Flashback bygger pepparkakshus!
2016-08-26, 11:16
Medlem
mingtians avatar
Orkar inte läsa igenom hela tråden nu när man sitter med rännskita efter att ha använt halva kaffepaketet till en kopp men är det ingen som gjort en orosanmälan till soc eller dylikt?

Tänker stackars kid...
2016-08-26, 11:32
Medlem
Costanza101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzirGrizz
Jag kommer ifrån trakterna runtikring byn.
Socialen har tidigare varit på honom om hans son och under en period så fick han inte ha honom vid sig efter att ha gjort diverse utspel i sociala medier med sexuellt innehåll. Detta var vad han själv skrev på sin Facebook när den ännu fanns kvar. Detta verkar ju dock ha omprövats då han uppenbarligen får ha vårdnaden om honom igen. Man hoppas bara att hans ex-fru ligger på om det här då hon omöjligt kan vara ovetande om vad som pågår.
tack för svaret med mkt bra info.
2016-08-26, 15:20
Medlem
Är under chock! Visste att han va inne i tjejernas omklädningsrum men att det har gått så långt.....

Hade honom som gympalärare i 2-3år på mellanstadiet i Gustavsberg, kommer ihåg hur äcklig han var och hur tjejerna inte ville gå på lektionerna.

Det som är mest tragiskt är hans son Viktor (Lennart "Lelle" nämner hans sons namn när han svarar på alla kommentarer på Youtube).

I all ärlighets namn så kan man inte skylla på individen då det är något fel psykiskt med honom, vilken han bevisat gång på gång. Det kan egentligen hända vem som helst. Det som bör göras omgående är för er som vet var han befinner sig göra en anmälan till polisen/socialen/kommunen etc och se till att hans son inte får den uppväxten! Ta kontakt med sonens mor och se till att hon får vårdnaden. Lider med grabben.....

Jag kommer dela detta med alla som jag känner som har haft honom som gympalärare!
2016-08-26, 15:33
Medlem
Han verkar gå ifrån klarhet till klarhet på sin Google+, han har nu meddelat att han är "The Next One", att det skall byggas ett nytt tempel (i varje människas kropp, vad det nu skall betyda) i det nya Jerusalem, som då är här på Gotland. Han har nu även listat ut vem som låg bakom mordet på John F. Kennedy.
2016-08-26, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dzivo
Är under chock! Visste att han va inne i tjejernas omklädningsrum men att det har gått så långt.....

Hade honom som gympalärare i 2-3år på mellanstadiet i Gustavsberg, kommer ihåg hur äcklig han var och hur tjejerna inte ville gå på lektionerna.

Det som är mest tragiskt är hans son Viktor (Lennart "Lelle" nämner hans sons namn när han svarar på alla kommentarer på Youtube).

I all ärlighets namn så kan man inte skylla på individen då det är något fel psykiskt med honom, vilken han bevisat gång på gång. Det kan egentligen hända vem som helst. Det som bör göras omgående är för er som vet var han befinner sig göra en anmälan till polisen/socialen/kommunen etc och se till att hans son inte får den uppväxten! Ta kontakt med sonens mor och se till att hon får vårdnaden. Lider med grabben.....

Jag kommer dela detta med alla som jag känner som har haft honom som gympalärare!

Eftersom han slutade sin tjänst med vederlag så har kommunen, utan vetskap (förvånad?) friat honom för handlingar i tjänst utan gått på hörsägen och bett honom sluta mot betalning. Hade dom gjort rätt, vilket dom aldrig gör på Gotland, så hade han fått sparken och dragits inför rätta. Det finns flera lärare som Lelle här på ön, som blir skyddade av kolleger och arbetsgivare. Det skylls på att ungdomarna misstolkar vad lärarna säger och gör. Jag vet personligen av två till, en på Gymnasiet och en i en grundskola 1-6 på mellersta Gotland
2016-08-26, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzirGrizz
Han verkar gå ifrån klarhet till klarhet på sin Google+, han har nu meddelat att han är "The Next One", att det skall byggas ett nytt tempel (i varje människas kropp, vad det nu skall betyda) i det nya Jerusalem, som då är här på Gotland. Han har nu även listat ut vem som låg bakom mordet på John F. Kennedy.

Vart hittar jag hans Google??
2016-08-26, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RayIV
Vart hittar jag hans Google??
Sök på hans namn, följt av "Google+" på.. Google, så får du upp det.
Han verkar ha övergått till att dela sina magnifika idéer där nu istället för Webcoachab.
2016-08-26, 22:30
Medlem
Verkistos avatar
Vem är mannen i denna kortfilm "Lennart bladh the sexgod's brother" ?

https://www.youtube.com/watch?v=GjqAqDRmLmU

Kan det vara Lennarts bror? De inte helt olika.
2016-08-26, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verkisto
Vem är mannen i denna kortfilm "Lennart bladh the sexgod's brother" ?

https://www.youtube.com/watch?v=GjqAqDRmLmU

Kan det vara Lennarts bror? De inte helt olika.
Haha nej, det tror jag inte.
2016-08-27, 11:59
Medlem
Ludermassignegers avatar
Jag ger honom max ett halvår innan mer än hans kuk flippat och någon kommer att få smaka. Han är en tsunami av potentiella våldtäkter eller barnkidnappningar.
2016-08-27, 13:13
Medlem
jo va jag har hört så e de många som e trötta på han o ba väntar på ett snesteg........
2016-08-27, 15:39
Medlem
harefs avatar
Han använder inte fluortandkräm längre för att enligt han så finns det ett ämne i det som gör så att Illuminati kan styra hans tankar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in