Citat:
Ursprungligen postat av
TarzansFarsa
Ni har säkert märkt att när man blir bajsnödig så krymper pungen samt penisen, man får gåshud över hela kroppen. Det är lätt att förklara varför. Det här är inte bekräftat av vetenskapliga forskningar men det här är min teori som jag tycker låter mest förnuftigast, kom gärna med argument ifall du tvivlar på min teori.
Toaletten såg ljuset för första gången sent 1500-talet, men kom i bruk till allmänheten i början av 1900-talet då dass fortfarande dominerade bajsbehovindustrin. Men hur som helst, vi har funnits 200000 år på denna jord som Homo Sapiens. Det tar flera tusen år för att människan ska kunna ändra sina eveolutionskoder för att anpassa till miljön. Och 400 år är allt för lite. För när våra förfäder levde och när dom blev bajsnödiga så var dom troligtvis mitt ute i naturen där alla sorters faror lurkade. Så då hade deras DNA kodat så att varje gång man blir bajsnödig så ska penis och pungsäck krympas för att undvika att tex ett rovdjur som en krokodil hugger dig i könsorganet medans du utför dina behov mitt ute i det vilda.
Låter förnuftigt eller hur?
Tyvärr låter det inte speciellt förnuftigt. Tror det är mycket mer troligt att ballen retirerar in i pelvis-området pga att psoas major muskeln spänner sig för att du inte ska skita på dig. Detta händer ofrivilligt. Sen när du tar av dig brallorna, vilket jag hoppas att du gör - så blir det kallare, vilket även det resulterar i att ballen drar ihop sig.
Men vem vet, det är bara en kvalificerad gissning.