Flashback bygger pepparkakshus!
2020-03-12, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Christianbadass
Pedovarnaren gr p hgvarv nr man som du brjar prata om hebefil. Om du lser p om termen s r det just en underkategori inom pedofili. Det r i princip bara pedos som anvnder termen hebefil just fr de inte vill klassas som pedofiler.

Det r dessutom inte bara moraliskt fel utan ven straffsanktionerat att ha sex med ngon under 15 r (i mnga lnder nnu hgre ldersgrns).

Och det r i princip endast bittra manshatande PK-feminister samt ressentimentfulla och IQ-befriade skinnbulor som inte ser det viktiga i att inte urholka termen pedofili, och som dessutom sysslar med anklaga den andre i en diskussion, fr att vara pedofil bara fr att den andra inte tycker att man ska likstlla sex med en fjortonring med sex med t ex ett spdbarn. Som svar p din frga: nej, jag varken tnder p 14-ringar eller anser att det ska f vara lagligt att f ha sex med 14-ringar (mjligtvis om man sjlv hgst r 16-17 r gammal). Kan du vara vnlig nu att hja kvalitn p diskussionen?

Tnk p att ett av kriterierna fr att kunna fra en givande diskussion, med givande lsningar osv, det r att frst definiera vad som r vad. Och att ha sex med 14-ringar r INTE pedofili ur ett medicinskt perspektiv, utan det r hebefili.

Det r inte konstigare (dvs att vilja nyansera och definiera noggrant) n att ifall en person sger att "ALLA bruna folkslag har lgt IQ", utan att samtidigt bryta upp rasernas olika genomsnittliga IQ (alltifrn 58 i Ekvatorialguinea, till 96 i Vietnam. Att jmfra med nordvst-Europa och centraleuropas ca 100 pong i IQ). Fr att kunna fra en viktig och givande diskussion, s mste man vara noggrann och nyanserad, och se grskalor, och vara noga att definiera "vad som r vad". Att d brja ta till irrelevanta Ad hominem-argument ("Ad hominem-argument eller argumentum ad hominem (latin "argument mot personen"), innebr att en debattr fokuserar p den person han eller hon debatterar med, bland annat meningsmotstndarens karaktr, frmga eller avsikter i stllet fr sjlva sakfrgan. Motsatsen r en debatt som tar sin utgngspunkt i sakfrgan, argumentum ad rem.") bara fr att man r ressentimentfull och omogen och intellektuellt ohederlig liberal/kommunist/feminist (eller pantad skinnbula) stjlper diskussionen istllet fr att lyfta upp diskussionen.
Citera
2020-03-12, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Against-modernity
Och det r i princip endast bittra manshatande PK-feminister samt ressentimentfulla och IQ-befriade skinnbulor som inte ser det viktiga i att inte urholka termen pedofili, och som dessutom sysslar med anklaga den andre i en diskussion, fr att vara pedofil bara fr att den andra inte tycker att man ska likstlla sex med en fjortonring med sex med t ex ett spdbarn. Som svar p din frga: nej, jag varken tnder p 14-ringar eller anser att det ska f vara lagligt att f ha sex med 14-ringar (mjligtvis om man sjlv hgst r 16-17 r gammal). Kan du vara vnlig nu att hja kvalitn p diskussionen?

Tnk p att ett av kriterierna fr att kunna fra en givande diskussion, med givande lsningar osv, det r att frst definiera vad som r vad. Och att ha sex med 14-ringar r INTE pedofili ur ett medicinskt perspektiv, utan det r hebefili.

Det r inte konstigare (dvs att vilja nyansera och definiera noggrant) n att ifall en person sger att "ALLA bruna folkslag har lgt IQ", utan att samtidigt bryta upp rasernas olika genomsnittliga IQ (alltifrn 58 i Ekvatorialguinea, till 96 i Vietnam. Att jmfra med nordvst-Europa och centraleuropas ca 100 pong i IQ). Fr att kunna fra en viktig och givande diskussion, s mste man vara noggrann och nyanserad, och se grskalor, och vara noga att definiera "vad som r vad". Att d brja ta till irrelevanta Ad hominem-argument ("Ad hominem-argument eller argumentum ad hominem (latin "argument mot personen"), innebr att en debattr fokuserar p den person han eller hon debatterar med, bland annat meningsmotstndarens karaktr, frmga eller avsikter i stllet fr sjlva sakfrgan. Motsatsen r en debatt som tar sin utgngspunkt i sakfrgan, argumentum ad rem.") bara fr att man r ressentimentfull och omogen och intellektuellt ohederlig liberal/kommunist/feminist (eller pantad skinnbula) stjlper diskussionen istllet fr att lyfta upp diskussionen.

Verkar ha trffat hrt ha ha.
Citera
2020-03-12, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Christianbadass
Verkar ha trffat hrt ha ha.

Nej d. Jag r bara irriterad p intellektuellt sett lowlife-folk som du (kommunister/liberaler/feminister/skinnbulor). Jag r lite som en smtt autistisk paragrafryttare gllande diskussioner och definitioner .
Citera
2020-03-14, 05:30
Medlem
flazbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tabernak
Det verkar som att Stockholms avdelningen vaknat igen. 4st - 2st kvinnor 2st mn skerstllde ordningen kring Vasaparken idag, sen eftermiddag. Ena mannen hade orange/gul jacka med ryggtryck, de andra tre bar mrka jackor - ven de frsedda med "Soldiers of Odin - Stockholm", och logga, p ryggen.
De kanske var dr fr att skerstlla ordningen i och kring skolgrdar och lekplatser. Omrdet r fullstndigt nedlusat av horder med lekplatsbajsare.
Citera
2020-03-14, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tabernak
Nej, jag "fottade" dem inte. De kvinnorna som ingick i gruppen gillade nog de manliga motsvarigheterna, gissar jag?

Jag tar inte t mig av "er" dr - jag var blott en sndagsflanr som noterade deras lilla marsch.

Nr det gller vriga nrvarande i och kring Vasaparken s verkade ingen bry sig nmnvrt. Sedan r det ju fritt att spekulera i varfr de valde en sndagseftermiddag i Vasastan att markera sin nrvaro, eller bist med sitt beskydd...

Okej... Hade en av killarna kryckor och sg farlig ut?
Hade de skottskra vstar under?
Varfr fottade du inte sg de farliga ut?!? Du kanske fick varningens finger av dem?
Citera
2021-05-12, 07:11
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tommygold
Jag vill mer sl slag fr revolution och etnisk rensning, och dr ansvariga politiker, offentliga sektorn, i media osv fr knnbart straff.

Sverige, en av historiens och mnsklighetens mest hgstende kulturer, med arbetsetik, hg niv p utbildning o forskning, enorm ingenjrskultur, skarpt fretagande, export, rttvisa, hederlighet, respekt, god hlsa, enastende i idrott...
Glm dock inte mobbning p skolor och arbetsplatser och djupt hat, frakt och utfrysning mot de som inte lyckas med studierna trots tappra frsk.

Men till mnet, om S.O.O. hjlper polisen att fnga vlds-och sexualbrottslingar p gatan s r ju det helt okej.
Citera
2021-05-20, 14:54
Medlem
NordicNewsOutlets avatar
Idag hnger Avmaskerat ut de AFA-aktivister som misshandlade SoO ret 2017.
https://avmaskerat.com/afa-soldiers-...onkoping-2017/
Citera
2022-04-30, 10:33
Medlem
Finns Soldiers of Odin kvar i Sverige? Finns dom (kvar?) i ngot annat land ocks? Hur mnga lnder har dom funnits i totalt?

Varfr ligger denna trd under organiserad brottslighet? Sysslade inte dom med medborgargardes-verksamhet/nattpatrullering? Dvs att motverka brott? Och anvnda sig av lagen om envarsgripande osv?

Vad fr organiserad brottslighet sysslade allts Soldiers of Odin med? Det var ju ngra r sedan man lste om dom lite frstrtt i altmedia, men att dom som organisation skulle ha sysslat med organiserad brottslighet (ven om jag vet att ngra hade en brokig bakgrund), har jag uppenbarligen missat (har ej orkat lsa igenom trden, och mnar ej gra det heller)?
Senast redigerad av Vimanas-in-the-sky 2022-04-30 kl. 10:54.
Citera
2022-05-06, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vimanas-in-the-sky
Finns Soldiers of Odin kvar i Sverige? Finns dom (kvar?) i ngot annat land ocks? Hur mnga lnder har dom funnits i totalt?

Varfr ligger denna trd under organiserad brottslighet? Sysslade inte dom med medborgargardes-verksamhet/nattpatrullering? Dvs att motverka brott? Och anvnda sig av lagen om envarsgripande osv?

Vad fr organiserad brottslighet sysslade allts Soldiers of Odin med? Det var ju ngra r sedan man lste om dom lite frstrtt i altmedia, men att dom som organisation skulle ha sysslat med organiserad brottslighet (ven om jag vet att ngra hade en brokig bakgrund), har jag uppenbarligen missat (har ej orkat lsa igenom trden, och mnar ej gra det heller)?

Alla dessa organisationer brukar sjlvd rtt fort. Det dyker alltid upp nya som "faktiskt gr ngot till skillnad mot....", sedan blir det brk inom organisationen och de sjlvdr.
Citera
2024-11-23, 07:11
Medlem
Vad fan hnde med dessa ryggen-mot-kameran tuffingar? Trttnade de p att leka ordningsvakter? Eller blev de riktiga ordningsvakter? Fiskar de pedofiler t Dumpen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in