Flashback bygger pepparkakshus!
2017-03-05, 14:39
Medlem
Nu kanske han har insjuknat i psykos på riktigt. Dock är det mest troliga att han skulle ha gått upp i varv väldigt mycket mer under en lite längre tid och lagt ut massvis med videos. Men, han kanske har fått någon akut psykos. Tror dock att han är upptagen med något annat, kommer säkert en video sen.
Ja, halleda. Hoppas han får hjälp snart.
2017-03-05, 14:44
Medlem
Lyzzas avatar
Vilken seriös städfirma lägger upp massor av bilder innifrån en privat fastighet som de städat? Inte undra på om de inte får fler uppdrag. Jag hade bannemig inte anlitat några sådana "titta vad vi är duktiga" människor.

Sen räknade dom nog inte med att flashbacks privatspanare skulle vara dom på spåret så snabbt. Men här går det inte att vara annonym så värst länge.

Så nu undrar jag hur det går med den vänskapen. De kanske tyckte det var en kul typ som de kunde fördriva tiden med men nu kanske han blir portförbjuden åså sitter han ensam igen på sin kammare och fördjupar sig i stolliga filmer. Han har det inte lätt.
2017-03-05, 15:02
Bannlyst
Min förklaring till att de spelar med; Jag tror de var ute efter att få han att köpa en massa skit på avbetalning åt dom. Sedan försvinner dem när han köpt en massa 1kr mobiler åt mantisgänget.

Jag har förövrigt liknande psykos. Nästan som att se sig i en spegel även fast jag inte tror på Atlantis och rymdgrodor.

Jag har vart hos läkare i några månader nu. Och tar ingen medicin. Jag var riktigt insnöad på teorier och skit tills en av läkarna försa sig och jag förstod hur knäpp jag är ett tag efter. Först blev jag arg och som att ännu en konspirerar mot mig.

Nu när jag tittat på Bladhs videos och krasch så förstår jag hur andra i närheten lider. Hur egoistisk jag är. Hur jag skyller ifrån och inte tar ansvar.

För mig var det mitt egna misslyckande som satte depression och senare psykos i rullning. Det är en försvarsmekanism för att inte ta sitt egna liv. Om Lennart tar sig ur psykosen så tror jag det är viktigt med stöd.

Lennart förstår själv att han är sjuk, men har svårt erkänna det. Det är därför han skrattar åt sig själv inne på tvångsintagnings-dagen. "För jag är inte sjuk, huhuhaha". Tror jag han sa. Han skäms att han faktiskt tror på något så löjligt och hur hans liv tagit en 180 pga allt som hänt han.

Jag är själv inte helt frisk, när jag först såg det här med Lennart var det som att någon mer konspirerar mot mig för att jag ska gå med på medicinering. Och jag tror inte jag kommer bli helt kry. Jag började att se saker som första bokstäverna i hans namn och mitt matchar.

Läkarna kommer inte göra något som att trotsa emot vad Lennart säger, det behövs ett uppvaknande av en själv eller att man tar något antipsykotiskt. Eller han själv tröttnar.

Vilket han inte vill.
Senast redigerad av juiceme 2017-03-05 kl. 15:45.
2017-03-05, 15:09
Men var är han ? Pengarna slut på telefonen ? Hade jag inte varit så himla redig så hade jag ringt upp honom så man visste att han levde,men jag är för gammal för att leka mantis
2017-03-05, 15:11
Medlem
Kaniljs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyzza
Vilken seriös städfirma lägger upp massor av bilder innifrån en privat fastighet som de städat?

Jag tänkte detsamma. Hur skryter man med andras tomma hus? Jag ser inte hur väl de städat bara genom att de lagt upp stora svepande bilder. Dessutom brukar affärerna inte direkt bli hjälpta av särskrivningar och dålig grammatik.

Min teori är att de har backat på samarbetet. Hur mycket är frågan. Den där J verkade inte särskilt intresserad av att medverka publikt och kanske fick hon T att också backa. De kanske hittade lite mer om LB på nätet. Eller så föreslog LB att de skulle dela på Ts fru.
2017-03-05, 15:12
Medlem
Kaniljs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakapo
Men var är han ? Pengarna slut på telefonen ? Hade jag inte varit så himla redig så hade jag ringt upp honom så man visste att han levde,men jag är för gammal för att leka mantis

Teorin om ett mord känns allt mer intressant...
2017-03-05, 15:14
Citat:
Ursprungligen postat av Kanilj
Teorin om ett mord känns allt mer intressant...

Nej,usch. Även om jag irriterar ihjäl mig på karl'n så hoppas jag verkligen inte det,för anhörigas skull.
2017-03-05, 15:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kanilj
Jag tänkte detsamma. Hur skryter man med andras tomma hus? Jag ser inte hur väl de städat bara genom att de lagt upp stora svepande bilder. Dessutom brukar affärerna inte direkt bli hjälpta av särskrivningar och dålig grammatik.

Min teori är att de har backat på samarbetet. Hur mycket är frågan. Den där J verkade inte särskilt intresserad av att medverka publikt och kanske fick hon T att också backa. De kanske hittade lite mer om LB på nätet. Eller så föreslog LB att de skulle dela på Ts fru.

Its funny because det kan mycket väl vara sant
2017-03-05, 15:43
Medlem
BjörnHellbergs avatar
https://www.facebook.com/unda15/phot...type=3&theater

"Reklamfotona" från företagssidan är ju rövva!
2017-03-05, 15:47
Medlem
Kaniljs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakapo
Nej,usch. Även om jag irriterar ihjäl mig på karl'n så hoppas jag verkligen inte det,för anhörigas skull.

Nej det hoppas inte jag heller, men det är väldigt tyst.
2017-03-05, 15:51
Medlem
Kaniljs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BjörnHellberg

"Reklamfotona" från företagssidan är ju rövva!

Och på andra bilder arbetar han intensivt.
2017-03-05, 15:54
Medlem
Kaniljs avatar
Vännernas företag kan också se till att din trädgård är fixad inför gräsklippningen.

Citat:
Vi fixat till din trädgård för ev försäljning/visningar samt gräsklippning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in