• 1
  • 2
2003-07-10, 01:39
Medlem
lt oss sga att man tror att man kanske r bi-sexuell... men inte VILL vara det... inte fr att man tycker det r ckligt eller att man blivit lrd att det r fel eller man tror man ska bli oomtyckt... utan bara fr man inte vill vara det... vad gr man d? psykolog? :roll:
Citera
2003-07-10, 01:46
Medlem
Micheys avatar
.

hehe...ja du jvlar den frgestllnigen var inte ltt. Du fr nog brja med att stlla frgan till en psykolog. Inte en aning men en "lggning" vette fan om man kan ndra p.....Du fr vl bejaka lggningen men bara vlja att vara med ett av knen....
Du blev nog inte klokare av detta inlgg, sjlv blev jag bara yr
Citera
2003-07-10, 01:53
Medlem
blev DU yr? haha vafan tror du jag r ibland d?

jag tnder verkligen inte p killar men ja knner mig lixom... hh ja vet inte. urs bl p hela grejen sger ja bara. :P
Citera
2003-07-10, 01:59
Medlem
Micheys avatar
ja fan det r inte ltt alltid, hoppas att du hittar nn vg genom det dr som du blir njd med
Citera
2003-07-10, 02:03
Medlem
jadu bra frga dedr...

menar... ja har haft mnga bgar p mig under mina dagar (ja r otroligt st tydligen) men har verkligen alltid nr det kommer till kritan blivit lixom... tja ja vill inte ta i snubben...

antar att ja e upplrd med "kille + tjej = sant" filosofin eller ntt... ja tnder absolut p tjejer inge snack om saken... ja tror inte ja tnder p killar... ligger vl typ 25/75 till tjejer skulle ja tro...

sen vet ja inte... ja kanske r rdd fr att inte bli accepterad x... ja vet ju att min storebror skulle sga upp kontakten med mig direkt om ja kom hem med en pojkvn... hehe
Citera
2003-07-10, 03:45
Medlem
Vi hr p flashback som frstr oss p sdana problem ska hjlpa dig Mentor. Vi ska hjlpa dig vervinna denna elakartade sjukdom som hller p att ta ver dig och gra dig till man. Du ska inte behva pilla i bgarsle lngre fr att f tjackpsen.

Det r bra att du vnder dig till pappa flashback.

Hejd lycka till :mrgreen:
Citera
2003-07-10, 04:03
Medlem
hahahaha! tackar fr stdet PADDYMAN. frresten s pillar ja ingenting ja fr de rakt upp i snoken p lpande band nd. :twisted:
Citera
2003-07-10, 12:55
Medlem
Re: hypotes ;)

Citat:
Ursprungligen postat av Mentor
lt oss sga att man tror att man kanske r bi-sexuell... men inte VILL vara det... inte fr att man tycker det r ckligt eller att man blivit lrd att det r fel eller man tror man ska bli oomtyckt... utan bara fr man inte vill vara det... vad gr man d? psykolog? :roll:

om du inte tycker att det ar ackligt, och det inte ar for att du har blivit lard (du sager sjalv att homofobin finns nara dig, i din familj) att det inte ar ratt, utan onormalt... varfor tror du da att du har ngt mot att vara bisex?

det ar nog inte sa enkelt att du tycker sa "bara for att du tycker sa" sjalvklart har dina tidigare erfarenheter av livet paverkat dig till att kanna att det inte ar riktigt ratt. eller?

kanner du manga som ar bisex lr homosex?

om du inte gor det sa tyckerjag att du ska prata med andra bisex i din alder, via rfsu/rfsl, las nga nummer av qx mag och kolla om det ar nga moten i ditt omrade, eller om du ar tillrackligt gammal: ga pa bog klubb.

om du fortfarande ar nyfiken pa bisex sa maste du erkanna for dig sjalv att det ar din verklighet. jag vet inte hur gammal du ar, men ur min synvinkel sa ar ratt manga exprimentella med sin sexualitet i tonaren. dom flesta av mina kompisar nar jag sjalv var 18-20 nar nyfikna pa, och provade pa, forhallanden eller tillfalliga sexuella reaktioner med partners av samma kon som dom sjalv.

sa aven om du kommer pa att du faktiskt fortfarande AR nyfiken, sa behover inte det innebara att du alltid kommer att vara det.

det ar ditt liv: inte din stora brossas.

lycka till!
Citera
2003-07-10, 14:28
Medlem
hmm... jag kan ha en liten teori om det hela annars...

jag r en lesbisk tjej i en killes kropp... fan va skumt det hr kndes d. varfr har jag aldrig tnkt p det frut fr? menar... anledningen till att ja knner... som jag knner ang killar... ja tnder ju lixom inte p dom men jag... tja... vet inte. ops: hehe fan va skum ja lter nu knner jag.
Citera
2003-07-10, 14:59
Medlem
mentor. jaha, du skojar..? :roll: :?:

men jag svarar som du manar allvar anda:

sjalvklart finns det en chans att du ar transexuell, men troligtvis ar det inte sa. det ar namligen mkt ovanligt. att komma till insikten att man ar transexuell ar inget man kommer fram till som alternativ till att vara homosexuell nar man inser att man kanner en attraktion till folk av samma kon som en sjalv.

vad ar det exakt for attraktion du kanner? for om du inte "lixom tander pa dom" vad ar da problemet? en lesbisk tjej skulle inte, precis som en hetrosexuell kille, ha ngn som helst dragning till en kille. hanger du med?
Citera
2003-07-10, 15:08
Medlem
jod jag r allvarlig...

jag tror det r s att jag har lixom alltid blivit uppraggad av killar att ja vant mig vid att jag r omtyckt av dom... att jag drfr knner mig som en lesbisk tjej... fan det va svrt frklara det hr d jag inte sjlv har full koll p vad jag menar...

jag kan inte se mig sjlv med en kille... ja tycker killar r svin helt enkelt... killar r inte ens direkt snygga... inga former mm... ja menar snorren hur snygg e den p en skala?

knner det bara mysigt va me killar ibland... inge sexuellt eller vnskapligt utan mer sinnesstmmningen p ett "knslomssigt" plan s att sga.
Citera
2003-07-10, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mentor
jod jag r allvarlig...

jag tror det r s att jag har lixom alltid blivit uppraggad av killar att ja vant mig vid att jag r omtyckt av dom... att jag drfr knner mig som en lesbisk tjej... fan det va svrt frklara det hr d jag inte sjlv har full koll p vad jag menar...

jag kan inte se mig sjlv med en kille... ja tycker killar r svin helt enkelt... killar r inte ens direkt snygga... inga former mm... ja menar snorren hur snygg e den p en skala?

knner det bara mysigt va me killar ibland... inge sexuellt eller vnskapligt utan mer sinnesstmmningen p ett "knslomssigt" plan s att sga.

jag fattar inte: du vill inte vara med killar pa ett sexuellt plan, eller pa ett vanskapligt plan... vad betyder ett kanslomassigt plan, om det inte ar sex eller karlek eller ens vanskap?

du kan ju alltid vara faghag (som jag) det ar ok fast du ar kille.

och ja: snorren ar overjavlig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in