I torsdags sågs Runar komma ut från Grand Hotell och sätta sig i sin bil. 10 sek senare kliver paradise h sofia och vinkar lite leende till Runar..vad kan detta betyda? Har pastorn predikat psaltaren eller..
Igår när jag var på arlanda och skulle hem så kom en merca med både paradise Sofia och Camilla. Dom skulle någonstans.Undra vart? Samt snubben som körde var en svensk kille med en gaddning på halsen. Fick ett intryck att det var Sofias kille? Kan säga så här. Satan vad bägge var smala och fina!!
Jag blev nästan bestört när jag läste det. Det _kan_ bara inte stämma.. jag vägrar inse att en sån pingla som Barton skulle falla för äckel-Runar.. det är ju snudd på pedofili.
I jämförelse med honom framstår ju Runar som rena hunken. Kan det vara så att "trasige pundarens" charm ligger i förmågan att "trolla fram godis" åt unga fröken Barton? Den sortens trollkonster brukar ju (tyvärr) uppskattas bland unga stjärnskott i Hollywood.
Vänta förresten, jag tar igen det där att Runar ser ut som en hunk vid en jämförelse: http://www.runar.org/
Haha... crazy.... Tror inte på det förrän Mischa's publicist kommenterar det hela Eller ser ett foto på dom tillsammans. Känns lite pedo-varning även fast tjejen är 19.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!