2016-06-24, 14:10
Bannlyst
Detta problem har jag haft sen jag köpte den, det händer nästan varje dag. Telefonen börjar okontrollerat klicka på allt möjligt, utan att jag ens tar på telefonen. Om skärmen är kladdig är det större risk att det sker, men det sker även om den inte är smutsig. Vanligtvis efter att den varit på länge och jag använt den mycket, lösningen på problemet är att starta om den, då fungerar den alltid normalt efteråt. Sen uppstår problemet igen när den varit på länge. Problemet har funnits från början (köpte ett demoexemplar), och större delen av tiden fungerar den bra, men det gör den tyvärr väldigt opålitlig för att använda appar där jag hanterar pengar. Någon som varit med om detta på xperia z ultra eller någon annan telefon?
Senast redigerad av cumshooter 2016-06-24 kl. 14:24.
Citera
2016-06-24, 18:31
Medlem
Hade Xperia Z3.

Efter 3:e trasiga skit Xperian så gick jag över till iPhone igen.

Första var inte vattentät.

Den andra klickade okontrollerat i regnet/kladdig/svettig. Skärmen sprack när den låg på bordet i solen.

Den tredje klickade okontrollerat, smsade/ringde folk i fickan, startade om sig själv osv.

Gör dig en tjänst och kasta skiten.

Jag hade iPhone i flera år men ville ha bättre kamera och lite omväxling.

Släng skiten.

Edit: glömde säga att min syrras pojkvän hade samma problem som dig och mig. Han gav upp efter 2:a telefonen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in