Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-01-20, 13:05
  #13
Medlem
svampdamps avatar
Jag äter den inte längre. Jag har själv vid flertalet tillfällen kört ner fingrarna i plocket när jag tappat grepp om sleven. Jag får rysningar av att tänka på det. Dessutom är det väldigt högt kilopris för råvarorna.

Människor är äckliga så jag undviker självplock och bufféer.
Citera
2024-03-12, 14:38
  #14
Medlem
Redisas avatar
Jag köpte picadeli några gånger på min skola under lunchen, men det blir nog inte fler gånger för min del. Orsaken är att pasta och vissa andra sorter av fyllningar smakar konstigt enligt mig. Samma gäller färdigpackade pasta sallader.
Jag vet inte vilka tillsatser som ger denna vidriga bismak, men det går bort helt för mig. Mina kursare känner dock ingen bismak.
Ett alternativ är att ta enbart sallad och rökt lax, samt halvtorra grönsaker för att undvika extra vätskan som innehåller massa tillsatser.
Citera
2024-03-15, 14:52
  #15
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp

Människor är äckliga så jag undviker självplock och bufféer.

Är väl överlag en väldigt utsatt mat som är bakterie och virusdrabbad
Kall först och främst inkl folk som står med skitiga jackor och förkylningar etc och öppnar huven
för att kräva sig ner i byttorna med en slev eller klämma som läggs var ?
Citera
2024-03-16, 14:30
  #16
Medlem
Vem0ths avatar
Om salladsbaren är populär så är det säkert att äta, om du kliver in och inte ser en människa vid salladsbaren under din korta tid inne i butiken så undvik.
Citera
2024-03-31, 19:23
  #17
Medlem
Gosifs avatar
För flera år sen på nån ica rätt tidigt på morgonen så var det en anställd som råkade spilla ut räkor på golvet men det är lade han tillbaka i salladsbaren… usch
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback