2010-04-11, 10:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BosnianPyramidCivilization
hahahahaha vad fgan faattar en ALBAN som levde i grotta fram tills för 10 år sedan

DETTA ÄR BOSNISKA PYRAMIDER. BYGGDA AV BOSNIER. VÅRA BOSNISKA FARFÄDER.

Den är idag vid år 2010 bekräftad av 100-tals experter och geologher världen över.

Bara inse fakta och sluta vara avundsjuk

För det första kan du lära dig stava korrekt, en så stor bosnier som du borde väl inte ha problem med det? Bosnisk-Illyrisk-pelasgeiska språket kan väl skilja på versaler och gemener?

Sedan har jag en spoiler för dig, fast jag råder dig till att tänka två gånger innan du får en hejdundrans wakeup-call.

Citera
2010-04-11, 10:48
Bannlyst
Citat:
DETTA ÄR VISST BOSNISK PYRAMID. DEN ÄR BYGGD AV MINA BOSNISKA FARFÄDER.

Så sluta använda serbo.-croatiska anti BOSNISKT propaganda och sluta svara på trådar angående Bosnien-Hercegovina din primitva grott människa aka alaban. hahhahahahaa

BOSNIER har funnits på balkan närmare 28.000 år ( detta är bevisat GENETISKT ). och dessa pyramider byggdes någon gång mellan 14.000-18.000 år sedan. Så detta är i särklass Världens äldsta och största pyramider, och dem är byggda av BOSNIERNA och ingen annan.

Ni albaner har aldrig levt och kommer aldrig leva i Bosnien-Hercegovina för detta är vårt land. Ni ska håller er till ert land. d.v.s Albanien och inget annat.

Och sluta sprid anti Bosniskt propaganda samt förtränga den riktiga sanningen om
Bosnien-Hercegovina.

Dina förfäder knullar kameler i Iran medan jag försöker läxa upp en kamel till ättling här i Sverige.
Bosnien har aldrig existerat och är dömt till att upplösas förr än senare.
Säg till ifall jag ska ta det på dagisnivå. Det är mer förståeligt för er från mellanöstern.
Citera
2010-04-11, 12:05
Medlem
Lord Ashfords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Dina förfäder knullar kameler i Iran medan jag försöker läxa upp en kamel till ättling här i Sverige.
Säg till ifall jag ska ta det på dagisnivå. Det är mer förståeligt för er från mellanöstern.

Landskrona är ett bra bevis på vem som är från Mellanöstern, min svartmuskige alban. Har du "cuttat" någon "sveeenneeeböög" med din "feta kniv" ännu? Även om jag inte är överförtjust i serber, så borde vi göra gemensam sak och köra ut albanerna från Landskrona. Ni ger ju invandrare från Balkan dåligt rykte.

Jag har nämnt det innan och jag nämner det igen. BosnianPyramid trollar och inget annat. Inte någon bryr sig om inavlade illyrier. Tattarfolk.
Citera
2010-04-12, 05:12
Bannlyst
Citat:

Fucvking smuts. Vi Bosnier har levt på Balkan sedan 22.000 år tillbaka
det är bevisat genom DNA och happlogrupp tester. vårt blod kallas för Dinaric-Illyrian haplogrupp hela 70% av denna koncetrationen finns i Bosnien-Hercegovina medan alabaner har nordafrikansk och asiatiskt blod. detta är defacto bevisat. så om någon är invadrande på balkan är det albaner serber och vissa kroater. medan Bosnien-Hercegovina , Dalmatien och Sanjak alltid varit bebott. Och Europas äldsta blodgrupp härstammar från Bosnien-Hercegovina. Alla experter är enade i detta fallet. och blodgruppen heter I2ab Dinaric-Illyrian Gene and happlogruop. Bara inse fakta ditt freak att BOSNIEN-HERCEGOVINA KOMMER ALLTID ATT FINNAS.

Hahahahha

BOSNISKA Kungariket uppstod år 500 E.k.r
d.v.s det är balkans absolut första moderna kungarike.

Vi Bosnier har haft ett land sedan år 500 e.kr

medan ni alabaner fick ert land år 1900 eller nåt hahahahahhaha

fucking idiot.

Vi Har pyramider. det finns två engelska författare som skriivt en bok om dem BOSNISKA Pyramiderna.
Och jag har redan länkat länken till deras böcker. leta genom i forumet så ska du se så Bosnien har pyramider och dem är byggda av BOSNIERNA själva.

Och nej vi Bosnier är inte mycket Illyrier eller slaver för den delen utan vi är BOSNIER. Men vi är mycket mer Illyrier än slaver.

För vi har 40% Illyrisk DNA medan vi har endast 10% slaviskt.

ni albaner har 20% slaviska gener medan ni har enbart 30% illyriska

KOOOOKA Din freak

www.IGENEA.COM
www.familytreedna.com
www.worldwidedna.com

BOSNIEN-HERCEGOVINA kommer aldirg att upplösas

men vill du FÖRSÖKA upplösa den kom och försök tillsammans med dina serbo-croatiska vämnner

Komihåg 10 miljoner BOSNIER med Amerikanskt teknologi väntar på er. Vi ahde utplånat er inom loppet av 10 dagar. din outbildade råtta.

ps denna gången har vi BOSNIER åsso hjälp från VÄSTVÄRLDEN.

för hela världen har insett att vi Bosnier åtminstonde försöker bete oss civiliserat.

inte som ni " vi albaner ska erövra sverige " hahhahaha mannen svenskar hade slaktar er. grejjen är att svenskar är snälla. och godhjärtade. Men den dagen ni albaner förösker erövra sverige kommer ni fölrsvinan från jorden. jävla pajas.
Svenska militären hade utplånat ert lilla La inom loppet av 10 timmar. sen hade ni bett om USA för hjälp men denna gången hade ingen velat hjälkpa er.

Alla i USA säger att dem Bosniska människorna e softa, mest Bosniska muslimer. Medan dem kristna i Bosnien-Hercegovina åsso är softa människor. Men om er säger dem att dem aldrig mer ska hjälpa er och att allting var Bush fel.

Bosniens kungarike bildades för 1600 år sedan.

Albanien som land bildades för 100 år sedan såp vitt jag vet. Serber bildades för 1000 år sen kroater 100 år tidigare än serber.

Bosniska ljiljorna används som flagga sedan 2200 år tbx i tiden. vilket gör dem sex bosniska ljiljorna till balkans äldsta bevarade flagga. BOSNISKA -illyrierna använde dem. Och romarna gav dem namnet BOSANCIM Lilium. Som betyder dem Bosniska ljiljorna på italienska språket LATIN.
vilket återigen visar att Bosnien som land , folk och uttryck fanns för 2100 år minst, eftersom det var då som Romarna gav dem bosniska ljiljorna uttrycket " BOSNISKA LJILJOR " Vilket syftar och bevisar att Det fanns ett folk som hette BOSNIER för nästan 2200 år sedan.

Så kör upp din milosevic propaganda i röven på någon som köper den.

Citera
2010-04-12, 05:47
Bannlyst
Citat:
För det första kan du lära dig stava korrekt, en så stor bosnier som du borde väl inte ha problem med det? Bosnisk-Illyrisk-pelasgeiska språket kan väl skilja på versaler och gemener?

Sedan har jag en spoiler för dig, fast jag råder dig till att tänka två gånger innan du får en hejdundrans wakeup-call.

Hahahhahaha

Jag är inte slav,illyrier eller någon jävla pelasgeisk idiot.

Jag har lite Slaviskt blod, Illyrisk och pelasigiskt.

MEN JAG HAR 100% Ancient BOSNISKT Blod. dem människorna som byggde dem Bosniska pyramiderna har inget med slaver,eller Illyrier att göra. för dem levde i Bosnien-Hercegovina 10.000 år innan illyrierna kom från Indien som invandrare på balkan. Och dagens Bosnier är naturligtvis närmaste ättlingarna till detta folket som byggde dem Bosniska Pyramiderna .eftersom vi är deras BARN. BOSNISKA BARN.

Preciis soom dagens egyptier är närmaste ättlingar till dem som byggde dem Egyptiska Pyramiderna.

Bosnien-Hercegovina har en historia som är evig. Alabanien däremot är avundsjuka på det och försöker att förstöra vårt lands historia men df ska ni brinna i helvetet där ni hör hemma.

Ja har aldrig påstått att LA ska bli Bosniskt! alabaner påstår det hahaahhaahha det är så ni skapar ert osynliga historia.

Jag läste din spoiler och den är så barnslig den bara kan bli. Den är maximalt värdelöst.
Men till skillnad från dig vågar jag läsa länkar och spoliers som skickas. Jag e inte iggnorrant som en alaban.

För jag har lagt upp 250 länkar på böcker,författare, bosniska pyramider och det Underbara och eviga Bosniska historian. Däremot är folk som dig så rädda för sanningen så jag är säker att ni aldrig vågar ens öppna en enda av dessa länkar här på FB. Men det är väl serbocroatisk albanskt mentalitet sno andras historia och påstå att det är eran.

Men ett meddelande till dig
Bosnien-Hercegoivna och dess folk BOSNIER
fanns då allting började och vi ska finnas i Bosnien-Hercegovina när allting slutar.

försök du lös upp Bosnien-Hercegovina så ska du se att du kommer ångra dig så mycket det går.
T.o.m USA hjälper oss Bosnier vid eventuellt krig i framtiden. Så sluta sncka massa cetnik-ustasa (terrorist ) propaganda. Bosnien-Hercegovina var Bosnisk när allt började och den ska förbli det när allt slutar. Större chans att Kosova blir serbiskt igen än att Bosnien-Hercegovina löses upp. För den har alltid funnits där och kommer förevigt finnas där. Det är bevisat på alla möjliga sätt och vis att detta är riktiga pyramider och att dessa är byggda av ingen annan förutom oss BOSNIER. bara terrorister som dig som har emot oss Bosnier för att du är avundsjuk och helt enkelt en terrorist.

Här har du en spoiler av mig. ( Hoppass du vågar läsa den )

Citera
2010-04-12, 06:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av [Strange Days]
Ärligt talat, vad är grejen med dessa s.k. "pyramider"?
Har ni bosnier så jävla dålig självkänsla så att ni måste ha ett par jordhögar att samlas kring för att känna nationalism och stolthet?

Nej det är inga jordhögar. Dessto längre utgrävningen har pågått desto mer sanna och verkliga bevis på att detta är en riktig Bosnisk Pyramid har hittatts. Från första början var det en 50%/50% sak. Men det var 2006. Innan utgrävningen ens hade börjat. Idag år 2010 så har det hittatts massor med sten-block, ristningar, målningar och ett underjordiskt tunnel som enligt samtliga experter byggddess
någon gång mellan 8.000 - 10.000 B.CE. Vilket göra denna underjordiska tunneln så pass gammal att det är östra Europas absolut äldsta tunnel som hittills hittats. Sedan har man hittatt flera hundra kilos tunga människo tillverkade stenblock, sedan har man hittat massor med stenar som är klottrade och vissa experter och geologer påstår att man faktiskt hittat Europas första skrifter inne i självaste underjordiska tunneln. Sedan har man hittatt ett labyrint och ett heligt tempel som enbart existerar i närheten av pyramider b.l.a i Egypten och Mexiko.Detta är inget jag hittar på utan du kan hitta allt detta om du söker genom dem Bosniska Pyramidernas hemsida. Det är jättemycket annat man har hittatt åsso som jag helt enkelt redan har tagit upp och länkat en milijon gånger men du verkar inte ha läst detta. Ps 2.6 Miljoner turister världen över har redan besökt dessa Pyramider. Och en överlägsen majoritet påstår att detta verkligen är Pyramider. Däremot har man inte börjat röja bort jorden/sanden som växt upp på Pyramiderna ännu. Man förväntas påbörja det sista och ultimata utgrävningen nu i Juni månad år 2010 och hela utgrävningen väntas bli klar år 2012.( Kom ihåg att dem Egyptiska,Mexikanska och Peruanska pyramoderna åsso var igenvuxna med jord när dem hittades. Sedan tog det drygt 40 år att gräva ut vartenda en av dessa Pyramider. Då ska det minnsan skrivas historia och Bosnien-Hercegovina ska visa upp ett av sina underbara sidor, nämligen den urgammla historian och civilisationen.Enligt samtliga experter framförallt dem Egyptiska och dem Peruianska samt Mexikanska så är detta riktiga Pyramider. Däremot Europas första och troligen Enda Pyramiderna. I alla fall finns det inga äldra pyramider än dessa. mellan 14.000 - 22.000 år gammla påstår samtliga experter. Mest av allt eftersom dem är så pass igenväxta av jord så betyder det att dem är runt 18500 år gammla men kanske lite äldre. År 2008 valdes detta åsso ut som beskyddat område av både FN och Bosnien-Hercegovina. Vilkeet gör detta till Bosnien-Hercegovinas största nationella historiska symbol samt landets och egentligen Europas äldsta människotillverkade byggnadsverk. Dessa sex Pyramider har redan börjat sakta men säkert att ändra människans historia.

" Many experts world wide today belive that the Bosnian Pyramids are of it own kind and that Visoko and central Bosnia-Herzegovina is the heart of Europe. Many experts belive that this is here the first European civilisation was created, and then it spread arround to other European countrys "

" Bosnian Pyramid is goeing th change the world history "

Det finns en massa fornlämningar i Sverige som redan har blivit funna av arkeologer.
Om du mäktar med att läsa på lite om svensk forntidshistoria så kommer du upptäcka att så är fallet.

Jappss jag vet , har reedan läst en hel del om Svensk historia både privat och i skolan . Jag vet deet Men alla länder som varit bebodda har något sorts efterlämningar kvar.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Sverige...Sten.C3.A5lder

Till skillnad från er bosnier så känner vi svenskar dock inte samma euforiska, nationalistiska hänförelse inför dessa fornlämningar.
Även om Sveriges fornhistoria förvisso intresserar en hel del människor, så väljer de flesta Svenssons att leva i nuet, och inte att sluta samman kring det förflutna.

Jag kan på sätt och vis förstå varför fornhistorien har mycket större betydelse för minoritetsgrupperna på Balkan.
Balkan har alltid varit ett område med starka etniska motsättningar och konflikter mellan olika folkgrupper.
Tack vare detta så blir givetvis automatiskt ett specifikt folkslags historia ur ett geografiskt perspektiv än mer betydelsefull.

Hmm jag vet allt detta faktiskt . Men detta är bara bra faktiskt, för själv har jag alltid supportat denna teorin att Svenskar åsso har levt i Sverige runt 10.000 -12.000 år Ni Svenskar har ochså mycket både forntida och nutida historia faktiskt. Och Sverige har varit bebott säkert i åtminstonde 10.000 år. Det har jag alltid vetat.

Däremot så är Bosnien-Hercegoivna unikt genom att landet faktiskt ligger i mitten av balkan, vilket gör landet bara där unikt på alla möjliga sätt och vis. Däremot så sägs det idag på allvar vara så att Europas absolut första folk är från balkan och i med att Bosnien-Hercegovina ligger i mitten är det logiskt att Bosnien alltid varit balkans hjärta. Däremot något som enbart rör Bosnien-Hercegovina och som åsso nämns bland alla dagens experter och forskare samt geologer är att Europas troligen första civilisation härstammar från centrala delen av Bosnien-Hercegovina.
Den bildades i centrala Bosnien-Hercegovina och sedan spred sig vidare till resterande Europa.

Så dessa Pyramider betyder idag väldigt mycket för hela republiken Bosnien-Hercegovina och dess befolkning. Bosnierna. Däremot så tror dem flesta att i framtiden kommer detta röra hela Europa och världen eftersom dessa pyramider är dem äldsta i hela världen åsso. Så detta är ett lyft för
Republiken Bosnien-Hercegovina som land både ekonomiskt och historiskt. Men enligt flera forskare kommer dessa pyramider betyda en hel del för hela vårt civilisation eftersom hela civilisationen härstammar just från Bosnien-Hercegovina. Så det är klart för oss Bosnier betyder pyramider mycket både nationalistiskt,patriotiskt men även för att dessa pyramider kommer bli en symbol för historia och civilisation världen över. Och i framtiden kommer folk världen över att besöka
Bosnien-hercegovina just p.g.a vårt historia och dessa underbara pyramider som byggdess av våra farfäder

Hoppass jag har förklarat nog.
Citera
2010-04-12, 06:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av [Strange Days]
Ärligt talat, vad är grejen med dessa s.k. "pyramider"?
Har ni bosnier så jävla dålig självkänsla så att ni måste ha ett par jordhögar att samlas kring för att känna nationalism och stolthet?

Det finns en massa fornlämningar i Sverige som redan har blivit funna av arkeologer.
Om du mäktar med att läsa på lite om svensk forntidshistoria så kommer du upptäcka att så är fallet.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Sverige...Sten.C3.A5lder

Till skillnad från er bosnier så känner vi svenskar dock inte samma euforiska, nationalistiska hänförelse inför dessa fornlämningar.
Även om Sveriges fornhistoria förvisso intresserar en hel del människor, så väljer de flesta Svenssons att leva i nuet, och inte att sluta samman kring det förflutna.

Jag kan på sätt och vis förstå varför fornhistorien har mycket större betydelse för minoritetsgrupperna på Balkan.
Balkan har alltid varit ett område med starka etniska motsättningar och konflikter mellan olika folkgrupper.
Tack vare detta så blir givetvis automatiskt ett specifikt folkslags historia ur ett geografiskt perspektiv än mer betydelsefull.

Ja gillar er Svenskar juust för ni inte bryr er om forntiden men lever i nuet. Däremot har vi Bosnier strkt band till våra farfäder och df älskar vi dem Bosniska pyramiderna som är byggda av just ingen annan än våra Bosniska farfäder
Citera
2010-04-12, 06:44
Medlem
Ful Fisks avatar
Det känndes bra att slänga in den här länken igen: http://www.e-a-a.org/statement.pdf . Det finns ingen seriös forskare som tror på det hela utan bara patriotiska bosnier. Och skulle nån nu då länka nån halvdan foskare så är det något undantag ifrån regeln så bespara dig arbetet.
Citera
2010-04-12, 09:57
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ful Fisk
Det känndes bra att slänga in den här länken igen: http://www.e-a-a.org/statement.pdf . Det finns ingen seriös forskare som tror på det hela utan bara patriotiska bosnier. Och skulle nån nu då länka nån halvdan foskare så är det något undantag ifrån regeln så bespara dig arbetet.
Ja, var enda jävla människa ser ju att det rör sig om en kulle...
Citera
2010-04-12, 10:10
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ja gillar er Svenskar juust för ni inte bryr er om forntiden men lever i nuet. Däremot har vi Bosnier strkt band till våra farfäder och df älskar vi dem Bosniska pyramiderna som är byggda av just ingen annan än våra Bosniska farfäder

En seriös fråga:

Om du nu känner en sådan stark kärlek för dessa "pyramider" och dina förfäder, varför åker du då inte tillbaka till Bosnien och hjälper till i utgrävningarna?
Du skulle ju faktiskt kunna ställa upp som t. ex volontär i utgrävningsarbetet, och på så sätt vara i "händelsernas centrum".

Observera att min fråga inte är rasistiskt menad, utan jag är helt enkelt bara nyfiken på hur du tänker kring detta.
Citera
2010-04-12, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Ja, var enda jävla människa ser ju att det rör sig om en kulle...

Saken är väl den att världens samlade expertis är helt överens om att det inte finns några pyramider där. De enda som tror på det är några UFO-tomtar, och sedan nationalistiska bosnier som vill att det ska vara sant. De låter sig naturligtvis inte övertygas av vetenskapliga bevis på motsatsen.
Citera
2010-04-12, 13:03
Medlem
Krappfiskarns avatar
Måste vara tråkigt för ett lands nationella identitet att behöva förfalska "kulturarv", eller det kanske bara är balkanfolk som lever i exil från ett land de försöker få till "bäst på jorden" som beter sig såhär?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in