Citat:
Ursprungligen postat av
Wetnurse
Hjuldimensionen är: 195/65 R15
Mao inte direkt supersmå hjul, utan helt normala.
de har bara en speciell stomme och mönster för att skapa mindre rullmotstånd.
Om du/ni syftar lite med fingret och pekpinnen så ser ni till läppen under bilen är det över 12cm iaf.
Den går mao utan problem att köra utefter små småväger med grässträng i mitten.
Är vägen sönderkörd så blir det ett annat, men då tar typ 90% av alla andra bilar i också om de inte är av Jeep/SUV typ.
Ska man spekulera ska man försöka basera det på riktiga grunder, annars blir det superfel i slutänden.
Jag har följt tråden från början, och anser att spekulationstågen har fått frispel.
Ja kvinnan är garanterat inblandad, men som GW säger, krångla inte till det.
Du ser ju tydligt på bilden att den är låg.
Nej jag spekulerar inte med frispel utan har kört en drive-e åtskilliga gånger på landet det var därför jag yttrade mig från första början eftersom jag har fakta och vet hur dålig bilen är på icke asfalt.
Min son har en drive-e och den kommer absolut få problem med denna väg anser han och även jag.
http://z.cdn-expressen.se/images/0c/...x3/1300@70.jpg
Så medans vi faktiskt har en sådan bil i släkten och vet vad vi talar om så kan du ju fantisera om att du vet något via Google.
MEN SOM SAGT ALLA SOM TVIVLAR KAN TITTA UNDER FRONTEN PÅ NÄRMSTA DRIVE-e.
Självklart väljer man VW xcontry modellen jämfört med Volvon speciellt om Volvon kanske redan var krockskadad innan mordet.
Så vad har du att komma med? Du har väll inte ens körkort och bil? Undra just vem som spekulerar fritt!?
Jo just ja du har ju följt tråden från början då vet du allt eller? Men gissa vad det har jag också och inte fan spelar jag allan för det.
Skulle tro att jag bidragit med ganska mycket fakta i ämnet men tror väll inte jag är bäst i världen för det.
Och vad vinner du på att muppa dig du är ändå anonym så ingen vet att du var så ball på FB