2016-03-17, 14:33
Medlem
Buffymyloves avatar
Den hr frgan r huvudsakligen riktade till kvinnor, men mn kan fralldel svara. Jag har varit nyfiken p och haft en dragning till underkastelse p olika stt. Det r ngot jag frmst skulle vilja ha/testa i en relation, d det saknats tidigare. Har funderat lite p om Darkside skulle vara ngot, och undrar vilka erfarenheter ni har av denna sida. Har hngt ytterst lite dr, och har vl inte riktigt ftt ngon uppfattning, s drfr undrar jag ver era tankar.
Finns det vettiga killar dr, har ni trffat ngon via ds, dliga/bra erfarenheter?
Citera
2016-03-17, 15:11
Medlem
vitapumpss avatar
Har p PM ftt ngra frfrgningar om jag r med p Darkside. Men det r jag inte. Har kollat Darksides hemsida men jag tycker den r vldigt otck. Allts inget som tilltalar mej ven om jag har lite dragning t det undergivna hllet. Men jag r kanske fr osker och feg. Vgar inte.
Citera
2016-03-17, 15:43
Medlem
Jag r en kille.

Har varit medlem p DS i 3 r. Som vitapumps skriver, s kan sidan framst som lite otck. Ni tjejer som gr med dr kommer att f mejlkorgen full p kort tid. Positivt med sidan r att det kostar ingenting att vara medlem. Det finns en betalningsvariant, med mer finesser. Man klarar sig med gratisvarianten.
Frmodligen finns det bde bra och dliga mnniskor. Har trffat en del p pubtrffar. Finns ven andra events, vilket jag rekommenderar, fr d kan man trffa mnniskor IRL.
Ni som "bara" r undergivna rekommenderar jag inte sidan till. Det r mer fr de med ngon speciell fetish. De kan hitta likasinnade.
Jag sa upp mitt medlemskap i dec. och saknar inte DS.
Citera
2016-03-17, 17:54
Medlem
note-its avatar
Finns DS kvar? Verkligen??
Citera
2016-03-17, 20:16
Medlem
Katzyns avatar
Var medlem dr fr 10 r sen som tjugoring. Det var inte trevligt. Vldigt lite r fr otckt fr mig, men mnnen var striga. Kunde mestadels kategoriseras som 1. ckelgubbar som tyckte 20 var tillrckligt nra skolflicka. 2. Tonrsgrabbar ute efter sex i strsta allmnhet. 3. Snubbar som trodde att de skulle brja vara dominanta och bossiga i frsta meddelandet. 4. Genuina psykfall.

Fick iofs kontakt med ett par till synes normala och trevliga mn dr ocks, men bilden jag fick av resten var nog fr att avskrcka mig frn kontakter drifrn.

Men nu r det ju 10 r sen, dels kan man hoppas att sidan har frbttras, mer kan man hoppas p att kvinnor 30 + bttre attraherar mer serisa mn och att frre ckelgubbar och riktiga psykon ser ett lmpligt offer att frstra nr man inte r s ung.
Citera
2016-03-17, 22:53
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Var medlem dr fr 10 r sen som tjugoring. Det var inte trevligt. Vldigt lite r fr otckt fr mig, men mnnen var striga. Kunde mestadels kategoriseras som 1. ckelgubbar som tyckte 20 var tillrckligt nra skolflicka. 2. Tonrsgrabbar ute efter sex i strsta allmnhet. 3. Snubbar som trodde att de skulle brja vara dominanta och bossiga i frsta meddelandet. 4. Genuina psykfall.

Fick iofs kontakt med ett par till synes normala och trevliga mn dr ocks, men bilden jag fick av resten var nog fr att avskrcka mig frn kontakter drifrn.

Men nu r det ju 10 r sen, dels kan man hoppas att sidan har frbttras, mer kan man hoppas p att kvinnor 30 + bttre attraherar mer serisa mn och att frre ckelgubbar och riktiga psykon ser ett lmpligt offer att frstra nr man inte r s ung.

Jag har hrt att kvinnor p Darkside ofta r feta, fula och har psykiska problem.

Att moralisera om folk p en sida fr udda sexkontakter visar tydligt att man inte hr hemma dr. Vill man ha sex med slckt lampa i missionren med en jmnrig kanske man ska ska sig till nrmaste missionskyrka istllet?

Manshatare.
Citera
2016-03-17, 23:47
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn

Tack fr svar. Jo tror jag slipper en del d jag inte r 20 lngre. Men mnga par som vill ha en tredje part och som alla andra kontaktsajter-19 - ringar som vill ha en strng lrarinna....vafan liksom, jag r undergiven, inte en domina! Ger det ett litet tag till nd.
Citera
2016-03-18, 09:54
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jag har hrt att kvinnor p Darkside ofta r feta, fula och har psykiska problem.

Att moralisera om folk p en sida fr udda sexkontakter visar tydligt att man inte hr hemma dr. Vill man ha sex med slckt lampa i missionren med en jmnrig kanske man ska ska sig till nrmaste missionskyrka istllet?

Manshatare.

Missade helt att ngon bett om din sikt.

Men om det svider s besvrligt i samvetet kanske du ska vervga att sluta leta minderriga att kpa och vldta p Darkside?
Citera
2016-03-18, 10:08
Medlem
vitapumpss avatar
Katzyn. I motsats till WordWarrior tycker jag det r jttebra att du delar med dig av dina erfarenheter. Ser inget moraliserande i att du kategoriserar dem som finns p DS. Eftersom jag r tveksam till att bli med p DS blir jag tack vare dej nnu mer vertygad om att lta bli. r inte tillrckligt tuff fr det.
Citera
2016-03-18, 10:22
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Katzyn. I motsats till WordWarrior tycker jag det r jttebra att du delar med dig av dina erfarenheter. Ser inget moraliserande i att du kategoriserar dem som finns p DS. Eftersom jag r tveksam till att bli med p DS blir jag tack vare dej nnu mer vertygad om att lta bli. r inte tillrckligt tuff fr det.

Nej det r klart. Du tillhr ju de fiskluktande snusktanter som jag beskrev. Har man vita pumps s r man diskvalificerad frn brjan s att sga...

OnTopic:

Det finns en strre sannolikhet att normala mn dras till Darkside n att normala kvinnor gr det. Mn r av naturen mer sexuellt ventyrliga. Vem som helst som reggat sig p en sexkontaktsida ser ju att de f tjejer som finns r fula som paddor. De som ser bra ut r prostituerade.
Senast redigerad av WordWarrior 2016-03-18 kl. 10:24.
Citera
2016-03-18, 11:30
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Nej det r klart. Du tillhr ju de fiskluktande snusktanter som jag beskrev. Har man vita pumps s r man diskvalificerad frn brjan s att sga...

OnTopic:

Det finns en strre sannolikhet att normala mn dras till Darkside n att normala kvinnor gr det. Mn r av naturen mer sexuellt ventyrliga. Vem som helst som reggat sig p en sexkontaktsida ser ju att de f tjejer som finns r fula som paddor. De som ser bra ut r prostituerade.
Intressant reflektion, vet inte om jag ska knna mig frnrmad nu, r varken padda eller prostituerad. Men det r ju den eviga cirkeln av att damn if you do, damn if you don't.
Jag r genuint intresserad av att vidga mina vyer, och jag har haft dragningen ganska lnge men har vl varit lite feg. Och lgg ner frolmpningarna i min trd r du snll, det ger noll och nada till diskussionen.
Citera
2016-03-18, 11:44
Medlem
Det finns bde prostituerade och porrskdisar p DS. Fr den sakens skull inte sagt att alla ska dras ver en kam.
En av tjejerna som r porrskdis och jobbar som prostituerad finns som forumtrd hr p Flashback.
Vill du ha namnet, skicka ett pm. Tro inget, fr jag har inte trffat ngon av dessa sjlv. Ftt hra det genom andra personer.

Det bsta att trffa likasinnade, r att g p events, vilket man kan f tips om p DS. BDSM-klubbar finns vl i storstder annars. Bara att googla och se vad du hittar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in