2016-04-11, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HanSomForsvann
Detta gller bde killar och tjejer. r sjlv relativt lng och senig. Har mnga gnger ftt gliringar av "riktiga" mn med lmage och B-kupa. Sist det hnde sa jag till den gubben att jag r glad ver att slippa en stor sck med ktt p magen och ett par tuttar. Det blev riktigt trist stmning d ett flertal av grabbarna/gubbarna som var dr vid det tillfllet var verviktiga.
Det de hr mnnen med lmage och B-kupa kanske inte knner till r att dom extra fettcellerna producerar strogen, i princip omvandlar dom manligt knshormon till kvinnligt.
Sledes r dom mindre virila n andra mn.
Det kan man med mhet pverka dom med.
--Jo, du r himla fin du ocks (med vilket du d ocks talar om att du tnder p inre kvaliter s fr du lite extra glans sjlv), men jag ser att din virilitet inte r i paritet med min.
osv.

Frn man till man mste det finnas en uppsj msinta repliker.
Citera
2016-04-11, 17:03
Medlem
Det r bra mycket mindre hlsofarligt att vara underviktig n ver viktig; sett till life expectancy ( googla life expectancy during the great depression) s sg man att denna kade med 6 r! under depressionen i usa.

I vrigt r det vl som mnga sagt i trden, det som anses "svagt" ska inte kritiseras men omvnt r ok. Vi har program p TV som lyxfllan, du r va du ter och biggest loser; fr att folk ska knna sej lite bttre i sina verbelnade hus och med sin hanterbara vervikt. D vill man inte se personer som faktiskt r "bttre" i ngot avseende.
Citera
2016-04-11, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eva88
Det de hr mnnen med lmage och B-kupa kanske inte knner till r att dom extra fettcellerna producerar strogen, i princip omvandlar dom manligt knshormon till kvinnligt.
--Jo, du r himla fin du ocks (med vilket du d ocks talar om att du tnder p inre kvaliter s fr du lite extra glans sjlv), men jag ser att din virilitet inte r i paritet med min.
osv.

Det r korrekt. Lg fettprocent p en man gr att hans kropp rent biologiskt blir mer manlig. Hormonerna ndras.

Idioter som pstr att lmage ger pondus vill bara bortrationalisera sina tillkortakommanden.

Drfr kvinnor fr att vara feminina br undvika fr lgt kroppsfett. Kvinnliga kroppsbyggare blir mer manliga biologiskt, ansiktsbehring, gigantisk klitoris, manliga ansiktsdrag, frlorad menstruation.
Citera
2016-04-11, 18:56
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eva88
osv.

Kanske var aningen tuff mot gubbstackarn.. Ska ta ditt rd och kra p viril mhet

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in