Datainspektionen har varit p dem och inspekterat deras verksamhet...
F man verkligen driva egna bolag som man ven bedriver inkasso t?
Sg att Ev* Christin* Sturess*n var gare till massa fastighetsbolag ven...
Ja. Fr du behver inte heller slja vidare fakturan till ett dedikerat inkasso-bolag om du inte vill. Du kan skicka egen inkasso-faktura om du vill, och har d all laglig rtt att ta ut inkasso-avgiften enligt samma villkor som ett dedikerat inkasso-bolag.
r det inte vldigt ltt d att bedriva inkasso bolag med dlig inkassoed?
Tycker det gr vldigt ltt d att tex "lura" ungdomar och driva in p ett aggressivt stt pengar som i detta fall profina gjort?
Fick ett brev idag frn profina, dr jag skall betala 800 SEK fr en bilhyra i Ume 2015, samt att frfallodagen r 3 juli 2017. Tycker att jag borde ftt ett brev tidigare
men inte d. VARNING!!!
Fick ett brev idag frn profina, dr jag skall betala 800 SEK fr en bilhyra i Ume 2015, samt att frfallodagen r 3 juli 2017. Tycker att jag borde ftt ett brev tidigare
men inte d. VARNING!!!
Vi fr se , d jag varit i kontakt med banken, som kommer att skicka ett utdrag p betalhistorik frn 2015-2017. Situationen r prekr inte minst eftersom bokningsdatum kontra frfallodatum inte stmmer.
Vi fr se , d jag varit i kontakt med banken, som kommer att skicka ett utdrag p betalhistorik frn 2015-2017. Situationen r prekr inte minst eftersom bokningsdatum kontra frfallodatum inte stmmer.
Men grunderna r korrekta? Att bil hyrts fr angiven summa den tidpunkt de hvdar?
men inte d. VARNING!!!
Om det hr r enda kommunikationen du ftt angende skulden sedan 2015 s r den preskriberad.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!