Citat:
Ursprungligen postat av
Mes
Ja förutsättningar för vilka galenskaper som helst finns i detta kapten-klänning land.
Nu finner jag själv det nära ofattbart att 1400 kvinnor/flickor utnyttjades innan avslöjande kunde fällas. En sådan omfattning måste nästan kräva ett medgörligt kvinnokön enligt mina teorier.
Sedan är väl det förhoppningsvis inte möjligt här i Sverige får vi hoppas men snart förvånar inget mera då alla instanser tappat greppet till förmån för vänsterfeministiska ideal.
Jag tror att det var uteslutande flickor... och jag tror att det inte var någon större tvekan om att de "bara skulle råka försvinna" om de snackade.
Svenska myndigheter har ingen koll på migranterna som är här lagligt, så smuggelflyktingar går nog helt under radarn. Det är jag tämligen säker på att de vet också.
Jag har svårt att tänka mig att alla fetarslade socionomkärringar(feminister) skulle kunna hantera att dra rätt slutsatser, när Sveriges moralelit inte kan hantera det öppna problemet.
Titta bara på #tafsainte och hur Göteborg tänker använda utskänkningstillståndet som gisslan för att styra på krogarna, ungefär som att problemet är där.
Samtidigt säger en "expert" att det är vädret.
Tänker man efter, så råder ingen större tvekan om att de aktivt strävar mot ett Svenskt Rotherham-scenario när "experterna" skyller på vädret, svenska män och krogarna.