Citat:
Ursprungligen postat av
absolut-justice
Men för i helvete....
Flashback tog upp detta 2014-10-25, där grävaren Batuta m.fl andra snokade upp Kaplans klaver. Detta tog sen Chang Frick på Nyheter idag upp, med dålig cred till Flashback. Nu 2016 bråkar Chang med Svt om vem som var först, vilket var Flashback från dag 1.
Avslöjandet i tråd (f.d "slöjmisshandeln"):
(FB) Islamisters politiska avancemang i Sverige ("Slöjmisshandeln" i Farsta verkar falsk)
Bråket mellan Chang och SvT:
http://nyheteridag.se/svt-ljuger-om-...ng-redan-2014/
Och slutligen horar SvT:s reportrar i Resume:
http://www.resume.se/nyheter/artikla...i-tre-manader/
Alltså gammal skåpmat som nyttjas för mörka politiska agendor, Kaplan fick foten för något annat och sen användes detta gamla klavertramp, killen har ju en hel katalog med klavertramp när man kollar bakåt. Det intressanta är ju att Bonnier-klanen helt plötsligt drog igång drevet på denna gamla skåpmat, mina källor har angett att Washington hörde av sig om Kaplan, och då var han rökt per automatik, så gräv istället på varför jänkarna helt plötsligt ville ha bort honom och varför Bonnier för femtielfte gången gick deras ärenden. Samma snubbe, Niklas Svensson som nu drevar mot Kaplan, satt på flygplatsen i Tel-aviv och väntade ut svenskarna som släpptes efter "Ship to Gaza"-attacken, där också Kaplan var med.
Samma Niklas var även den som sänkte Assange, som då precis skrivit kontrakt med Aftonbladet, och han åkte även dit på dataintrång redan 2007.
Alltså en dålig teaterpjäs på Rosenbad igen....
Tack :-)
Det här är precis vad som fick mig att starta tråden.
Att slakten skulle bero på gammal skåpmat är bara löjligt, och mat för pippifåglar.
Antingen finns det en djupare anledning som handlar om något kaplan gjort eller planerat göra i nutid, eller så är det bara judens sätt att hålla våra politiker och ministrar i schack genom det osynliga hotet att slänga upp honom på slaktbänken.
Sverige är ett förlorat land, men någonstans måste vi ta upp striden, och jag tror att den enda vägen att besegra kroknäsornas flinka fingrar är genom upplysning och förståelse.
Då funkar det inte att de utan förbehåll kan slakta random minister i vårt styre, muslim eller inte, med hjälp av afrobladet.