2016-03-20, 17:34
Medlem
Germangestalts avatar
Ljudteknikern verkade vara beredd att börja svinga mikrofonstativet där för en sekund när den ena apan gjorde närmanden.
Citera
2016-03-20, 17:36
Medlem
Badios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jasså. Så han är associerad med sidor som Avpixlat? Det kunde inte ha varit värre.
Ja han jobbar på den bloggen/tidningen. Trodde jag var klarlagt redan.
Citera
2016-03-20, 17:38
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pung
Som vanligt när vita får en örfil eller en knuff så utropas ett "hey, vad gör du".

Vita blir förstenade av våld.

Kom fan inte dragandes med något om "civiliserade" för det är inget ociviliserat att möte ett slag eller en örfil med att kasta sig över angriparen. Det är inte olagligt och som synes av filmen kommer det inget gäng springande från ingenstans bara får att man slår tillbaka.

Det handlar om impuls.

Vita saknar impulsen att slå tillbaka vid angrepp. De blir chockade, rädda, förstenade och kan inget annat göra än säga "vad fan gör du, är du inte klok" med så tuff röst de bara kan. Vilket är dömt att misslyckas. Att ta emot en smäll utan att ge tillbaka, gör dig till bitch oavsett vad du säger - i alla kulturer.

Det går inte att dölja sin feghet genom att ropa "hey". Då är det nästan bättre att lunka iväg och medge att man besegrats. Då finns i vart fall insikt och förhoppningsvis en vilja att ändra på det.

Det stämmer nog rent generellt. Men sen så bygger vita människor civilisationer medan araber och afrikaner vältrar sig i sin egen skit. Jag föredrar personligen civilisation.
Citera
2016-03-20, 17:43
Medlem
har någon svensk media tagit upp detta? TV/Tidning?
Citera
2016-03-20, 17:44
Medlem
Karmans avatar
Intressant, detta. Sverige imploderar inför världspublik. Bra jobbat, svenska etablissemanget!
Citera
2016-03-20, 17:52
Medlem
Germangestalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badio
En svensk vänstertjej boende i Australien är förbannad på 60 minutes som förmedlar en felaktig bild av Sverige.https://www.facebook.com/60Minutes9/
En typisk dumsnäll PK-tjej som anammat så onazistiska åsikter som är psykiskt möjligt och för detta får hon en klapp på huvudet av etablissemanget och den judiska mediaeliten, men hennes barn och barnbarn kommer hata henne för den odrägliga situation hon skapat åt dem.
Citera
2016-03-20, 17:56
Medlem
KulturBladets avatar
Kul att några våldsamma individer blir representativa för hela invandringen.
Citera
2016-03-20, 18:02
Medlem
elliot1990s avatar
Känns värt det. Enligt pk logik har Rinkeby ett uselt rykte för att skrivbordskirgare och ryska troll sprider myter på nätet. Tar mindre än en minut för 60 minutes AU att bli attackerade i Rinkeby Komedi på hög nivå. Kan bara skratta åt eländet.
Citera
2016-03-20, 18:03
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KulturBladet
Kul att några våldsamma individer blir representativa för hela invandringen.
Korkad och vilseledande replik. Grejen är ju att det händer efter 1,5 minuts vistelse i Rinkeby och att det händer gång efter gång.

Och att Sverige verkligen är ett dumsnällt land som dragit på sig extrema problem pga en allt för stor och slapphänt invandring. Det visar ju också nästan all aggregerad fakta kring problematiken.
Citera
2016-03-20, 18:03
Medlem
kristofferGs avatar
Kommer svensk media ta upp detta?
Citera
2016-03-20, 18:06
Medlem
KulturBladets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Korkad och vilseledande replik. Grejen är ju att det händer efter 1,5 minuts vistelse i Rinkeby och att det händer gång efter gång.

Och att Sverige verkligen är ett dumsnällt land som dragit på sig extrema problem pga en allt för stor och slapphänt invandring. Det visar ju också nästan all aggregerad fakta kring problematiken.

Det är inte det jag syftar på, det som hände talar för sig självt. Men att jag som invandrare ska få skit för det en random neger gör, gör mig förbannad.
Citera
2016-03-20, 18:12
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badio
Ja han jobbar på den bloggen/tidningen. Trodde jag var klarlagt redan.

Det kanske det var, men jag var personligen inte medveten om det. Och det verkar som att redaktionen för 60 minutes inte visste det heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in