Flashback bygger pepparkakshus!
2016-08-22, 13:09
Medlem
för oss som hade denna "herre" som lärare i högstadiet är detta ingen nyhet överhuvudtaget...

man minns mycket väl hans så kallade knep. Tog av sin egen klocka från armen o gick in te tjejernas omklädningsrum o började fråga vems klocka det var han hittat i gympasalen...

enligt folk i hans närhet så ska han ha åkt på en medelålders kris utav nota o bett fru o familj dra o enligt han själv så ska han ha sagt upp sig som lärare men enligt rykten ska han ha fått sparken.
2016-08-22, 13:21
Medlem
Swedishcrusaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av telefuntastic
för oss som hade denna "herre" som lärare i högstadiet är detta ingen nyhet överhuvudtaget...

man minns mycket väl hans så kallade knep. Tog av sin egen klocka från armen o gick in te tjejernas omklädningsrum o började fråga vems klocka det var han hittat i gympasalen...

enligt folk i hans närhet så ska han ha åkt på en medelålders kris utav nota o bett fru o familj dra o enligt han själv så ska han ha sagt upp sig som lärare men enligt rykten ska han ha fått sparken.

En sån lärare fanns på min mellanstadieskola också. Sliskig jävel som väntade tills tjejerna fått av sig kläderna, och sen stövlade in i deras omklädningsrum med en hitteklocka i högsta hugg.
2016-08-22, 14:06
Vi hade en kvinnlig städare på badhuset som alltid lyckades pricka in rätt tid när vi killar skulle duscha, hon kunde vårat schema, tanken var väl att hon skulle städa efter våran dusch men hon lyckades alltid tajma in när vi stod nakna, efter det så började alla killar duscha med shortsen på.
2016-08-22, 15:37
Medlem
klippadintungs avatar
Vad har detta med Aktuella brott och kriminalfall att göra?

Kåt gubbe vill hitta tjejer. Vad är problemet? Definiera minderåriga, då byxmyndig är 15. Eller ska vi spekulera kring att brott begåtts?
2016-08-22, 15:44
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Han behöver enkom kalla detta ett socialt experiment och/eller kulturell installation... I Sverige kan inget mer förvåna så att jag är seriös när jag skriver detta!
2016-08-22, 16:01
Medlem
Känns som felplacerad tråd. Men fantastiskt underhållande youtubekanal. Ser fram mot att följa det här!
2016-08-22, 16:22
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedishcrusader
En sån lärare fanns på min mellanstadieskola också. Sliskig jävel som väntade tills tjejerna fått av sig kläderna, och sen stövlade in i deras omklädningsrum med en hitteklocka i högsta hugg.
Haha vilken lirare...

Vad jag har sett på hans youtube-kanal har även L*nnart en son, vill inte tänka på vad som kunde hända om det var en tonårsdotter istället...
2016-08-22, 18:00
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SHH88
Verkar vara en fin gubbe det här. Man kanske skall ställa upp? Söker han män oxå tro?
Med tanke på vem du har på avataren så skulle det kanske passa bra, he he.

Man ser ju direkt när man startar videon att han är ett äckel, det utseendet säger det mesta. Varför i helvete pratar han engelska hela tiden förresten?

Ja, han verkar ju inte vara rädd om sitt rykte i alla fall.
2016-08-22, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klippadintung
Vad har detta med Aktuella brott och kriminalfall att göra?

Kåt gubbe vill hitta tjejer. Vad är problemet? Definiera minderåriga, då byxmyndig är 15. Eller ska vi spekulera kring att brott begåtts?

Som gympalärare på mellan och högstadiet så var dom flesta tjejerna under 15
2016-08-22, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Med tanke på vem du har på avataren så skulle det kanske passa bra, he he.

Man ser ju direkt när man startar videon att han är ett äckel, det utseendet säger det mesta. Varför i helvete pratar han engelska hela tiden förresten?

Ja, han verkar ju inte vara rädd om sitt rykte i alla fall.

Hehe visst hade det passat.

Han satsar internationellt. Han har stora saker på gång vet du!
2016-08-23, 07:19
Medlem
Artikel idag på www.helagotland.se om läraren som vill starta sexsajt och de arga föräldrarna, tyvärr betalartikel så jag vet inte vad som skrivs.

Här är fd lärarens konspirationsteorier om varför han blivit avstängd från Gotlands "inne"gym Form.
https://youtu.be/6A9sIiQMXRY
2016-08-23, 08:53
Medlem
Lennarts blogg:
http://www.webcoachab.se/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här