Flashback bygger pepparkakshus!
2016-08-27, 17:42
Medlem
En kvinna från Pakistan vil bli Lennarts flickvän, men först behöver hon pengar till en akut operation. Dumma jävel, vissa förstår sig inte på internet.http://www.pictaram.com/media/128756...031_3232557635
Senast redigerad av Vic1988 2016-08-27 kl. 17:47.
2016-08-27, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vic1988
En kvinna från Pakistan vil bli Lennarts flickvän, men först behöver hon pengar till en akut operation. Dumma jävel, vissa förstår sig inte på internet.http://www.pictaram.com/media/128756...031_3232557635

Nån måste stoppa Lennart så att han inte blir lurad av "pakistanskan".
2016-08-28, 14:03
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludermassigneger
Jag ger honom max ett halvår innan mer än hans kuk flippat och någon kommer att få smaka. Han är en tsunami av potentiella våldtäkter eller barnkidnappningar.

Ja, karln är onekligen en tickande bomb. Tror att han fortfarande är relativt harmlös i dagsläget men det verkar som om den nedåtgående spiralen accelererar. Vem vet vad han kan ta sig för om det får fortsätta spinna loss?

Vilka är det som borde stå till svars om något går över styr?

Man kan ju knappast säga att man inte såg vad som var på gång?
2016-08-28, 15:32
Medlem
Swedishcrusaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vic1988

Hur är det möjligt att den mannen lyckades genomföra en lärarutbildning? Hans språkkunskaper (eller brist därav) är skrämmande läsning...
2016-08-28, 16:01
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedishcrusader
Hur är det möjligt att den mannen lyckades genomföra en lärarutbildning? Hans språkkunskaper (eller brist därav) är skrämmande läsning...

Är det klarlagt att han verkligen har en lärarutbildning? Han har tydligen jobbat som gympalärare och inte (vad jag vet) med något teoretiskt ämne?

Vet en hel del som jobbat (och fortfarande jobbar) som lärare trots avsaknad av lärarleg.
2016-08-28, 16:14
Medlem
Swedishcrusaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Är det klarlagt att han verkligen har en lärarutbildning? Han har tydligen jobbat som gympalärare och inte (vad jag vet) med något teoretiskt ämne?

Vet en hel del som jobbat (och fortfarande jobbar) som lärare trots avsaknad av lärarleg.

Ja det stämmer, även om sista siffrorna jag såg var att det skulle vara obligatoriskt från 2015. Kanske inte gympalärare kräver något speciellt, men fortfarande utbildar sig folk till gymnastikdirektör. Det är lite olika hur olika kommuner följer reglerna och då det är stor lärarbrist verkar myndigheterna se mellan fingrarna.
2016-08-28, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dzivo
Är under chock! Visste att han va inne i tjejernas omklädningsrum men att det har gått så långt.....

Hade honom som gympalärare i 2-3år på mellanstadiet i Gustavsberg, kommer ihåg hur äcklig han var och hur tjejerna inte ville gå på lektionerna.

Det som är mest tragiskt är hans son Viktor (Lennart "Lelle" nämner hans sons namn när han svarar på alla kommentarer på Youtube).

I all ärlighets namn så kan man inte skylla på individen då det är något fel psykiskt med honom, vilken han bevisat gång på gång. Det kan egentligen hända vem som helst. Det som bör göras omgående är för er som vet var han befinner sig göra en anmälan till polisen/socialen/kommunen etc och se till att hans son inte får den uppväxten! Ta kontakt med sonens mor och se till att hon får vårdnaden. Lider med grabben.....

Jag kommer dela detta med alla som jag känner som har haft honom som gympalärare!

Ja, jag kunde inte hålla tyst... (jag är en av dina gamla klasskamrater
När det är barn inblandade så är det djupt tragiskt.

Jag får känslan av att han har gått in i en psykos. Schizofrena drag med paranoida vanföreställningar. Och då behöver både han och hans familj hjälp...

Minns att han visade sig naken och helt ogenerat för en tjej (vi var då under 12), och att denne persons föräldrar reagerade på detta. Lite som att han medvetet önskade blotta sig...
Senast redigerad av Ernes-ine 2016-08-28 kl. 20:45.
2016-08-29, 01:46
Medlem
Han verkar ju ha åkt på någon blandning av paranoia och messiaskomplex.
2016-08-29, 16:39
Medlem
klippadintungs avatar
Usch. Att vilja skapa en orgie och söka folk på nätet är en sak, nämligen hans ensak. Men allt annat som uppdagats nu är något helt annat.

Det finns en möjlighet att han redan begått något riktigt allvarligt och att de sjuka inläggen om Illuminati, Kennedy mm enbart är till för att föregå en domstol för att verka psykiskt sjuk - allt för att slippa fängelse.
2016-08-29, 17:27
Medlem
harefs avatar
https://www.youtube.com/watch?v=RGUZiiKzlS0
Ny video där han pratar om att Gud styr hans handlingar och hintar till sex med minderåringar.
2016-08-31, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dzivo
Är under chock! Visste att han va inne i tjejernas omklädningsrum men att det har gått så långt.....

Hade honom som gympalärare i 2-3år på mellanstadiet i Gustavsberg, kommer ihåg hur äcklig han var och hur tjejerna inte ville gå på lektionerna.

Det som är mest tragiskt är hans son Viktor (Lennart "Lelle" nämner hans sons namn när han svarar på alla kommentarer på Youtube).

I all ärlighets namn så kan man inte skylla på individen då det är något fel psykiskt med honom, vilken han bevisat gång på gång. Det kan egentligen hända vem som helst. Det som bör göras omgående är för er som vet var han befinner sig göra en anmälan till polisen/socialen/kommunen etc och se till att hans son inte får den uppväxten! Ta kontakt med sonens mor och se till att hon får vårdnaden. Lider med grabben.....

Jag kommer dela detta med alla som jag känner som har haft honom som gympalärare!

Jag är en av tjejerna som hade honom som gympalärare i Gustavsberg under tidigt 90-tal. Vi rapporterade honom till rektorn efter en tid av ständiga "missförstånd" när han kom in i omklädningsrummet gång på gång av konstiga anledningar. Det slutade med att vi fick be honom om ursäkt. Samma sak för tjejerna i den klassen över oss som också sade ifrån.
Men han är ingen gotlänning i a f, jag kommer ihåg att i början eller i mitten av 00-talet stötte jag på den där jäveln på Lidingö där mina vänner bodde i närheten av hans föräldrar.
Vidrig människa.
2016-09-01, 12:21
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=0_A1QGFf8lI

Lennart pratar om sin strategi.

Och sen lite humor med:

https://www.youtube.com/watch?v=1MvKSPFKufk

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem