Citat:
Ursprungligen postat av
Vit-Brandbil
Nu r det bara smsaker kvar i spelet och tycks inte f ngra flera uppdrag frn mina vnner. Alla horder r borta iallafall. Lite trist att mekanikerna och handlarna pratar mer n flickvnnen och bsta vnnen efter storyn r frdig.
Ett klart godknt spel som var mer varierande n mnga andra av liknande typ fr jag nd sga.
Chicago choper r vl level trust 3? Kollade bland vapnen idag helt pltsligt r den upplst och jag r bara vid niv 2. Allt r upplst bland vapen frutom 1-2 niv 3 vapen. Kpte Chicago choper mste vara en bugg i spelet som lste upp Chicago choper.
Det r bara att dra med pekaren ver regionen man vill kolla s ser man t.ex hot springs om det r sg 6 camp missions s ska det st 6/6 gjorda. Men troligen har du gjort allt d det inte dyker upp fler uppdrag. Kan ju ven kolla p mission progress fliken s ser du dr om allt str p 100% alla story line och allt annat.
Ja vldigt varierande spel fr att vara open world spel. T.e.x far cry och assains creed spelen r s repetitiva. Days gone r ju story missions en sjukt bra variation och side missions r till och med roliga som nsten, ambush camps och Nero points. Oftast knns side missions bara som en brda i open world spel men i detta spelet vill man ju gra alla fr dom r roliga + det ger massa xp och credits.