Citat:
Ursprungligen postat av
Kaffemedaffe
Du får förlåta om jag betvivlar din höga utbildning och erfarenhet när du inte klarar av att ta in informationen i ett så kort inlägg som det du svarar på.
Citat:
Ursprungligen postat av
pungspark63
Vad i ditt inlägg tycker du att jag missat?
Förklara gärna...
Så det enda du hade påpekande på i mitt inlägg var min utbildning, inget annat av innehållet i mitt inlägg?
Det som är minst relevant i inlägget är det enda du hade påpekande på då...
Om jag har fått Nobelpris i medicin och ekonomi eller om jag är arbetslös gatsopare är väl mindre relevant än vad jag skriver.
Jag ser att du inte heller vill svara vad jag missat med ditt inlägg, förmodligen för att du inte själv vet.
Meningen med dina inlägg här är förmodligen att få godhetsknarka lite, känna dig lite bättre än alla oss andra.
Kan du förklara vad du menar med detta du skrev så slipper vi kanske missförstånd eller vet du inte vad du menade med detta heller?
Citat:
Mitt förslag är fortsatt att sluta göra skillnad på om man är 17 eller 18. Det händer inget magiskt när man fyller 18 och det är en löjlig regel.
Menar du att alla skall kallas barn även om dom är över 18 eller att vi skall sparka ut folk som är 17 då det inte är någon större skillnad på 17 och 18 åringar?
Slopa åldertester och skicka ut alla?