• 1
  • 2
2005-12-03, 19:36
Medlem
Det verkar som det är något fel på henne. Har Ni någon info om detta ?
Citera
2005-12-03, 20:00
Medlem
Dumsmurfens avatar
Fel på henne eftersom kvällspressen säger det eller frågar du eftersom du vet mer?

För du tror väl inte på vad som skrivs om alla människor?
Citera
2005-12-03, 20:52
Medlem
hatarfelias avatar
ja kan bara svara för vad jag tycker personligen så jo nog tycker jag att hon verkar lite "av banan"..

MEN ska hon avgå så ska Göran följa med..
Citera
2005-12-03, 21:02
Medlem
Diplomats avatar
Jag tycker att Laila Freivalds gör ett ovanligt arrogant och nonchalant intryck. Ofta överlägsna svar sagda med ett svalt och lätt hånfullt leende. Plus att hon gång efter annan använder sig av det klassiska politiker-tricket, att svara på något annat än själva frågan. Tyvärr låter sig ofta journalisterna nöjas med det.

Jag kommer ihåg när Jan Guillou ställde en fråga och fick ett ordrikt men glidande svar. Guillou brände av sitt vargleende och kontrade.

- Det var ett elegant svar, tyvärr var det ett svar på helt annan fråga. Min fråga löd...

Politikerns byxor hamnade ända nere vid fotknölarna.
Citera
2005-12-03, 21:11
Medlem
Tuesdays avatar
Inte fan uppträdde hon friskt på första minnesgudstjänsten för tsunamioffren i Storkyrkan i Stockholm i början av januari i år.
Citera
2005-12-03, 21:21
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Inte fan uppträdde hon friskt på första minnesgudstjänsten för tsunamioffren i Storkyrkan i Stockholm i början av januari i år.

Berätta mera!
Citera
2005-12-03, 22:04
Medlem
pawitels avatar
Sparka Freivalds

Sparka Freivalds
http://www.sparkafreivalds.nu/index.php
Citera
2005-12-04, 00:18
Medlem
wonderlands avatar
Avskyr henne lika mycket som Persson. Tycker båda borde få kicken.

Sen om hon är emo störd vet jag inte...
Citera
2005-12-04, 00:39
Medlem
sursomfans avatar
Jag kommer fortfarande ihåg hennes agerande när hon skulle köpa loss sin lägenhet.

Jag har träffat hennes man som var helt ok. Hennes dotter är inte alls ok och Laila själv har jag indikationer på att hon inte riktigt är med på hur människor umgås sinsemellan.
Citera
2005-12-04, 01:48
Medlem
EnJarics avatar
Jag tycker (och det är helt min egen uppfattning, inget medicinskt utlåtande av någon sakkunnig), att hon verkar ha ett tydligt psykopatiskt drag (då menar jag inte mördarpsykopatiskt psykopatisk, utan framgångsrik företagsledarpsykopatisk) i sin framtoning!

Jag hoppas att alla (eller åtminstone nån enstaka förstår vad jag menar)!

The conclusion is: Kärringen måste bort, och alla hennes förmåner och pensioner skall indragas, allt annat är uteslutet!!!
Citera
2005-12-04, 03:35
Bannlyst
Helt störd lär hon knappast vara, men det känns aningen otroligt att hon aldrig hört talas om Phuket innan tsunamin.

Citat:
Ursprungligen postat av EnJaric
Jag tycker (och det är helt min egen uppfattning, inget medicinskt utlåtande av någon sakkunnig), att hon verkar ha ett tydligt psykopatiskt drag (då menar jag inte mördarpsykopatiskt psykopatisk, utan framgångsrik företagsledarpsykopatisk) i sin framtoning!

Det tror jag gäller runt hälften av alla framgångsrika politiker. Psykopati premieras i dagens samhälle.
Citera
2005-12-04, 04:37
Medlem
Elaks avatar
Jag tycker det är intressant det här med att man förväntar sig stöd av Sverige vid en olycka 10.000-tals mil hemifrån.

- Elak
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in