Citat:
Ursprungligen postat av
Dzivo
Är under chock! Visste att han va inne i tjejernas omklädningsrum men att det har gått så långt.....
Hade honom som gympalärare i 2-3år på mellanstadiet i Gustavsberg, kommer ihåg hur äcklig han var och hur tjejerna inte ville gå på lektionerna.
Det som är mest tragiskt är hans son Viktor (Lennart "Lelle" nämner hans sons namn när han svarar på alla kommentarer på Youtube).
I all ärlighets namn så kan man inte skylla på individen då det är något fel psykiskt med honom, vilken han bevisat gång på gång. Det kan egentligen hända vem som helst. Det som bör göras omgående är för er som vet var han befinner sig göra en anmälan till polisen/socialen/kommunen etc och se till att hans son inte får den uppväxten! Ta kontakt med sonens mor och se till att hon får vårdnaden. Lider med grabben.....
Jag kommer dela detta med alla som jag känner som har haft honom som gympalärare!
Ja, jag kunde inte hålla tyst... (jag är en av dina gamla klasskamrater
När det är barn inblandade så är det djupt tragiskt.
Jag får känslan av att han har gått in i en psykos. Schizofrena drag med paranoida vanföreställningar. Och då behöver både han och hans familj hjälp...
Minns att han visade sig naken och helt ogenerat för en tjej (vi var då under 12), och att denne persons föräldrar reagerade på detta. Lite som att han medvetet önskade blotta sig...