Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2016-06-01, 11:37
Bannlyst
Något driver en massa kvinnor till att blogga om sig själva ut till målgruppen "hela världen" (alltså inte bara familj och skit). Det ska vara selfies, selfies och snack om vad man gjort idag.

Jag kan inte få det till något annat än att de hungrar efter uppmärksamhet och beundran? De vill synas helt enkelt och det har ju sin biologiska förklaring.

Men en del verkar tro att de är något speciellt? Det förstår jag, sådana finns det gott om, som är jordens mittpunkt.

Men det verkar vara en epidemi att blogga som kvinna.
Senast redigerad av niggerungen 2016-06-01 kl. 11:39.
Citera
2016-06-01, 12:27
Medlem
Tjejer bloggar, killar skriver på Flashback.
Citera
2016-06-01, 12:30
Medlem
SpiritInTheSkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farmor52
Tjejer bloggar, killar skriver på Flashback.
Om detta stämmer är väl skillnaden att killar inte skriver på FB för att få uppmärksamhet (allt är ju anonymt om man inte själv väljer att uppge personlig info).
Citera
2016-06-01, 12:46
Medlem
Koyaks avatar
Bekräftelsebehov och ryggdunkar
Citera
2016-06-01, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpiritInTheSky
Om detta stämmer är väl skillnaden att killar inte skriver på FB för att få uppmärksamhet (allt är ju anonymt om man inte själv väljer att uppge personlig info).
Att t.ex. bli citerad är också en form av uppmärksamhet. Men i det stora hela är det rätt få tjejer som bloggar och rätt få killar som hänger på Flasback.
Citera
2016-06-01, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Farmor52
Att t.ex. bli citerad är också en form av uppmärksamhet. Men i det stora hela är det rätt få tjejer som bloggar och rätt få killar som hänger på Flasback.

Jag tror citeringen mer reflekterar mäns behov av terretoriell aggressivitet (massa argt tjafs) och begär för ett brödraskap (ryggdunkningar) och hjälp med saker såklart (hur tvättar man dildon-trådar).
Citera
2016-06-01, 20:24
Medlem
Det är 2 saker i stort sett alla kvinnor någon gång under sitt liv gör har jag märkt.
Blogga & tro att dom kan sjunga.
Citera
2016-06-02, 08:59
Medlem
MasterBaits avatar
Ja det är ju i princip bara tjejer som enkelt kan tjäna pengar på att blogga. Som tjej behöver bara ha ett snyggt tema på blogga och låta fota sig halvnaken. Varför andra tjejer vill titta på bilder på andra lättklädda eller halvnakna tjejer är IMHO en ännu större gåta.
Citera
2016-06-02, 09:25
Medlem
brandbilsproffss avatar
Ska jag börja tro att alla män är helt efterblivna bara för att jag läser såna här inlägg på Flashback hela tiden? Nej, även om det är många såna som du som får uppmärksamhet.

Jävla superstjärna.
Citera
2016-06-02, 12:05
Medlem
KungAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SHH88
Det är 2 saker i stort sett alla kvinnor någon gång under sitt liv gör har jag märkt.
Blogga & tro att dom kan sjunga.

Heh true dat. Detta har ju bjudit på en och annan pinsam situation genom åren.
Citera
2016-06-02, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungAllan
Heh true dat. Detta har ju bjudit på en och annan pinsam situation genom åren.

Absolut. Lägger upp sina försök på nätet för bekräftelse, sen så finns det undantag oxå!
Citera
2016-06-02, 15:28
Medlem
Börjar inte många blogga för att de vill bli framgångsrika och tjäna pengar? Utan den motivationen börjar man väl knappast göra någonting som tar upp en massa tid?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in