Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-06, 23:32
  #1
Medlem
Om man har Boxer som TV operatör. Hur skaffar man sig Cmore hockey HD samt Viasat Hockey HD? Om man har deras TV-mondul ?
Citera
2016-05-06, 23:33
  #2
Medlem
gato12s avatar
Kolla på Boxers hemsida...?
Citera
2016-05-06, 23:46
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Kolla på Boxers hemsida...?

Okej, men om man vill ha Cmore hockey HD samt Viasat Hockey HD med en TV-mondul vilket operatör ska man välja?
Citera
2016-05-06, 23:50
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hockey1
Okej, men om man vill ha Cmore hockey HD samt Viasat Hockey HD med en TV-mondul vilket operatör ska man välja?

Du vill ha bolag 2 och bolag 3 via bolag 1? Lycka till. Streama eller betala för det.
Citera
2016-05-06, 23:52
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Kolla på Boxers hemsida...?

Okej, men om man vill ha Cmore hockey HD samt Viasat Hockey HD med en TV-mondul vilket operatör ska man välja?
Citera
2016-05-07, 00:05
  #6
Medlem
[quote=Hockey1|57185869] Så Cmore och Viasat det är alltså två enskilda företag som alltså INTE ingår i ComHem, Boxer, Canal digital mm...så det är extra tillval som man måste pausa på, på det abonnemanget som man redan har? Är det så det funkar?
Citera
2016-05-07, 00:06
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lepaca
Du vill ha bolag 2 och bolag 3 via bolag 1? Lycka till. Streama eller betala för det.

Så Cmore och Viasat det är alltså två enskilda företag som alltså INTE ingår i ComHem, Boxer, Canal digital mm...så det är extra tillval som man måste plusa på, på det abonnemanget som man redan har? Är det så det funkar?
Citera
2016-05-07, 00:10
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hockey1
Så Cmore och Viasat det är alltså två enskilda företag som alltså INTE ingår i ComHem, Boxer, Canal digital mm...så det är extra tillval som man måste plusa på, på det abonnemanget som man redan har? Är det så det funkar?

Vill man se allt lagligt så betalar man halva lönen, ja.

Annars så finns det gratis streams till det mesta. Vilket man inte får länka till här.
Citera
2016-05-07, 00:35
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lepaca
Vill man se allt lagligt så betalar man halva lönen, ja.

Annars så finns det gratis streams till det mesta. Vilket man inte får länka till här.

Okej, tror du att du kan länka mig på ett annan forum?
Citera
2016-05-07, 07:27
  #10
Medlem
seattles avatar
Annars kan du väl skaffa C More Play på www.cmore.se och Viaplay på www.viaplay.se ?
Citera
2016-05-07, 09:06
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seattle
Annars kan du väl skaffa C More Play på www.cmore.se och Viaplay på www.viaplay.se ?

Jo det vet jag. Men nu är det så att jag spelar in visa hockey matcher, och då vill jag ha så bra bild kvalité som möjligt, och då är det HD-kanaler som ger den bästa bilden. Annars så skulle jag ha använd hemsidorna
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback