Citat:
Ursprungligen postat av
jevlaskitnamn
Jag var en bit ifrn dr de hnde och gick dit och tittade nr bde polis ambulans och brandkr kom.. det e 3 invandrare barn tror de va tv pojkar och en flicka,ena pojken fick dom igng hjrtat p igen med hjrtstartare sen for dom ivg med en jvla fart.. hrde att folk pratade om att polisen pratat med ngon som verkade vara anhrig som bara satt p en sten och rkte under hela frloppet..
Vad folk har fr sikter om olika etniciteter andra mnniskor m vara sin sak men detta gller BARN
Vet att detta e flashback s man ska inte ta saker s personligt 😊😊😊
Edit: de var jvligt mycket folk p platsen s detta skulle egentligen inte kunna hnda.
Det klart att det kunde hnda och kommer hnda igen!
Om den som r ansvarig fr barnen sitter p en sten och rker medans andra vuxna r upptagna med sina egna barn eller andra saker om dom r dr utan barn s ska man vl knappast behva vara barnvakt t andra?!
Om man ser att det hnder ngot br man vl rimligen ingripa OM MAN KAN men glm att jag slpper mina egna barn ur sikte fr att ngon annan inte klarar av att hlla koll p sina ungar.
Vet inte hur det var i just detta fall men det r min sikt ht. Stackars barn om det r s jvla illa att dom har frldrar som frlitar sig p att andra bara ska ta ver deras ansvar.
Hoppas att det gr bra fr barnen men den/dom som skulle ha sett till de sm kan dra t helvete!!
Jag hoppas verkligen att det finns en annan orsak till olyckan n ren flathet annars kan det vara lge att omhnderta samtliga innan det r frsent. Om det inte redan r det.