2016-08-30, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LKVN
Ouch

Femte dagen var här nu och "källorna" är till din fördel i vår nedräkning.

Det är fan underligt att dom inte lär sig. På något vis har det mediala drevet eggat
de osignerade källorna att framträda mer än lovligt, fynden här verkar röra sig om hjulspår
kopplade till volkswagen kan jag se. Hade förstås varit bättre om det varit fynd på insidan
av bilen så att säga. Genombrott ? Nja inte direkt men visserligen bättre än inget.

Jag ser att grodorna hoppar ur munnen på Hedström i länken du gav men vetefan
om det påverkar, är nog ganska givet att JM har fullständig koll på vem som misstänks.
Tillika vet hon att bilen är beslagtagen så låt grodorna hoppa ur Hedström mun bara,
men visst han skall tänka sig för han med. Men viktigast av allt vore faktiskt att
utredande poliser skulle ha vett att tiga men serru inte, jargongen fortsätter. Synd men sant.
Hur tänker du nu? Skulle en GM kunna påverka däckspåren eftersom en åklagare berättat en del av vad han vet i ärendet???
Citera
2016-08-30, 17:38
Medlem
fluffypuffys avatar
Finns det någon sammanfattning gällande wv'n och den där misstänkta förgiftningen i turkiet?

Är ju några sidor att leta igenom om man säger så

Tack!
Citera
2016-08-30, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RullRull
Thailand vill INTE ha kriminellt pack där. De är så samarbetsvilliga så, så länge den misstänkte inte utfört något kriminellt i Thailand. Då jävlar är det andra bullar! Men JM är inte så dum, hon kommer inte att bli lätt att knäcka. Den svaga punkten är afghanerna, men, de har sin heder! eller inte!

Johanna kom hem!

Inte?
Får utredarna att ställa fler frågor då hon försöker sticka till Thailand efter det att hennes pappa blivit mördad.
Enligt tråden (trådsanning?) bokades resan den 12e, efter mordet, inte före.
Vilken vettig människa sticker utomlands när dennes mamma ligger på intensiven och pappan är död?
Inte speciellt smart tycker jag.
Citera
2016-08-30, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Finns det någon sammanfattning gällande wv'n och den där misstänkta förgiftningen i turkiet?

Tack!
Förgiftningen inträffade i Egypten
Citera
2016-08-30, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy

Tack!

Sökfunktionen funkar utmärkt, tror dock inte det finns någon direkt sammanfattning om bilen.
Citera
2016-08-30, 17:46
Bannlyst
Sjukt e intervjun e ju att hon sa att hon va förbannad på polisen jag menar om föräldrarna dödats och skadats e man väl typ uppriven o ledsen men denna perversa varelse e arg
Citera
2016-08-30, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joakim65
Förgiftningen inträffade i Egypten

Jasså? Turkiet fick vi veta.
Källa?
Citera
2016-08-30, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Jasså? Turkiet fick vi veta.
Källa?

http://www.expressen.se/nyheter/uppg...kte-giftmorda/
Citera
2016-08-30, 17:52
Medlem
Har säkert tagits upp...
Men att polisen NU utreder makens död igen, kan inte det bero på vad diverse flashbackare fått fram?
Hur kan utredare ha "missat" det märkliga i det?
Citera
2016-08-30, 17:53
Medlem
KeithRichardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasternassumma
18-årige pojkvännen har gått under jorden
http://www.expressen.se/nyheter/18-a...-under-jorden/

Skadegörelse på kodplattan vid Johannas port.
Citat:
En annan boende berättar att det brukade vara mycket aktivitet runt kvinnans lägenhet, men nu verkar det lugnt och 18-åringen har inte synts till.
Däremot har det varit skadegörelse vid porten och två tonåringar togs av polisen efter att ha förstört kodplattan. Men 18-åringen var inte en av ungdomarna, och det är oklart om det finns någon koppling till honom eller 41-åringen.
De andra afghanerna är rädda för 18-åringen.
Citat:
En person med anknytning till det misstänkta paret som Expressen når över telefon ber om att inte bli kontaktad och vill inte ge några kommentarer.
Samtidigt så verkar det finnas en rädsla för att lägga sig i mordfallet bland andra asylsökande ungdomar från Afghanistan.
– De är rädda för honom. För 18-åringen, säger en person med insyn.
Citera
2016-08-30, 17:53
Medlem
Något som inte nämnts i tråden tror jag. Larmsamtalet när fd. maken anmäldes saknad! Är det en offentlig handling! Skulle ju vara kul att lyssna på!
Citera
2016-08-30, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betvet
http://www.expressen.se/nyheter/uppg...kte-giftmorda/

Ok, det snackades mycket om Turkiet tidigare, för mig att det fanns dokument också, men nu är jag osäker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in