2016-02-27, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kathii
Menar du att de droppade namnen är fel?

Vad jag menar är att jag kan droppa att Kalle Anka är GM lr att Kajsa Anka är medbrottsling men faktum är att Luleå tingsrätt har häktat en ung kvinna på sannolika skäl misstänkt.

Skall då polisen automatisk hålla ett förhör med Kalle Anka tycker du? Bara för att jag nämner Kalles namn på Flashback. Men det vore klart kul om vi på Flashback löste ut vem som är GM innan polisen gör det, knäppa dem på fingrarna😝
Senast redigerad av Hopptopp 2016-02-27 kl. 11:45.
Citera
2016-02-28, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JompaGlitter
Gm nekar ju brottet så tekniskt sett är det ju inte omöjligt att det finns ytterligare involverade, vilken relation har kvinnan du nämner till M.H och V.S?
dom har ju vart bästa polare tidigare hoppas wt vilda får det hon förtjänar vidrig jävla typ
Citera
2016-03-03, 13:34
Medlem
Nån som vet hur det går med detta ?
Citera
2016-03-03, 21:23
Medlem
Vildmarks-Hildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northhooligan1994
dom har ju vart bästa polare tidigare hoppas wt vilda får det hon förtjänar vidrig jävla typ

Helt sjukt att man misshandlar en kompis så. Så ung och tar till sånt våld och slår någon så illa.
Citera
2016-04-27, 18:07
Medlem
Iqnivån verkar ju visserligen inte vara på den högre nivån bland majoriteten i den här tråden så jag hade jag hade ju inte kunnat förvänta mig för mycket men bara för att vara jobbig och påminna - ibland finns det en tredje sida av saken
BO har för glapp käft i för dåliga situationer ja, och hade reagerat likadant vilka omständigheter det än handlade om. Dock kan man ju inte kalla det som hände den sommaren som det pratades om tidigare för någon maffiakupp och det var inte heller därför det blev som det blev (vilket inte var planerat). Hon hade en chans att lämna det hela där och då utan något otalt, men var inte smart nog att göra det.
Och öppnade kakhålet även denna gång
Citera
2016-04-27, 18:36
Medlem
macdress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjan666
Iqnivån verkar ju visserligen inte vara på den högre nivån bland majoriteten i den här tråden så jag hade jag hade ju inte kunnat förvänta mig för mycket men bara för att vara jobbig och påminna - ibland finns det en tredje sida av saken
BO har för glapp käft i för dåliga situationer ja, och hade reagerat likadant vilka omständigheter det än handlade om. Dock kan man ju inte kalla det som hände den sommaren som det pratades om tidigare för någon maffiakupp och det var inte heller därför det blev som det blev (vilket inte var planerat). Hon hade en chans att lämna det hela där och då utan något otalt, men var inte smart nog att göra det.
Och öppnade kakhålet även denna gång

Okej. Berätta lite mer för oss som inte vet, vad är den tredje sidan? Har hon en glapp kakkäft?

Vilken maffiakupp, är det R&W-crew du snackar om? Vad hade hon chans att lämna? Hon verkar vara på behandling nu enligt hennes blogg, är det för kakmissbruket eller är det för att hon är 21 bast och använder push-up och skriver som en 14-åring fortfarande?
Citera
2016-04-27, 18:47
Medlem
Sen är det en hel del mer från BO's berättelse som inte stämmer utan endast är ett drägglande efter skadestånd. Något slag i bakhuvudet framåtböjd har inte skett tex, till en början iallafall
Citera
2016-04-27, 18:49
Medlem
Alltså kan inte en 21 årig kvinna försvara sig mot en 17 årig flicka? Liksom hur svag får man vara?
Citera
2016-04-27, 18:57
Medlem
macdress avatar
Citat:
Sen är det en hel del mer från BO's berättelse som inte stämmer utan endast är ett drägglande efter skadestånd. Något slag i bakhuvudet framåtböjd har inte skett tex, till en början iallafall

Hur mycket yrkar hon om i skadestånd? Tråden dog ju ut, är hon V*lda fortfarande häktad?
Åtal, FUP? Eller tidningsartiklar?

Citat:
Ursprungligen postat av JoseMourinho
Alltså kan inte en 21 årig kvinna försvara sig mot en 17 årig flicka? Liksom hur svag får man vara?

Åldern spelar ju ingen roll när man är i den åldern, är mer skillnad om man är 10 år och 6 år. Vet många jag hade spöat och spöade i 17-års ålder som var betydligt äldre än mig.
Senast redigerad av macdres 2016-04-27 kl. 19:00.
Citera
2016-04-27, 19:10
Medlem
Det surrades om golbögar och hur hon/dom lagt en kompis tidigare.

''Helt sjukt att man misshandlar en kompis så. Så ung och tar till sånt våld och slår någon så illa.''
Nu var dom ju inte kompisar vid tillfället. Och gällande hur pass skadad hon skulle ha varit kan man ju välja att tro på media eller försöka tänka lite realistiskt.
Citera
2016-04-27, 20:13
Medlem
macdress avatar
Citat:
Det surrades om golbögar och hur hon/dom lagt en kompis tidigare.

''Helt sjukt att man misshandlar en kompis så. Så ung och tar till sånt våld och slår någon så illa.''
Nu var dom ju inte kompisar vid tillfället. Och gällande hur pass skadad hon skulle ha varit kan man ju välja att tro på media eller försöka tänka lite realistiskt.

Ja, jag vet det och att ni har sagt det typ 10 gånger tidigare. Vi vet nu att hon tjallar. Men nu när ni har sagt A ett antal gånger, kan ni inte nämna B? Alltså, vad som hände och vad hon golade om. Var det om 5 G röka eller ett hekto ladd? Vill försöka få er att komma vidare, inte dra upp samma sak 1000 gånger. Börjar bli orolig att ni är dementa.

Hur ska vi veta hur skadad hon vart när ingen varken länkar till ny info eller något nytt om ett ev. åtal.
Senast redigerad av macdres 2016-04-27 kl. 20:16.
Citera
2016-04-27, 20:53
Medlem
JompaGlitters avatar
http://www.kuriren.nu/nyheter/lulea/...d-8826882.aspx
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in