Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-18, 11:30
  #1
Medlem
Eufomodes avatar
Apple är bra på det sättet att det inte kommer skriv fel fast man skriver hur snabbt som helst och Android och Windows laptop blir ofta infekterade av inteligent felstavining skade softa och detta är inte bullshit utan sådan typ av skade softa existerar en kvinna som alldrig stavar fel skrev på ett diskusions forun att hon hade felstavat vart tredje ord efter att hennes laptop blev infekterad av den typen av skade softa

alltså om vi utgår från en person som har stora svårigheter att uttrycka sej och hans eller hons laptop och telefon och surfplatta blir infekterade av den typen av skade softa så får då utomstående ett sådant intryck att personen dessutom är i fyllan.

Men naturligtvis så finns det också den typen som t.o.m. infekterar apple och den typen av softa sprider sej jättesnabbt när jag köper en ny telefon eller laptop så hinner jag inte använda den många minuter förrän den är infekterad av denna typ av skade softa och dom mest urveklade versionenrna en denna skade softa kan t.o.m. skapa stavfel i efterskott alltså den ändrar texsten och skapar nya stavfel också efter att texsten publiserats

och detta märker man enklast om man kopierar en texst och publicerar den på flera ställen och jämför testerna med varandra så märker man att testen inte är identisk på alla ställen man har olika stavfel på olika ställen alltså visaa felstavingns softa har en slump generator som slumpmässigt väljer ut vilcka typer av stavfel dem använder sej av och vart dem skall placeras och dom mer utveklade mera inteligenta felstavnings skade softa analyserar texsten och t.o.m. placerar ut stavfel som t.o.m ändrar vissa ords betydelse

men också dom använder sej av en viss typ av slumpmässighet och t.o.m. skapar stavfel som verkar så naturliga som möjligt och då så innehåller dom referens texts material från personer med naturliga stavfel alltså sådana personer som inte ännu lärt sej skriva och via denna referens så återskapar softan likadanna stavfel i tesxten användare skriver.

Kvinnan i diskusions forumet fick sin laptop infekterad efter att hon gick in på en sida där man för en euro kunde köpa aples värsta smartphone och jag har också skickta meddelande med den gamla typen av enkla mobil telefoner utan pekskärm eller internät och med dom så kommer naturligtvis inte några stavfel

och det samma gäller när man skriver med den gamla typen av vanliga skriv maskiner så inte heller med dem kommer det stavfel inte ens fast man skriver hur snabbt som helst.
Citera
2016-08-18, 11:35
  #2
Avstängd
Skrev du det här med ansiktet eller?
Citera
2016-08-18, 11:48
  #3
Moderator
Nospheratus avatar
Jag är ledsen men jag tror du har den där softan du pratar om.
Citera
2016-08-18, 11:57
  #4
Medlem
Eufomodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Jag är ledsen men jag tror du har den där softan du pratar om.

Tyvär jag har allltid så mycket otur att jag alltid får denna inteligenta fel stavning softa infekterad och köper jag en ny laptop eller mobil telefon eller surf platta så tar det bara några minuter förren enheterna blir infekterade med denna inteligenta fel stavnings skade softa och speciellt android enheter är speciellt utsatta medan apples enheter är dom minst utsatta och också windows enheterna är speciellt mycket utsatta.

Synd bara att virus skydden aldrig lykats ta bort denna skadliga softa och det är ingen skillnad om man har norton elle f secure elle avast eller avg alla lika värdelösa.

Tycker också synd om kvinna som fick denna softa infekterad först trodde jag att sådan softa inte existerar sedan skrev kvinna i diskusions forumet att hon alldris stavat fel men genast efter att hon fått denna softa infekterad så stava hon vart tredje ord fel.

Och det är synd för dem som har denna softa infekterad då det går en så jävla massa tid åt att rätta till alla stav fel och har man en mera utveklad och avancerad version av denna softa så fortsätter softan och skapar stav fel också efter att texten publicerats så då är också arbetet med att rätta till stav felen bort kastat och jag har också efteråt fått stav fel i ord i en texst som ja t.o.m rättat till förrän jag publicerat tesxten och dom har uppstått efteråt när texsten publicerats.

MVh Eufomode.
__________________
Senast redigerad av Eufomode 2016-08-18 kl. 12:10.
Citera
2016-08-18, 12:12
  #5
Moderator
Protons avatar
TS undviker med nöd och näppe en varning för tramstråden. Vad är detta för skit????

IT-säkerhet: datorvirus och skadlig kod --> Papperskorgen
/Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback