har följt denna.. "meme" nu i en dryg vecka.
det är fanimig helt sjukt.
på ATS svämmar det över med trådar, men en av "huvud" trådarna, är uppe i 142 sidor, med ca 6-10 inlägg per sida..
där e typ 6-7 pers i tråden, som aktivt skriver, som alla påstår sig ha fått bla; ny anatomi.
deras organ sitter inte på samma plats som de e vana vid. Och de är UPPRIKTIGT skärrade. De trollar inte, det har jag klargjort efter att ha nästan lärt känna vissa av dom vid detta laget.
mer:
kollar man i kommentarerna på alla youtube vids som finns, är det skrämmande hur många, TUSENTALS som verkar "lida" av detta. Alla rapporterar exakt samma saker som "diffar".
det är alltså bortom trollande o annat sådant. det handlar antingen om en slags mass-psykos, eller nån slags "psy-op".
jag och många andra skeptiker i tråden, har varit inne på att det handlar om "memory conformity" (vettefan va de heter på svenska) och andra psykologiska effekter som är fullt naturliga.
men det är alltså för många, som rapporterar samma saker, för att det bara skall handla om det.
men men...
Det verkar också bara drabba folk i engelsk-språkiga länder. Iallafall så vitt vi vet än sålänge.
andra saker som de är ÖVERTYGADE om, att de minns helt korrekt, och att verkligheten runt om dem har ändrats, eller att de kommer från en annan dimension, hit här till "oss andra".
-
"luke i am your father" och inte "no i am your father"
"interview with the vampire" och inte "interview with a vampire"
med mera. dvs saker som man enkelt kan förklara..
men det slutar inte där.
-
ny ögonfärg, nya länder (Mongoliet fanns tex inte i deras dimension), nya zeeland låg NORR om AU och inte söder. (Tom folk FRÅN NZ, säger detta.) Nordpolen var en kontinent. Alaska låg en bra bit från ryssland, och hade en helt annan form. Sydamerika låg mycket mer åt väst.
Det är mer.
Mycket kan man förklara genom att de helt enkelt minns fel. Det mesta om inte allt....
Problemet är bara det sjuka antal människor som påstår sig vara drabbade.
Även om 50% trollar, och 40% är galna, så är det ändå folk kvar som bevisats sig vara fullt klara i skallen i övrigt, fullt resonliga och faktiskt verkar vara väldigt intelligenta, dessutom......
det går inte ihopa.
Jag börjar tro det handlar om nån slags psykologisk krigsföring, eller åtminstone ett experiment.
Kan det handla om någon slags psykoaktiv drog?
Man vet ju att USA sysslade med MK-ULTRA - det är ju avklassifierat och finns att läsa.
Så varför inte liksom? Varför skulle de sluta där, med LSD - de har lätt kommit på något ännu "bättre" och nu experimenterar dom...
En sak är iallafall solklar - INGENTING biter på dessa människor som är drabbade.
De är _BERGSÄKRA_.
Ingen logik, rationellt tänkande, etc, biter på dem.
Ingenting. De är fullständigt övertygade.
Detta skrämmer mig som fan. Det finns ingen förklaring. Eller jo, det kanske det finns, men det går inte ihopa.
Vids på youtube om detta fenomen har blivit fullkomligt viralt. 10k+ views på många av vidsen....
Nästan bara tummen upp (ca 75% iaf)
Minst 80% av kommentarerna är från "drabbade":
Många av kommentarerna har många tummen upp.
VAD ÄR DET SOM FÖRSIGÅR!!
Detta kommer det skrivas böcker om, artiklar i journaler, kanske tom en ny diagnos för DSM.
Detta är SJUKT STORT oavsett VAD det är...
Tråd på ats:
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread1115051
Är ni intresserade av ett ENORMT psykiatriskt eller iallafall högst psykologiskt fenomen som pågår just nu så läs... ELLER .. så ÄR de från en annan dimension?
Just nu finns det inga svar.
Jag har läst hela jävla tråden .........
Sett minst 20 videos... Är riktigt fascinerad av detta då jag är väldigt intresserad av både psykiatri och psykologi..