. Har aldrig träffat på en norrman som bor i Sverige och jobbat på samma gång.

Danskar bara dricker öl och röker hela dagarna. Likaså ska dom envisas med att hissa danska flaggan här med. Arroganta är dom och skrikiga och hatar Sverige.

Finnar. Hatar svenskar för att vi är bögiga och feminina (bra logik?) Halv ryssar. Känner till många finnar som bor i Sverige men vägrar lära sig svenska.

Medans andra invandrare jag känner jobbar hårt och vill anpassa sig till Sverige och lära sig språket, så klagar vi aldrig på våra grannar. Har aldrig sett en invandrare från ett utomnordiskt land hissat sin egen flaggaa och hånat svenskar som norrmän, danskar och halvryssarna gör.
Intressant, har du länkar till statistiken ?
Citera
2016-01-24, 17:53
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Självklart har jag det och det är fullkomligt logiskt.
Citera
2016-01-24, 17:53
Medlem
LiberalGuys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Logik har aldrig varit själva grejen.
Vore så intressant om några av Sverigevännerna ville flytta över från våldtäktstrådarna och kommentera här.

Försvarar inte våldtäkt vem det än är som utför det. Så en annan nordbo har mer rättighet att våldta än någon annan?
Citera
2016-01-24, 17:55
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Tror du amerikaner ser kanadensare som bröder för att dom talar samma språk och samma
Öh, nä. Gör du? En amerikanare är en invånare i USA.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in