Jag trodde ocks hans fru var vrre tills jag lste om hur Peter Wallmark, med Vinge i spetsen, frskte muta den gamla ordfranden i syfte att f Henrik till makten.
Ganska ironiskt.
Linna Vinge var den med strst skuld i att det lojala styrelsefrslaget i det gamla ungdomsfrbundet frlorade med ngra rsters marginal. De som r insatta knner till historien.
Henrik Vinge r den person med strst skuld fr det lga vljarstdet i SD Stockholm och sabbar distriktet genom de oserisa kufarna som slpps fram.
Jag tnker fr alla medlemmar och aktiva. Kan du redogra den hndelsen vid tillflle? Medlemmarna borde knna till vilka de egentligen r och kan gra. ven fr vljarna nu nr Henrik r riksdagsledamot och fattar beslut om vr vardag...
Jag tnker fr alla medlemmar och aktiva. Kan du redogra den hndelsen vid tillflle? Medlemmarna borde knna till vilka de egentligen r och kan gra. ven fr vljarna nu nr Henrik r riksdagsledamot och fattar beslut om vr vardag...
Linnea hytte med klackskor efter lite fr mycket drickbart fr flera r sedan. S farligt var det inte. Det kan g s.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!