Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-06-30, 03:17
Bannlyst
Jag har varit och gjort ett jobb en gng p Estrella utanfr Angered och dr jobbar ju en jvla massa kulturberikare vilket ftt mig att vgra Estrella vad det n gller och fr all framtid. Nu undrar jag om det r likadant p OLW:s fabrik i Filipstad? Mycket mrkhyade och blattar som jobbar dr?
Citera
2016-06-30, 04:26
Medlem
Dummaste trdstarten inatt. Ska inte invandrare f jobba med att tillverka chips?
Citera
2016-06-30, 05:32
Medlem
HasseBanans avatar
Jaha, d blir det till att sluta med Estrellas chips ocks nu d. Vill inte att somaliska bajsiga aids-hnder har rotat i mina chips.
Citera
2016-06-30, 06:43
Medlem
Tunnan.och.Morotens avatar
Estrella r godast 🐸
Citera
2016-06-30, 09:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Jaha, d blir det till att sluta med Estrellas chips ocks nu d. Vill inte att somaliska bajsiga aids-hnder har rotat i mina chips.
Somalier har inga jobb s det behver du inte oro dig fr, i vrigt s spelar det vl ingen roll om det r negrer eller ej som jobbar p chipsfabriken, det pverkar vl inte smaken?
Citera
2016-06-30, 09:26
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chemistry-sb
Somalier har inga jobb s det behver du inte oro dig fr, i vrigt s spelar det vl ingen roll om det r negrer eller ej som jobbar p chipsfabriken, det pverkar vl inte smaken?

Jo, fr negrer luktar i regel illa, eller tminstone suspekt, ven om de tvttar sig. Det har ngot med deras hud att gra tror jag. Och nr man hr att en del av dem inte ens vet hur man anvnder en toalett, s undrar man ju om de vet hur man anvnder ett handfat.
Citera
2016-06-30, 10:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Jo, fr negrer luktar i regel illa, eller tminstone suspekt, ven om de tvttar sig. Det har ngot med deras hud att gra tror jag. Och nr man hr att en del av dem inte ens vet hur man anvnder en toalett, s undrar man ju om de vet hur man anvnder ett handfat.
Allt du sger r rtt fr 95 % av negerrasen, men terigen...tror du ngon har anstllt somalier p chipsfabriken?
Citera
2016-06-30, 11:16
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chemistry-sb
Allt du sger r rtt fr 95 % av negerrasen, men terigen...tror du ngon har anstllt somalier p chipsfabriken?

De lr vl vara anstllda lite verallt idag d invandrare verlag ska ha frtur in p arbetsmarknaden..
Citera
2016-06-30, 14:39
Bannlyst
Estrella alltid, bara fr att jag kan spanska.
Citera
2021-09-14, 08:40
Bannlyst
OLW har flera unika smaker, medans jag kan tycka Estrella och OLW r ganska lika annars med smakerna som finns i samma.
Citera
2021-09-14, 10:27
Medlem
Tycker verlag att Estrella smakar bttre, s kr p det oftast.
Citera
2021-09-29, 18:39
Medlem
snurresprettiss avatar
estrella chips och olw ostbgar.
Citera
  • 1
  • 2
olw

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto