Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat:
0%
röster
2004-05-25, 13:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avlösaren
Här är två veritabla GULDGRUVOR att ösa ur, för alla fördomsfria sanningssökare:

http://www.911sharethetruth.com

http://www.activeopposition.com/911exposed.htm

Här finns läsning för åtskilliga dygn framöver...

Det är ju samma skräp som du har postat innan, sluta posta dessa jävla skräp länkar, och gräv fram någonting själv, som sagt Allt som står på internet är inte sant.
2004-05-25, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Det är ju samma skräp som du har postat innan, sluta posta dessa jävla skräp länkar, och gräv fram någonting själv, som sagt Allt som står på internet är inte sant.

Sanningen svider ganska rejält, eller...?
2004-05-25, 13:41
Bannlyst
Citat:
Sanningen svider ganska rejält, eller...?

Kanske, Kanske inte. Eftersom ja inte bryr mig så mycket om detta. Men kanske om du ger mig den vilket du inte gör genom att posta dessa länkar.
2004-05-25, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Kanske, Kanske inte. Eftersom ja inte bryr mig så mycket om detta. Men kanske om du ger mig den vilket du inte gör genom att posta dessa länkar.

The truth is out there...
2004-05-25, 13:45
Bannlyst
Citat:
The truth is out there...

Kanske, men du ger mig den inte. Sluta posta skitlänkarna som sagt, och kom upp med nåt mer konkret själv.
2004-05-25, 13:49
Medlem
Pjäxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carpe Diem
Ve er alla som tror att de profetiska gåvorna skulle vara uttömda
Ni som ringaktar dem och håller väl underbyggda konspirationsteorier för simpla skämt! Er tid skall komma!
Tror du vi skulle kunna klämma in min tid på onsdag eller torsdag eftermiddag nästa vecka? Jag ska till tandläkaren och måste plugga lite till min tenta de övriga dagarna...

/P
2004-05-25, 14:19
Medlem
Mysonoxens avatar
Någon som funderat på varför det heter just konspirationsteorier?

hade det funnits relevans i det hela hade man väl benämnt det forskning eller fakta...
2004-05-25, 14:43
Medlem
El Zorros avatar
Jag har funderat lite och kommit fram til att det sannolikt är Michael Moore (av ren girighet) samt demokraterna som ligger bakom terrordåden. De gör detta för att de vill visa det amerikanska folket att Bush inte klarar av att leda USA. Samt att försöka länka samman hans familj med familjen bin Laden.

T.ex. så var Clinton vid tiden för dåden inte i New York (uppenbarligen förvarnad) detsamma gäller hans fru trots att hon ska företräda just New York. Tilläggas bör dessutom att i stor sett hela toppskiktet av demokraterna just denna dagen had valt att besöka ett konvent på VÄSTKUSTEN varför skulle man göra det just denna dag om man inte viste vad som skulle hända.

Man kan dessutom se att det demokratiska moderpartiet bara någon vecka tidigare hade gjort sig av med allt sitt innehav av aktier i flygplansindustrin för att istället köpa aktier i diverse vapenföretag.

Någon mer än jag som ser sammanbandet?
2004-05-25, 14:47
Bannlyst
Chockad beskriv i meter eller foot hur långt är "betryggande avstånd"???
2004-05-25, 15:13
Bannlyst
Om ni tar och byter ut orden i Chockad´s inlägg så stämmer retoriken på 2 st 3 åringar som sitter i en sandlåda och inte kan fatta att den enas mamma gör mycket godare köttbullar än den andras.
Och kommer fram till att livet inte är rättvist.
2004-05-25, 15:32
Medlem
Citat:
Att basera sin rekommendation på att många köper den - är väl ganska osäkert?

Alla vet vi ju att det finns många idioter där ute.

Gammalt inlägg, men jag kände mig tvungen att tillägga något att tänka på;

En gång i tiden var majoriteten övertygad om att jorden var platt också.
2004-05-25, 15:41
Medlem
Nu har jag läst igenom dessa sidor med inlägg och jag måste säga att jag kokar inombords. Faan i helvete vad irriterad jag är.

Han som startade tråden kan inte vara frisk på en fläck. Jag hade tänkt att inte skriva i tråden men jag kan inte hålla mig längre. Kredit till er som iallafall försöker hålla en vettig debatt men det bästa skulle vara att inte alls svara Avlösaren på något av hans inlägg. Ignorera spånhuvudet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in