2020-02-19, 22:01
Medlem
Ovcharkas avatar
Nr kommer tvan? Nog lr det komma nn gng. Det viktigaste r ju att man inte botar viruset.

Dremellan kan man lgga in flera camp-clearings, bounty-hunts, upgrades, customisations osv.

Vore coolt om man kunde fortstta med exakt de saker man har frn ettan i tvan.
Citera
2020-02-20, 06:16
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Nr kommer tvan? Nog lr det komma nn gng. Det viktigaste r ju att man inte botar viruset.

Dremellan kan man lgga in flera camp-clearings, bounty-hunts, upgrades, customisations osv.

Vore coolt om man kunde fortstta med exakt de saker man har frn ettan i tvan.
Tvrtom s r jag trtt p alla dessa evighetsscenarion utan lyckliga slut nr det gller zombiescenarion. Hade varit grymt om serien slutade med att de hittade nn form av botemedel eller vapen som frgr freakers. r vl nstan bara World War Z dr de faktiskt hittat ett stt att slss och vinna?

Kommer nog en 2a. Lste ngonstans att Bend hller p med ett nytt spel, sen fr vi se om det r en uppfljare eller inte. Jag tror att spelet har slt tillrckligt mycket fr att uppmuntra en uppfljare i alla fall.

Jag vill ha en eldkastare i tvan att slss mot hordes med, oavsett hur orimligt det r att en biker anvnder snt
Senast redigerad av Nihenna 2020-02-20 kl. 06:29.
Citera
2020-02-20, 10:46
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Tvrtom s r jag trtt p alla dessa evighetsscenarion utan lyckliga slut nr det gller zombiescenarion. Hade varit grymt om serien slutade med att de hittade nn form av botemedel eller vapen som frgr freakers. r vl nstan bara World War Z dr de faktiskt hittat ett stt att slss och vinna?

Kommer nog en 2a. Lste ngonstans att Bend hller p med ett nytt spel, sen fr vi se om det r en uppfljare eller inte. Jag tror att spelet har slt tillrckligt mycket fr att uppmuntra en uppfljare i alla fall.

Jag vill ha en eldkastare i tvan att slss mot hordes med, oavsett hur orimligt det r att en biker anvnder snt

Jag vill att 2:an blir sista.

Under tiden s fr man fajtas med hordes och bandits, hmta prylar och hjlpa folk - som i ettan.

Snipp snapp slut.
Citera
2020-02-21, 10:28
Medlem
swebarbs avatar
jag r lite besviken dom inte la in lite mer story dlc.. dom dra challenges tyckte jag inte var s roliga.. mest kul ngra gnger sen trttnade man.. Typ en sidestory med han obrien hade varit kul,, eller den dr kartan man inte kan ka till n som det ryktades vi skulle f i nn framtida Dlc.. men tydligen inte...

tvan lr garanterat komma men rkna den ligger lngt bort o blir en ps5 exklusiv..
Citera
2020-02-25, 22:03
Medlem
LGDs avatar
Jag frstr inte den stora kritiken av det hr spelet.
Det r ett jvligt bra spel, uppslukande och har ftt mig beroende av det. Jag var en av de som lyssnade p kritikerna i brjan.
Har inte visat det i trden, men har varit inaktiv i den, p grund av inbillad missnje.
Men man kan som sagt i, vldigt mnga fall, inte lita p reviews. Det hr r ett utomordentligt spel. Jag har inte haft trkigt en sekund, och som sagt - det slukar upp dig. Visst kan man klaga p Deacons verspelningar ibland. Men p det stora hela skulle jag vilja ge spelet 8.5/10, det r verkligen ett superbt spel.
Senast redigerad av LGD 2020-02-25 kl. 22:05.
Citera
2021-03-04, 08:04
Medlem
Rasande-Roses avatar
Spelade ntligen igenom Dayz Gone efter att ha kpt det p rea fr en spottstyver fr en halv evighet sen. Dumt det var att vnta, spelet r briljant. Ungefr 1000ggr bttre n besvikelsen The Last of Us 2, kanske rentav bttre n frsta TLOU. Utan tvekan bsta PS4-spelet jag krt. En verklig oslipad diamant skulle jag vilja kalla det. Inte lika tekniskt imponerande som PS4:ans strsta titlar, men levererar verlgset i ren underhllning och berttande.
Jag hoppas verkligen att Sony satsar p detta och ger grnt ljus till en uppfljare p PS5 med nnu strre zombiehorder och lite bttre grafik.
Senast redigerad av Rasande-Rose 2021-03-04 kl. 08:07.
Citera
2021-03-07, 03:16
Medlem
Pansarhyenas avatar
Har undvikit Days gone eftersom jag ftt intrycket att det slpptes i ngot ofrdigt skick och jag inte har min PS4 uppkopplad mot ntet s att jag kan ladda ned patchar (har bara mobilt bredband, vilket inte funkar ihop med konsolen). Har tnkt att det skulle komma i en uppdaterad PlayStation Hits-utgva eller liknande, men det verkar ju inte hnda...

S hur spelbart r det egentligen i originalversion? Tillrckligt fr att jag borde kpa det?

(Min PS4 r av standardmodellen.)
Citera
2021-03-11, 13:36
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Ftt ett uppdateringsfil p mitt spel p hela jvla 21 gb p sjlva spelet. Legat i kartong 6 mnader. Varfr sn enorm uppdatering?

Obs detta gller frsta spelet.
Senast redigerad av Gigant_Superman 2021-03-11 kl. 13:36. Anledning: Felstavning
Citera
2021-04-24, 10:03
Medlem
rjonssons avatar
Krvs det att man bekmpar hordar fr att klara ut spelet? Jag bryr mig inte om trofer. Det jag sett p Youtube r skrmmande och jag vet inte om jag reder ut att bekmpa en horde.
Citera
2021-04-24, 10:28
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rjonsson
Krvs det att man bekmpar hordar fr att klara ut spelet? Jag bryr mig inte om trofer. Det jag sett p Youtube r skrmmande och jag vet inte om jag reder ut att bekmpa en horde.

Spela spelet och se istllet fr att spoila fr dig sjlv p youtube?
Citera
2021-04-24, 11:35
Medlem
rjonssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Spela spelet och se istllet fr att spoila fr dig sjlv p youtube?
Nu hade jag en frga om spelet, inte mitt stt att agera.
Citera
2021-04-24, 11:41
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rjonsson

Det var lnge sedan jag spelade det men jag har fr mig att det finns bde optional och vissa story hordes.

Nr du brjar spela spelet s mste du undvika horderna d du nd inte kommer kunna besegra de. Senare fr du bttre vapen/uppgraderingar och hordsen blir mjliga att besegra.

Det r inget att oroa sig ver. Jag har platinum trofn. Det r inget svrt spel. Du kan ven vlja svrighetsgrad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in