Citat:
Ursprungligen postat av
beaver_se
I en trd "Flytta till Thailand - budget? arbete?"
S vill du prata om din sexualitet... Vad r ditt syfte, inte r det att ge bidrag till den som vill "Flytta till Thailand - budget? arbete?" som r trdens tema... Det r kanske okey p MPR att skriva vad som i alla frvirrade trdar dr... Men p flashback s finns det regler....
Lite offtopic... Varfr rcker inte tre thaiforum till fr en del s de mste hnga ven p flashback 24/7?
OnTopic
Mitt tips r att se ver de fasta kostnaderna, inte kpa bostder utan hyra fr att i framtiden nr man hittat sitt "bsta boende"ha mjligheten att kpa loss det... Eller vill du bli en expert p flashback som trots rikedomar/mega inkomster/ kontakter med hgsta ledningen i thailand men mest sitter och skriver p flashback.....
OffT:
Fy fan vilken bitter mnniska du verkar vara som hela tiden slr ner p andras situation. Tur att man inte r lika bitter som dig. Du r den svenska avundsjukan personifierad i ett ntskal.
Och forum r just det, forum fr mnniskor att uttrycka sig och dela med sig av olika erfarenheter och kunskap s varfr mste man d, enligt dig, bara hlla sig till ett forum inom samma mne?
Om du knner ngon typ av hjdare, fr man d inte skriva p Flashback?
r det en regel?
Jag frstr att det r svrt att hnga p Flashback nr man jobbar p Samhall hela dagarna, men andra behver inte vara i samma situation som din, men du frsker hela tiden spegla bitterheten i din personliga situation i inlgg efter inlgg och nu r det bara trttsamt och patetiskt.
OnT:
Att inte kpa fr st fr dig. Det r hgts individuellt och, igen, det gr alldeles utmrkt att gra riktigt bra investeringar ven om jag frstr att du inte har ett hum om hur det gr till, vad man skall titta efter och gra sin research, men det behver du inte spegla mot alla andra.
Det r enkelt att sga "hll fasta kostnader nere" men kom grna med konkreta tips hur du skall hlla just dessa nere.
Om man kper en bostad i Thailand kontant s, enligt dig, kar man eller snker man sina kostnader?
Har du egentligen koll alls p vad du sger eller du vill bara spegla bitterhet?