Flashback bygger pepparkakshus!
2016-09-05, 07:40
Medlem
rullkragens avatar
Ja så svara apan om affärer

Dear Bernard Dube,

Please make sure you forward me any message from the bank first before respond back to them to avoid mistake, Here is the answers to the bank questions, I thank God the bank finally responded. Below is the answer to the bank questions, you have to send them to the bank with your account details like the bank listed it together with your account information where the bank is going to transfer the funds,

You should understand that the success of this transaction depends on us, so you should kindly keep this information very confidential until funds are claimed, transferred and confirmed in your account before my arrival to meet with you for our further plans,

I have all the answers to the bank question,But what is going to delay us now is change of ownership certificate the bank requested from you before approval this fund on your favor,

Q 1. Adrian Dube
Q 2. Espana
Q 3. My Cousin
Q 4. November 30th 2012 by Car accident
Q 5. Ecowas Contractor also work under Mining Industry Company here in Togo
Q 6. Current Account
Q 7. 158 Boulevard De Gnassingbe Eyadema Lome-Togo
Q 8. Yes he married /Mrs Juliet Dube
Q 9. Yes I secured the death certificate immediately the accident happen
Q 10. change of ownership IS NOT YET SECURED

Then please make sure you don't send this message to the bank?because the answers is not correct,But why can't you ask me first before filling the bank form with wrong informations?waiting

Alex Esq

Kära Bernard Dube,

Se till att du vidarebefordrar mig något meddelande från banken innan svara tillbaka till dem för att undvika misstag, Här är svaren på bankfrågor, jag tackar Gud banken slutligen svarade. Nedan är svaret på bank frågor, måste du skicka dem till banken med dina kontouppgifter som banken listas den tillsammans med din kontoinformation där banken kommer att överföra medlen,

Du bör förstå att framgången för denna transaktion är beroende av oss, så du bör vänligen hålla denna information mycket hemligt tills medel påstås, överförs och bekräftas på kontot innan min ankomst för att träffa dig för våra ytterligare planer,

Jag har alla svar till banken fråga, men vad som kommer att försena oss nu är ägarbyte intyg begärts från dig innan godkännande denna fond på din fördel bank,

Q 1. Adrian Dube
Q 2. Espana
Q 3. Min kusin
Q 30 4. November 2012 Bilolycka
Q 5. Ecowas entreprenörer arbetar även under Mining Industry Company här i Togo
Q 6. Bytesbalansen
Q 7. 158 Boulevard De Gnassingbe Eyadema Lome-Togo
Q 8. Ja han gift / Mrs Juliet Dube
Q 9. Ja, jag säkrade dödsattesten omedelbart olyckan
Q 10. ägarbyte ÄR INTE ÄNNU SÄKRAD

Sedan se till att du inte skicka meddelandet till banken? Eftersom svaren inte är korrekt, men varför kan du inte fråga mig först innan du fyller bank form med fel information? Väntar

Alex Esq

---------------------------------------------------------------------------------------------------- ----------------

Gabriel Hello Alex!

Jag gorde om blanketten.

Det är inga problem, jag ändrade den nästan som du föreslog och lade till några rader extra så¨förstår dom att sådana fel kan uppstå när det är olika språk.
Jag skickar med den nya blanketten till dig.
Och sedan till banken.

Nej jag talar inte Franska, Vi talar Spanska På Gran Canaria, men jag kan även Engelska.

Ja du, vad det är för varor kommer jag till om det blir aktuelt.
Jag vill gardera mig först så ingen snakar skit med polisen också vidare.

När jag vet vem du är så kommer jag och min vänn från Ghana och besöker dig så gör vi upp en plan över hur afärerna går till.
Det är riktigt stora pengar jag pratar om, där en låda är värd 5000.00 till 9000.00
Euro eller mer, beroende på vad marknaden efterfrågar.
Och vi lastar oftast många lådor.
Det fins vissa risker i denna branch så jag letar efter tuffa pojkar i min storlek,
om du förstår.

Tänk över detta nogrant och åter komm om du är intreserad.

Hälsningar Bernard

Gabriel Hello Alex!

I made about the form.

There is no problem, I changed it almost like you suggested, and added a few extra lines so they understand that such errors can occur when there are different languages.
I send with the new form to you.
And then to the bank.

No, I do not speak French, we speak Spanish in Gran Canaria, but I can also speak English.

What are the goods we can discuss if it becomes Current Affairs.
I want to guard me first so that no bullshit with the police is also on.

When I know who you are, I and my friend from Ghana and visit you so we make a plan of how business works.
It's really big money I'm talking about, where a box is worth 5000.00 to 9000.00
Euro or more, depending on what the market demands.
And we usually unload many boxes.
There are some risks in this industry so I'm looking for tough boys in my size,
if you understand.

Consider this carefully and come back if you are interested.

regards Bernard

---------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------

Dear Dude,

I received your message,But please what exactly do you need from me before trust me?Meanwhile, the change of ownership certificate is going to cost us sum of 2,750 euro before the court will issue it on your name to inherit this funds,

Waiting
Alex Esq

Dear Dude,

Jag fick ditt meddelande, men vänligen exakt vad gör du behöver från mig innan lita på mig? Samtidigt är ägarbyte certifikat kommer att kosta oss summan av € 2750 inför domstolen kommer att utfärda den på ditt namn att ärva detta medel,

Waiting
Alex Esq

---------------------------------------------------------------------------------------------------- ----------------

Ja det blir vissa problem och fel när man inte förstår språket fult ut,
men hoppas ni har översende med det jag fyllade i blanketten i gen. så nu är det rätt.
men raderna räckte inte till så jag infogade några extra.

Bernard

Yes there will be some problems and errors when you do not understand the language ugly,
but hope you have only what I fyllade in the form of the gene. so now it's right.
but the lines were not enough so I inserted a few extra.

Bernard
Citera
2016-09-05, 11:37
Medlem
Millediablos avatar
När man inte maskar namnen......https://www.google.se/search?q=berna...DOXk8Af_loGQDg
Redan som nr 3 på googlesök
Citera
2016-09-05, 16:27
Medlem
rullkragens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millediablo
När man inte maskar namnen......https://www.google.se/search?q=berna...DOXk8Af_loGQDg
Redan som nr 3 på googlesök

Tjenis!

Ja det är en viss risk att dom hittar hit, så man blir avslöjad.
Men vid andra sidan så är dessa apor ganska korkade, verkar inte som om dom kan hitta den enklaste bild som jag begär av dom.
Vi får se hur länge det går.

Jag har lite till här
Och nu är det den nya tjejen som spinner på Bernard.

Hej Grace !

Tackar för dom mycket vackra bilderna på dig, vilken vacker tjej du är.
Och du verkar till att vara väldigt trevlig och ordentlig också.

Fullständigt namn: Paco Bernard Manuel Dube Gonzales
För namn: Paco Bernard Manuel
Efter namn: Dube Gonzales
Adress : Honduras – Vecindario
Komun: Santa Lucia de Tirjana
Provins: Las Palmas de Gran Canaria
Land: España
Telle privat: +34 0702 265731
Tele företag: +34 0702 269273
Mail privat: bernard-xx@outlook.com
Mail företag : bernard-xy@outlook.com

Är det något mer du behöver så bara fråga.

Ha en bra dag min kära!

Kramar från Paco

Hi Grace!

Thank them very beautiful pictures on you, what a beautiful girl you are.
And you seem to be very nice and proper, too.

Full name: Paco Bernard Dube Manuel Gonzales
Name: Paco Bernard Manuel
By Name: Dube Gonzales
Address: Honduras - Vecindario
County: Santa Lucia de Tirjana
Province: Las Palmas ge Gran Canaria
Country: Spain
Tele Private: +34 0702 265731
Tele Companies: +34 0702 269273
Mail Private: bernard-xx@outlook.com
Mail Companies: bernard-xy@outlook.com

Is there anything else you need, just ask.

Have a nice day my dear!

Hugs from Paco

---------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------

Dear,
I really appreciate your effort,Please copy the brief message below and forward to the bank with the email addresses,Moreover ensure that you send to both addresses so that we won't record any failure or delay from
the bank response. Note that i 've already sent an introduction letter to the bank that referred you as partner whom wish to help me receive the money in his account,And also told them that you 'll contact the bank direct to know the procedures that they should expect your message,Please don't hesitate to forward this message immediately to bank,because they're expecting your mail. I wait to read from you the answer from bank .
Yours lovely,
Grace

(fundtransfersectionroyalbankplc@aol.co.uk)
(royalbankdeptoftransfer@scotlandmail.com)

Kära,
Jag uppskattar verkligen din insats, vänligen kopiera kort meddelande nedan och skicka till banken med e-postadresser, dessutom se till att du skickar till båda adresserna, så att vi inte kommer att spela någon fel eller förseningar från
banken svaret. Observera att jag har redan skickat ett introduktionsbrev till den bank som hänvisade dig som partner som vill hjälpa mig få pengarna i hans konto, och även berättade för dem att du kan kontakta banken direkt veta vilka förfaranden som de kan förvänta ditt meddelande, tveka inte att vidarebefordra detta meddelande omedelbart till banken, eftersom de väntar din e-post. Jag vänta med att läsa från dig svaret från banken.
Din vackra,
Nåd

(Fundtransfersectionroyalbankplc@aol.co.uk)
(Royalbankdeptoftransfer@scotlandmail.com)

Ja så kom det några bilder till.

https://s6.postimg.org/d8urvp6z5/thumbnail_SUM3.jpg

https://s6.postimg.org/y4vt2ghox/image.jpg
Citera
2016-09-05, 16:38
Medlem
rullkragens avatar
Och så hoppa de arvs företagaren in på arenan

Gabriel Hello Alex!

Kan du skicka en kopia på ditt pass eller legitimation?

Och några bilder där jag kan se att det är samma person på passet och bilderna.

Jag har identifierat mig för dig, så nu är det din tur att göra det samma för mig.

Inan dess så kan jag inte göra så mycket mer.

Jag är mycket van vid afärer så jag kompromissar inte vad mina krav är.

Ha det bra Bernard.

Hello Gabriel Alex!

Can you send a copy of your passport or ID?

And some pictures where I can see it's the same person on the passport and photos.

I identified myself to you, so now it's your turn to do the same for me.

Inan then I can not do much more.

I am very familiar with newish so I will not compromise what my requirements are.

Have a good Bernard.

Dear Dude,

I received your message,I know you may be confused because you have not met me before and i really want to assure you that this is 100% assurance transaction,The attachments on this message is a copy of my international passport together my last birthday picture with my wife and my sernior brother more trusting each other in this transaction will benefit both of us

Jag fick ditt meddelande, jag vet att du kan förväxlas eftersom du inte har träffat mig innan och jag verkligen vill försäkra er om att detta är 100% garanti för transaktionen, bilagor på detta meddelande är en kopia av min internationella pass tillsammans min sista födelsedag bild med min fru och min sernior bror mer lita på varandra i denna transaktion kommer att gynna oss båda

---------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------

Hello Gabriel Alex!

Tackar för det!

Det var trevligt att se dig, ja du ser utt att var en framgångsrik man.
Även din fru ser trevlig ut.

Jag var själ till sammans med en tjej Julie från Mombasa Kenya,
det var henne du såg på ena bilden.
Men är ensam sedan 2 år.
Det som glädjer mig är att jag har träffat Grace Johson, en väldigt vacker och rtevlig tjej från Senegal.
Ja det var tydligen någon bekant till dig.

Vi har safari med jakt av vilda djur och djup havs fiske.
Vi äger flera stora båtar och bilar.

Men innan vi börjar ett samarbete så vil jag träffa dig.

Hur kan det kosta € 2750 för ett ägarbyte?
Det är mer än en hel årslön för en vanlig arbetare i Väst Afrika.

Kan du skicka över fakturan så får jag se på den, för något måste ha blivit fel.

Om du vill kan jag be min vän i Accra Frank Armel Kodo kolla upp vad det skall kosta i Verkligheten.

Ja det är inga stora pengar för mig, vi tjänar den suman mins om dagen.
Men rätt skall vara rätt.

Men min vänn vi löser detta på bästa vis.

Bernard

Gabriel Hello Alex!

Thanks for that!

It was nice to see you, yes you see UTT that was a successful man.
Even your wife looks nice.

I'm soul together with a girl Julie from Mombasa, Kenya,
it was her you saw on one picture.
But is alone since 2 years.
What pleases me is that I have met Grace Johson, a very beautiful and rtevlig girl from Senegal.
Yes, it was obviously someone familiar to you.

We have safari hunting of wild animals and deep-sea fishing.
We own several large boats and cars.

But before we begin a collaboration so vil I see you.

How it can cost € 2,750 for a change of ownership?
It is more than a full year's salary for a typical worker in West Africa.

Can you send the invoice and let me look at it, something must have been wrong.

If you want, I can ask my friend in Accra Frank Armel Kodo check what it will cost you in reality.

Yes there is no big money for me, we serve the suman mins a day.
But the right to be right.

But my frien we resolve this in the best way.

Bernard

Så kom det några bilder och en otroligt dålig förfalskning av ett pass
Men bilderna hade han redan skickat en gång men ja vist!

https://s6.postimg.org/ag1kbo6mp/thu...BRIEL_ALEX.jpg

https://s6.postimg.org/ubk85d0gh/thu..._my_brothe.jpg

https://s6.postimg.org/l51xi2v81/thu...This_is_me.jpg

Så fick Bernard visa sin båt

https://s6.postimg.org/6etnxht3l/Bernard_8.jpg
Senast redigerad av rullkragen 2016-09-05 kl. 16:47.
Citera
2016-09-06, 08:36
Medlem
rullkragens avatar
Tjenis!

Nu börjar apan ha för många figurer, så han vill rationalisera bort några.
Kan vara jobbigt att hålla reda på alla.
Men historian löper vidare.
Vi får se hur länge dom hänger på.

Hello Gabriel Alex!

Hur är det i dag min vänn?

Har du kollat upp om det stämmer den kostnaden?

Bernard

Hello Gabriel Alex!

How are you today my friend?

Have you checked out if it is true that cost?

Bernard

---------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------

Dear Bernard Dude

Jag vill börja med att informera dig om att av giften är för arbetet både för din släkting Adrian Dube och fröken Grace Johsons far Dr. Johson Keita.
Jag uppfattade det som du skulle betala båda kostnaderna för arbetet.

Arv: Adrian Dube € 1,370.00 Euro
Arv: Dr. Johson Keita € 1,370.00 Euro
Valuta växling € 10.00 Euro

Totalt € 2,750.00 Euro

Jag vill också informera dig om att jag är mycket svårt hjärt sjuk och skall läggas in på sjukhus för operation dom närmaste dagarna.
Så därför har jag ingen möjlighet att träffa dig.
Jag hade velat göra afär med dig om ditt projekt med safari.
Det kommer att ta långtid innan jag är återhämtad från operationen.
Vi får höras vid i början av nästa år.
Jag lämnar över arbetet till min kolega Lewis Thomas som kommer att sköta alla papper och dokument om era arv.

Jag önskar dig all lycka till med fröken Grace Johson och hoppas ni får ett långt och lyckligt liv tillsammans.

Din vän för evigt.
Gabriel Alex

Dear Bernard Dude

I would first like to inform you that the task is to work for both your relative Adrian Dube and Miss Grace Johsons father Dr. Johson Keita.
I perceived it as you would pay both the costs of the work.

Inheritance: Adrian Dube € 1,370.00 Euro
Inheritance: Dr. Johson Keita € 1,370.00 Euros
Currency exchange € 10.00 Euro

Total 2,750.00 Euros €

I also want to inform you that I am very hard heart sick and must be hospitalized for surgery the next few days.
So therefore, I have no chance to meet you.
I had wanted to do business with you if your project with safari.
It will take a long- term before I recovered from the surgery.
We may be heard at the beginning of next year.
I hand them over to my friend Lewis Thomas, who will handle all the paperwork and documents about your heritage.

I wish you all good luck with Miss Grace Johson and hope you will have a long and happy life together.

Your friend forever.
Gabriel Alex

---------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------

Det var lite tråkigt , för den djungel apan var ju riktigt kul.
Citera
2016-09-06, 08:50
Medlem
rullkragens avatar
Men nu hoppar det in ytterligare en pajas som är bank direktör.
Vi hoppas att det blir en kul figur.

Hej Banken !

Min flicka vän Grace Johson har bett mig kontakta er.

Det är Paco Bernard Dube Gonzales som skriver till dig.

Om jag har förstått det rätt så har ni redan en del handlingar som behövs för att slutföra detta uppdrag.
Resten för ni säga till vad ni behöver.

Hälsningar Paco

Jag skulle skicka med detta mail:
Kära,
Jag uppskattar verkligen din insats, vänligen kopiera kort meddelande nedan och skicka till banken med e-postadresser, dessutom se till att du skickar till båda adresserna, så att vi inte kommer att spela någon fel eller förseningar från
banken svaret. Observera att jag har redan skickat ett introduktionsbrev till den bank som hänvisade dig som partner som vill hjälpa mig få pengarna i hans konto, och även berättade för dem att du kan kontakta banken direkt veta vilka förfaranden som de kan förvänta ditt meddelande, tveka inte att vidarebefordra detta meddelande omedelbart till banken, eftersom de väntar din e-post. Jag vänta med att läsa från dig svaret från banken.
Din vackra,
Nåd

Hey Bank!

My girl friend Grace Johson has asked me to contact you.

It's Paco Bernard Dube Gonzales who write to you.

If I understand it correctly, then you have already some documents needed to complete this mission.
The rest of you tell what you need.

greetings Paco

I would send this email:
Dear,
I really appreciate your effort, please copy short message below and send it to the bank with e-mail addresses, also ensure that you are sending to both addresses, so that we will not play any failure or delay of
Bank response. Note that I have already sent a letter of introduction to the bank that referred you as a partner who will help me get the money in his account, and also told them that you can contact the bank immediately know which procedures they can expect your message, do not hesitate to pass the message immediately to the bank, because they are waiting for your e-mail. I wait to read from you the answer from the bank.
Your beautiful,
Grace

---------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------

Hej min kära Grace!

Jag skickade detta till banken.

Tror du det blev bra?

Pussar från Paco

Hello my dear Grace!

I sent this to the bank.

Do you think it was good?

Kissing Paco

---------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------

Hello my dear Grace!

It seems as if this adress works:
Fundtransfersectionroyalbankplc@aol.co.uk

Paco

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

Fundtransfersectionroyalbankplc@aol.co.uk

Thanks for your effort,we should expect the bank response since you had forwarded the message,also if
one email address failed,then we can rely and on the other email that sent.
Hope we 'll get the respond at earliest time.Please don't hesitate immediately you receive the bank reply.
Yours lovely,
Grace

Tack för din insats, bör vi förvänta oss att banken svar eftersom du hade översänt meddelandet även om
en e-postadress misslyckades, då kan vi lita och på den andra e-postmeddelande som skickas.
Hoppas vi kommer få svara tidigast gången.Försök tveka inte omedelbart du får banken svar.
Din vackra,
Nåd

---------------------------------------------------------------------------------------------------- -----------

Ja skit i det, det är ju snart 100 olika adresser jag fått.
Apan räknar helt kalt med att några blir blockerade.
Men man blir lite konfunderad när man ständigt får 2 till 3 adresser till varje ny figur han tar med i spelet.
Senast redigerad av rullkragen 2016-09-06 kl. 09:01.
Citera
2016-09-06, 12:20
Medlem
rullkragens avatar
Tjenis!

Ja nu kom det svar från banken.

ROYAL BANK OF SCOTLAND ACCOUNT SECURITY AND TRANSFER DEPARTMENT.
The Royal Bank of Scotland PLC
250 Bishopsgate London EC2M 4AA
London, UK
Phone:+442074080538
Fax* :+442039182114
Email:fundtransfersectionroyalbankplc@aol.co.uk
Email:royalbankdeptoftransfer@scotlandmail.com
Date:26th of August,2016
To
Mr.Paco Bernard Dube Manuel Gonzales
Address: Honduras - Vecindario
Santa Lucia de Tirjana,Las Palmas
Ge Gran Canaria,Spain.
Phone:+34-070-226-5731
Phone:+34-070-226-9273

Attention;Mr.Paco Bernard Dube Manuel Gonzales,
On behalf of the Royal bank of Scotland Plc fund transfer department,(RBSUK) The management hereby wish to inform Mr.Paco Bernard Dube Manuel Gonzales that the bank has acknowledged and granted the fund transfer request in which you applied to the bank,That you need the bank to transfer the money initially belongs to your partner Miss Grace Johson's late father Mr.Johson Keita in Royal bank of Scotland to your personal bank account in Spain,that the stated fund were deposited by late Johson Keita with Royal Bank of Scotland under this account reference information before his death,Account number (534198684/GB29RBOS 6016/SWIFT/BIC Code:ABNAGB2L) whereas she was identified as next of kin to the beneficiary late Mr.Johson Keita her biological father.
However,the bank must ensure that remittance of the fund into your account should proceed through an appropriate and legitimate manner inasmuch you provide an adequate documents and information that mighty required by the bank (RBS) to effect the transaction moreover urge that the bearer should not hesitate to comply with every terms and condition implemented by the bank authority.

THE BANK REQUIRED DOCUMENTS LISTED BELOW FOR YOUR SUPPORT AND PROTECTION TO CLAIM THE FUND;
(1) A power of Attorney that authorized you to claim and transfer the funds to your bank account on behalf of Miss Grace Johson the next of* kin to late Mr. Johson Keita and the documents must be endorsed by Senegalese residence lawyer,Because the result of our final research
indicated that is currently residing in Senegal.
(2) An Affidavit of Oath from the Senegal high court.
(3) Notary Public Record of Declaration Document.
(4) The death certificate of (Her deceased father) confirmed** the death of the account beneficiary Mr.Johson Keita.
(5) Certificate of Deposit issued to Mr.Johson Keita by Royal Bank of Scotland during the period of his existence .
(6) The bearer must provide the following information below:
a.Full Name..........................
b.Emergency contact name.............
c.Residence Address..................
d.Country............................
e.Telephone number...................
f.Scan copy of Nationality identity card...........
g.Bank Account number (IBAN) where to transfer the fund..............
Note;The above information are mandatory and strongly recommended to protect the interest of both parties in the next of kin claims policy.This to ensure that a swift and successful transfer of the fund is made to your bank account without any further delay.we 're the leading global investment bank with strong and profitable private clients we are the completely leading group in global provider of financial solutions for demanding clients creating exceptional values for our shareholders and promise to give our customers the best of our services.
You can contact us 9:15 am – 16:45 pm,between Monday to Friday and also Mid-day Saturday,
We at your service all time and vow to treat our customers with utmost sincerity!
Regards,
Mr.Ewen Stevenson.
(Director General of Operation* RBS)

Royal Bank of Scotland kontosäkerhet OCH ÖVERLÅTELSE AVDELNINGEN.
Royal Bank of Scotland plc
250 Bishops London EC2M 4AA
London, UK
Telefon: +442074080538
Fax: +442039182114
E-post: fundtransfersectionroyalbankplc@aol.co.uk
E-post: royalbankdeptoftransfer@scotlandmail.com
Datum: 26 augusti 2016
Till
Mr.Paco Bernard Dube Manuel Gonzales
Adress: Honduras - Vecindario
Santa Lucia de Tirjana, Las Palmas
Ge Gran Canaria, Spanien.
Tel: + 34-070-226-5731
Tel: + 34-070-226-9273

Uppmärksamhet, Mr.Paco Bernard Dube Manuel Gonzales,
På uppdrag av Royal Bank of Scotland plc penningöverföringar avdelning (RBSUK) Förvaltningen vill härmed informera Mr.Paco Bernard Dube Manuel Gonzales att banken har erkänt och beviljat fondöverföringsbegäran där du ansökt till banken, Att du behöver banken att överföra pengar från början tillhör din partner fröken Grace Johson sena far Mr.Johson Keita i Royal Bank of Scotland till ditt personliga bankkonto i Spanien, att den angivna fonden avsattes i slutet Johson Keita med Royal Bank of Scotland i detta konto referensinformation före sin död, Kontonummer: (534198684 / GB29RBOS 6016 / SWIFT / BIC kod: ABNAGB2L) medan hon identifierades som anhöriga till mottagaren sent Mr.Johson Keita sin biologiska far.
Dock måste banken se till att överföring av fonden till ditt konto ska gå genom en lämplig och legitim sätt eftersom du ger en tillräcklig information och dokumentation som mäktiga krävs av banken (RBS) för att åstadkomma transaktionen dessutom uppmana att bäraren ska inte tveka att följa varje villkor och tillstånd som genomförts av banken myndigheten.

Bank handlingar som krävs anges nedan för ert stöd och skydd att göra anspråk på fonden,
(1) en fullmakt som godkänts du göra anspråk på och överföra pengarna till ditt bankkonto på uppdrag av fröken Grace Johson anhöriga till slutet av Mr Johson Keita och dokumenten måste godkännas av senegalesiska bostad advokat Eftersom resultatet av vår sista forskning
indikerade att för närvarande bosatt i Senegal.
(2) ett intyg av Ed från Senegal högsta domstol.
(3) Notarius Publicus Record of förklaring dokument.
(4) dödsattest av (Hennes avlidne far) bekräftade död kontomottagaren Mr.Johson Keita.
(5) bankcertifikat utfärdat till Mr.Johson Keita från Royal Bank of Scotland under den tid hans existens.
(6) Innehavaren skall lämna följande information nedan:
a.Full Namn ..........................
b.Emergency kontaktnamn .............
c.Residence Adress ..................
d.Country ............................
e.Telephone antal ...................
f.Scan kopia av nationalitet identitetskort ...........
g.Bank Kontonummer (IBAN) var att överföra fond ..............
Obs, Ovanstående information är obligatoriska och rekommenderas starkt att skydda intresse för båda parter i de anhöriga fordringar policy.This för att säkerställa att en snabb och framgångsrik överföring av fonden görs till ditt bankkonto utan ytterligare delay.we " re ledande global investmentbank med starka och lönsamma privatkunder vi är helt ledande grupp i global leverantör av finansiella lösningar för krävande kunder skapar exceptionella värden för våra aktieägare och lovar att ge våra kunder det bästa av våra tjänster.
Du kan kontakta oss från 09:15 till 16:45 pm, mellan måndag till fredag ​​och även Mid-dag lördag,
Vi på din tjänst hela tiden och lovar att behandla våra kunder med största uppriktighet!
Hälsningar,
Mr.Ewen Stevenson.
(Generaldirektör för Operation RBS)

---------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------------
Senast redigerad av rullkragen 2016-09-06 kl. 12:22.
Citera
2016-09-06, 12:21
Medlem
rullkragens avatar
Hej min kära Grace!
Här kommer glädjande besked, jag har fått svar från banken.
Men dom kräver en massa papper, och det får vi försöka ordna fram.
Jag tar lista uppe i från så ser vi vad vi kan skaffa fram.

(1) en fullmakt som godkänts du göra anspråk på och överföra pengarna till ditt bankkonto på uppdrag av fröken Grace Johson anhöriga till slutet av Mr Johson Keita och dokumenten måste godkännas av senegalesiska bostad advokat Eftersom resultatet av vår sista forskning

Troligt vis räcker det med att du skriver ut en sådan och undertecknar den.
Skriv vem du är, ja vad du heter och bor. Och vem som får hantera dessa pengar, ja till mig mitt namn och adress. Underteckna paperet med ditt namn samt bifoga en kopia på någon legitimation du har.

Här får du kontakta kommunen som håller i mantalsskrivningen, sådana papper är lika i hela världen, så det ordnar dom enkelt till dig.

I princip samma papper som ovanstående där komunen stämplar det och skriver under.

(4) dödsattest av (Hennes avlidne far) bekräftade död kontomottagaren Mr.Johson Keita.

Detta intyg har säkert redan din familj fått, kopiera det så får banken kopian.

(5) bankcertifikat utfärdat till Mr.Johson Keita från Royal Bank of Scotland under den tid hans existens.

Om du har något papper eller bankbok som din pappa fick när han öppnade kontot.
Och det har du säkert eftersom du har ett kontoutdrag vad summan är som du ärver.
Det papperet skall räcka, ja det gör det för banken ligger i Englad.

(6) Innehavaren skall lämna följande information nedan:
a.Full Namn ..........................
b.Emergency kontaktnamn .............
c.Residence Adress ..................
e.Telephone antal ...................
f.Scan kopia av nationalitet identitetskort ...........
g.Bank Kontonummer (IBAN) var att överföra fond ..............

Ja det är vanliga uppgifter om mig och det fyller jag i nu.
a. Fullständigt namn: Paco Bernard Manuel Dube Gonzales
För namn: Paco Bernard Manuel
Efter namn: Dube Gonzales

b. Paco Dube Gonzalez

c. Adress : Honduras – Vecindario
Komun: Santa Lucia de Tirjana
Provins: Las Palmas de Gran Canaria

d. Land: España

e. Telle privat: +34 0702 265731
Tele företag: +34 0702 269273
Mail privat: bernard-farming@outlook.com
Mail företag : bernard-safari@outlook.com

f. skickar med som bilaga.
g. skickar med som bilaga.

Som jag tidigare sa så handlar jag internationelt med frukt och Grönsaker.
Det inebär att jag inporterar och exporterar sådana produkter.
Nästan alla affärer som görs med United Kingdom , till deras uppköpare betalar över
The Royal Bank of Scotland plc
36 St Andrew Square
Edinburgh
United Kingdom

Det inebär att om det skullle bli problem så har jag kontakter som kan hjälpa oss.
Ja detta skall säkert gå bra, kan nog ta lite mer än en vecka när alla papperna har kommit in till banken. Så om två veckor är du rik min kära.
Det är inte lönt att skicka något till banken fören du har fått alla handlingar som behövs. Det jag har markerat med rött är sådant du får ordna fram.
Samt någon typ av Legitimation måste du ha, det kommer dom att kräva.

Puss och kram Paco.

Hello my dear Grace!
Here comes the good news, I received a reply from the bank.
But they require a lot of paper, and we must try to arrange the front.
I'll list up in so we can see what we can obtain.

(1) a warrant authorized you to claim and transfer the money to your bank account on behalf of Miss Grace Johson relatives of the late Mr. Johson Keita and documents must be approved by the Senegalese lawyer housing As the result of our last research
indicated that currently residing in Senegal.

Likely way, it is enough that you print one and sign it.
Write who you are, yes, your name and lives. And who gets to manage this money, yes to me my name and address. Paperet sign with your name and attach a copy of any identification you have.

(2) a certificate of Ed from Senegal's Supreme Court.

Here you can contact the municipality holding the census, such papers are equal in the world, so it arranges them easily to you.

(3) Notary Public Record of declaration documents.

In principle, the same paper as above which komunen stamp it and sign.

(4) the death certificate of (Her deceased father) confirming the death of the recipient account Mr.Johson Keita.

This certificate will already have your family received, copy it so the bank gets the copy.

(5) certificates of deposit issued to Mr.Johson Keita from Royal Bank of Scotland during the period of his existence.

If you have any paper or bank book that your father had when he opened the account.
And it is surely because you have a bank statement balance is what you inherit.
The paper should be enough, yes it does for the Bank is located in Englad.

(6) The holder shall provide the following information below:
a.Full Name ..........................
b.Emergency contact name .............
c.Residence Address ..................
e.Telephone number ...................
f.Scan copy of nationality identity card ...........
g.Bank Account Number (IBAN) was to transfer funds ..............

Yes it is common tasks on me and fill me in now.
a. Full name: Paco Bernard Dube Manuel Gonzales
Name: Paco Bernard Manuel
By Name: Dube Gonzales

b. Paco Gonzalez Dube

c. Address: Honduras - Vecindario
County: Santa Lucia de Tirjana
Province: Las Palmas

d. Country: Spain

e. Telle private: +34 0702 265731
Telecommunications Companies: +34 0702 269273
Mail private: bernard-farming@outlook.com
Mail business: bernard-safari@outlook.com

f. providing as Annex.
g. send as an appendix.

As I said earlier so I shop Internationally with fruits and vegetables.
It inebär I inporterar and exporting such products.
Almost all the transactions carried out with the United Kingdom, for their purchasers to pay over
The Royal Bank of Scotland plc
36 St Andrew Square
Edinburgh
United Kingdom

So if time would be trouble, I have contacts who can help us.
Yes this will certainly go well, you can probably take a little more than a week when all the paperwork has been received by the bank. So in two weeks, you are rich, my dear.
It is not worthwhile to send something to the bank till you have received all the documents needed. What I have highlighted in red are things you can arrange up.
As well as any type of identification you need to have, that they will require.

Hugs and kisses Paco.
---------------------------------------------------------------------------------------------------- -------
Långa brev kräver långa svar, och det måste vara komplicerat också.
Citera
2016-09-07, 17:21
Medlem
rullkragens avatar
Tjenis!

Jag får lägga upp lite till av vad dom har skickat.

Hej Banken !

Det är Paco Gonzales som skriver till er.

Tack för ert svar.

Jag har tittat på listan över papper och dokument som behövs.
Dessutom vidarbefodrade jag den till min flick vän Grace Johson,
för det är säker flera av dom dokumenten hon eller henes familj har ,
efter sin far Dr. Johson Keita.

Summan är ju trots allt fyra miljoner, femhundratusen USA dollar ($ 4,5M),
så det fins stora intresse i att få ut pengarna.

Det är endast punkt nummer 6 som jag kan skicka till er.

Vill ni själva kontakta henne så är adressen: gracjohson@yahoo.com
och telefonnummret: +221765799037

Som ni säkert förstår så måste man åka till dom olika myndigheterna i
Dakar – Senegal.
Men jag skall försöka få en flyg biljet dit nästa vecka.
Då kan jag träffa Grace Johson och tillsamans så ordnar vi papperna i Dakar.
Sedan kan hon komma med mig till London så vi kan träffas alla på ert kontor.
Då borde affären gå att lösa ganska snabt.

Ja det är bara att jag köper en flyg biljett , för det behövs inget visum för att åka till Senigal från något Europa land, vilket gör att även Grace Johson kan med enkelhet följa med mig till er bank i London.

Vänliga hälsningar Paco Gonzales

Hey Bank!

It's Paco Gonzales who write to you.

Thanks for your answer.

I have looked at the list of papers and documents needed.
Moreover vidarbefodrade I it to my girl friend Grace Johson,
for it is certainly more of those documents she or Henes family,
after his father Dr. Johson Keita.

The sum is, after all, four million, five hundred thousand United States dollars ($ 4.5M);
so that ther great interest to get the money.

It is the only item number 6 which I can send to you.

Do you want the contact her so the address is: gracjohson@yahoo.com
and the phone number: +221765799037

As you can imagine, so you have to go to the different authorities
Dakar - Senegal.
But I will try to get a plane ticket there next week.
Then I hit Grace Johson and tillsamans we will arrange the papers in Dakar.
Then she can come with me to London so we can meet all of your office.
When should the deal go to resolve fairly quickly by.

Yes, it's just that I buy a flight ticket, need no visa to go to Senigal from any European country, which means that even Grace Johson can with ease go with me to your bank in London.

Best Regards Paco Gonzales

Good day dear,hope you're alright? I'm so glad to see the bank response that you forwarded to me along with all their request including a Senegal base lawyer and some documents before they could process the transfer of the money into your account, Although,I have two of the documents in middle which i told you in my earlier message,

(4) the death certificate of (Her deceased father) confirming the death of the recipient account Mr.Johson Keita.

(5) certificates of deposit issued to Mr.Johson Keita from Royal Bank of Scotland during the period of his existence..

And i' ve asked the Reverend to recommend us good lawyer who can get us these 3 other documents below from high court due to the bank said that those documents must endorsed by Senegal based lawyer and he promise to provide the details when he come back to office by 1.00 PM.
===========================
1) A WARRANT AUTHORIZED
2) AN AFFIDAVIT OF OATH
3) NOTARY PUBLIC RECORD
Honey,I 'll forward the lawyer information to you immediately i receive the details from Reverend so that you contact the lawyer since the documents must bear your name as my partner and know how he can assist us to obtain the documents from high court.
Again,its not necessarily bringing in another individual,because the has clear record of the money and only need us to provide documents required before transferring the fund to your account.
Please Kindly expect my next mail with the lawyer's details.
Yours lovely,
Grace

God dag kära, hoppas du är okej? Jag är så glad att se banken svar som du vidarebefordras till mig tillsammans med alla deras begäran inklusive en Senegal bas advokat och några dokument innan de kunde bearbeta överföring av pengar på ditt konto, även om jag har två av dokumenten i mitten som jag sagt i mitt tidigare meddelande,

(4) dödsattesten av (Hennes avlidne far) bekräftar död mottagarkontot Mr.Johson Keita.

(5) bankcertifikat till Mr.Johson Keita från Royal Bank of Scotland under den tid hans existens ..

Och jag har bett pastor att rekommendera oss bra advokat som kan få oss dessa 3 andra dokument nedan från högsta domstol på grund av banken sa att dessa handlingar måste godkännas av Senegal baserad advokat och han lovar att ge information när han kommer tillbaka till kontor av 01:00.
1) en garantera AUKTORISERAD
2) ett intyg av ed
3) notarius publicus RECORD
Älskling, jag ska fram advokat information till dig omedelbart jag får detaljerna från pastor så att du kontaktar advokat eftersom de handlingar måste bära ditt namn som min partner och vet hur han kan hjälpa oss att erhålla de dokument från High Court.
Återigen, det är inte nödvändigtvis ta in en annan individ, eftersom har god dokumentation av pengar och bara behöver oss att ge dokument som krävs innan du överför fond på kontot.
Vänligen förväntar min nästa post med advokatens detaljer.
Din vackra,
Nåd

---------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------

Hej min kära Grace!

Jag har ytterligare glädjande nyheter till dig.

Jag har planerat att resa till Praia som ligger på Cape Verde i slutet av nästa vecka.
Vi har mycke sammarbete med fruktodling och behöver hjälpa dem intruducera en ny sorts banan plantor som vi har här på Gran Canaria.
Sedan tänkte jag åka över till Dakar och träffa dig.

Jag har hört med mina vänner på Cape Verde om en bra Advokat i Dakar.

Den bästa firman är LPS-LAW, och då skall man kontakta en kvinna vid namn:
Mbaro Diallo hon är spesialist på Arv, På samma firma jobbar en mycket bra advokat
som mina vänner brukar anlita med namn: Leon Patrice Sarr.
Adressen är: 12 Boulevard Djily Mbaye, Immeuble Azur 15
BP 50555 Dakar, Sénégal
Telefon nummer: +221 30 106 57 57 / +221 33 933 14 84

Då kan vi tillsamans besöka Advokatfirman och dom myndigheter som har de efterfrågade dokumenten.
När vi har alla papper så bjuder jag dig på en flygbiljett till London, så kan vi till samans besöka banken och ordna upp ditt arv.
Du behöver inget visum från Senigal till varken London eller Gran Canaria.
Du behöver ett Pass eller Legitimation, skulle du sakna pass så kan man få ett tillfälet pass på ambasade.

Ja som du ser så är det inte långt i från jag bor, det tar bara två timmar att flyga från Gran Canaria till Senigal.

Jag bjuder på flyg biljett och hotell, och på vägen hem från London kan du besöka mig här på Gran Canaria.
Du behöver inte lägga ut några pengar als för allt betalar jag.

Ser fram emot att träffa dig min kära.

Kram från Paco.

Hello my dear Grace!

I have more good news to you.

I have planned to travel to Praia located on the Cape Verde at the end of next week.
We have jewelery collaboration with orchard and need to help them intruducera a new kind of banana plants that we have here in Gran Canaria.
Then I go over to Dakar and meet you.

I have heard with my friends in Cape Verde on a good lawyer in Dakar.

The best company is the LPS-law, and then must contact a woman named:
Mbaro Diallo she is Spesialist on Inheritance, the same firm working a very good lawyer
that my friends usually hire by name: Leon Patrice Sarr.
Address: 12 Boulevard Djily Mbaye, Immeuble Azur 15
BP 50555 Dakar, Senegal
Telephone number: +221 30 106 57 57 / +221 33 933 14 84

Then we tillsamans visit the law firm and the ruling authorities have the requested documents.
Once we have all the papers so I invite you on a flight to London, so we can visit the Saman bank and sort out your heritage.
You do not need a visa from Senigal to either London or Gran Canaria.
You need a passport or identification card, you would miss workouts so you can get a tillfälet pass on ambasade.

Yes as you see, it's not far from my house, it only takes two hours to fly from Gran Canaria to Senigal.

I bid on air tickets and hotels, and on the way home from London, you can visit me here in Gran Canaria.
You do not need to spend any money als for everything I pay.

Looking forward to meet you, my dear.

Hug from Paco.
Citera
2016-09-07, 17:24
Medlem
rullkragens avatar
Ja här kommer lite till som jag har.

Dear,Please be careful,I've already told you that i doesn't want this issue get escalated or to involving different people to avoid any problem that was reason i ask Reverend to get us lawyer and he given me the lawyer's details,below are the contact information to reach him, please i will prefer to deal with lawyer recommended by the missionary,because i don't want to get victim of circumstance concern the fund. Therefore i advise that we work with this lawyer recommend by the Reverend due to he knows my living condition here and he can't do harm to me.
Kindly write a brief letter to the lawyer and know how he can get the documents in between that were requested by my late father's bank to enable them transfer the fund into your account,since we need to provide necessary documents required before the bank could process transfer of the fund into your account. I will be grateful to hear from you as soon you receive the details and then confirm that you had send message to the him.
Please do not delay to reach the lawyer. Hope to hear from you soonest.
Yours lovely,
Grace
----------------------
A POWER OF ATTORNEY
AN AFFIDAVIT OF OATH
NOTARY PUBLIC RECORD
----------------------

The lawyer 's detail:
TOMLAS SOLICITOR & ADVOCATES
Barrister T. Lewis
Address:30 Route Liberte 6,
18528 Dakar, Senegal
Telephone:+221778821451
E-mail: tomlassolicitorsandadvocates@gmail.com
E-mail: tomlassolicitorsandadvocates@hotmail.com

Kära, Var försiktig, jag har redan sagt att jag inte vill ha den här frågan får eskalerade eller att involvera olika personer för att undvika eventuella problem som var anledningen till att jag ber pastor för att få oss advokat och han gett mig advokatens detaljer nedan är kontaktinformationen att nå honom, snälla jag föredrar att hantera advokat som rekommenderas av missionären, eftersom jag inte vill få offer för omständigheterna rör fonden. jag råda därför att vi arbetar med detta advokat rekommenderar av pastor på grund av att han vet min levande tillstånd här och han kan inte göra skada mig.
Vänligen skriva ett kort brev till advokat och vet hur han kan komma åt dokumenten i mellan som begärts av min sena fars bank så att de överför fonden in på ditt konto, eftersom vi måste ge nödvändiga handlingar som krävs innan banken kan bearbeta överföring av fonden in på ditt konto. Jag kommer att vara tacksam att höra från dig så snart får du information och bekräfta att du hade skicka meddelande till honom.
Vänligen dröj inte att nå advokat. Hoppas att höra från dig.
Din vackra,
Nåd
----------------------
Fullmakt
Ett intyg av ed
Notarius publicus RECORD
----------------------

Advokatens detalj:
TOMLAS Solicitor & ADVOCATES
Barrister T. Lewis
Adress: 30 Route Liberte 6,
18528 Dakar, Senegal
Telefon: +221778821451
E-post: tomlassolicitorsandadvocates@gmail.com
E-post: tomlassolicitorsandadvocates@hotmail.com

---------------------------------------------------------------------------------------------------- -------

Hello my dear Grace!

Det är självklart jag är försiktig.

Vill du ha en annan advokat såprovar vi den du vill ha.

Jag skall försöka få till ett möte med honom i slutet av nästa vecka när jag kommer till Dakar.

Du svarade inte på frågan om du vilje följa med till London och sedan åker vi till Gran Canaria.

Du får läsa mina brev mer noga så vi förstår var andra.
Annars är det helt meningslöst att jag försöker hjälpa dig.

Åter kom med svar som är mer relaterade till vad jag har skrivit till dig.
Jag försöker verkligen hjälpa dig, men inget av dom kontakter jag har skrivit om i flera mail har du ens nämnt eller komenterat.

Så innan jag skriver till den advokat du recomenderade, så kan du ta och läsa mina mail och komma med svar som man förväntar sig och lite uppskattning av det jobb jag gör för dig.

Kram från Paco.

Hello my dear Grace!

It's obvious I'm careful.

You want another lawyer so let's try the one you want.

I will try to get to a meeting with him at the end of next week when I get to Dakar.

You did not answer the question if you will-come with me to London and then we go to Gran Canaria.

You may read my letter more carefully so we understand each others.
Otherwise it's totally useless to me trying to help you.

Again came the response that is more related to what I have written to you.
I really try to help you, but none of those contacts I have written about in several email you even mentioned or komenterat.

So before I write to the attorney you recomenderade, so you can take and read my message and come up with answers as you expect and little appreciation of the job I do for you.

Hug from Paco.

---------------------------------------------------------------------------------------------------- ----------

Dear,Please don't assume that i'm ungratefulness if fail to respond appropriate to any of your question or deeds.
First i appreciate your entire effort,because you left your job and diverted all your time to me,about how you can
liberate my life from the current situation that surround me,but i managed to reserve my happiness waiting until i
see you.
Actually,you gave description on how to facilitate the documents, although its important that we hear from the lawyer,because that is job also that was reason bank recommended his attention irrespective of the documents.
Again,You asked if i can move to London and return to Gran Canaria,Yes i 'm willing to meet you even today,But
the fact remains that i need some travel documents also these trip will take place after the fund has been transfered
to your account,then i know that my life has settle in Gran Canaria,And departure from means my last time in Dakar.
Please do not get offended if i declined to respond less than your expectation its due to pressure mind me here.
Honey,let me make clear to your understanding ,i eat one time in day so life here is to distressful, kindly ignore my
wrong doing at this time until we meet.
Please i suggested that you don't wait to come here before reaching the lawyer we need to update him earlier so
that we know the next step. Hope to hear soonest read my message . I love you will all my heart.
Yours lovely
Grace

Kära, Förutsätt inte att jag är otacksamhet om inte svarar lämpligt att någon på din fråga eller handling.
Först jag uppskattar hela din insats, eftersom du lämnade ditt jobb och avledas all din tid till mig, om hur man kan
befria mitt liv från den nuvarande situationen som omger mig, men jag lyckades boka min lycka väntar tills jag
vi ses.
Egentligen, du gav beskrivning om hur man underlätta handlingar, även om dess viktigt att vi hör från advokat, eftersom det är jobb också som var anledningen bank rekommenderas hans uppmärksamhet oavsett dokumenten.
Återigen, du frågade om jag kan flytta till London och tillbaka till Gran Canaria, ja jag är villig att träffas även i dag, men
kvarstår det faktum att jag behöver några resehandlingar även dessa resa kommer att äga rum efter det att fonden har överförts
kontot, då vet jag att mitt liv har bosätta sig i Gran Canaria, och avresa från betyder min sista tid i Dakar.
Please do not få förolämpad om jag avböjde att svara mindre än dina förväntningar dess på grund av tryck tänka mig här.
Honung, låt mig göra klart för er förståelse, jag äter en gång i dag så livet är att distressful, vänligen ignorera min
fel att göra vid denna tid tills vi möts.
Vänligen Jag föreslog att man inte vänta med att komma hit innan advokaten vi behöver uppdatera honom tidigare så
att vi vet nästa steg. Hoppas att höra snarast läsa mitt budskap. Jag älskar dig kommer hela mitt hjärta.
din vackra
Nåd
Citera
2016-09-08, 08:39
Medlem
rullkragens avatar
Tjenis!

Nu kommer en Advokat in i Spelet.
Det kan bli kul.

Barrister T. Lewis
Address:30 Route Liberte 6,
18528 Dakar, Senegal
Telephone:+221778821451

God dag Barrister T. Lewis !

Min flicka vän Grace Johson har bett mig kontakta er.

Det är Paco Bernard Dube Gonzales som skriver till dig.

Med reckomendation av en präst som säger att du är en bra advokat ock kanlösa en del pappers arbete angående ett arv.
Grace Johson har ärft en stor summa pengar efter sin far.
Summan är ju trots allt fyra miljoner, femhundratusen USA dollar ($ 4,5M),
så det finns stora intresse i att få ut pengarna.

Är det ett uppdrag du kan ta dig an?

Det fungerar naturligtvis lika i hela världen när det gäller denna typ av uppdrag.
Hon måste naturligt vis skicka information med person nummer på sin far och banknummer till kontot som hennes far disponerade.
Samt du vill säkert också se hennes legitimation antingen som pass eller körkort.

Jag skall uppmana henne att skicka sådana kopior till mig så vidare befordrar jag dem till dig.

Jag föreslår att vi alla kan träffas på torsdag eller fredag på ditt kontor och diskutera denna affär.
För det passar mig utmärkt eftersom jag reser till Praia som ligger på Cape Verde, på tisdag och i samband med denna resa så är det bara en kort sträcka till Dakar.

Så låt mig få veta om du kan åta dig detta uppdrag?

Kan vi träffas på dit kontor?

Hälsningar Paco

Barrister T. Lewis
Address: 30 Route Liberte 6,
18528 Dakar, Senegal
Telephone: +221778821451

Good day Barrister T. Lewis!

My girl friend Grace Johson has asked me to contact you.

It's Paco Bernard Dube Gonzales who write to you.

With reckomendation of a priest who says that you are a good lawyer also kanlösa some paperwork regarding an inheritance.
Grace Johson has inherited a large sum of money from his father.
The sum is, after all, four million, five hundred thousand United States dollars ($ 4.5M);
so there is great interest in getting money.

Is it a mission, you can take on?

It works just as in the whole world when it comes to this type of mission.
She had natural way to send information with personal number on his father and bank account number to which her father had available.
And you will probably also want to see her identification as either a passport or driving license.

I shall ask her to send those copies to me and I'll forward them to you.

I suggest that we can all meet on Thursday or Friday in your office and discuss the business.
For it suits me perfectly because I travel to Praia located on Cape Verde, on Tuesday and in connection with this trip as it is only a short distance to Dakar.

So let me know if you can commit yourself this mission?

Can we meet at there office?

greetings Paco

---------------------------------------------------------------------------------------------------- -----------

Hello my dear Grace!

Nu har jag kontaktat den advokat som du reckomenderade.

LÄS NU HELA DETTA MIL:

Vad vi behöver för att kunna gå vidar med detta uppdrag är från din sida:
__________________________________________________ _____________________

Troligt vis räcker det med att du skriver ut en sådan och undertecknar den.
Skriv vem du är, ja vad du heter och bor. Och vem som får hantera dessa pengar, ja till mig mitt namn och adress. Underteckna papperet med ditt namn samt bifoga en kopia på någon legitimation du har.
__________________________________________________ ______________________

Här får du kontakta kommunen som håller i mantalsskrivningen, sådana papper är lika i hela världen, så det ordnar dom enkelt till dig.

I princip samma papper som ovanstående där komunen stämplar det och skriver under.

(7) Du måste kuna identifiera dig med en kopia på dit pass eller körkort.

Jag vet rutinerna för jag har gort mycket affärer i hela Europa och banken,
The Royal Bank of Scotland PLC kräver det.
( som jag tidigare sa till dig så använder många av mina kunder i Great Britain just denna bank så jag vet deras rutiner )

(8) Någon nytagen bild på dig själva som är representabel till att visa upp för en Bank och advokat i Europa.

Punkt :
(4) dödsattesten av (Hennes avlidne far) bekräftar död mottagarkontot Mr.Johson Keita.

(5) bankcertifikat till Mr.Johson Keita från Royal Bank of Scotland under den tid hans existens ..

Får advokaten lösa till dig.
Först så får vi se om han svarar innan jag frågar honom om dessa punkter.
Vi skulle vara försiktiga sa du, så då väntar jag med att fråga honom.
Punkt :
(6) Är upp gifter från mig, och dom har banken redan fått.

Kan du skaffa fram dokumenten till punkt 1 , 2 , 3,

7, 8 , Samt skicka med en kopia på ditt pass eller körkort.
Och en bild på dig där du står rakt fram i från med klädsel som är represemtabel för att visa upp för banken.

Så min kära Grace du kan skicka dessa handlingar til mig så vidar befodrar jag dem till advokaten och banken.

Ha en bra dag och många kramar från Paco.

Hello my dear Grace!

Now I have contacted the lawyer you preferred and recommended.

NOW READ THIS ENTIRE MAIL:

What we need to proceed with this mission on your part:
__________________________________________________ _____________________

*****(1) a warrant authorized you to claim and transfer the money to your bank account on behalf of Miss Grace Johson relatives of the late Mr. Johson Keita and documents must be approved by the Senegalese lawyer housing As the result of our last research
indicated that you are currently residing in Senegal.

Most likely, it is enough that you print one and sign it.
Write who you are, yes, your name and lives. And who gets to manage this money, yes to me my name and address. Sign the paper with your name and attach a copy of any identification you have.
(2) a certificate of Ed from Senegal's Supreme Court.

Here you can contact the municipality holding the census, such papers are equal in the world, so it arranges them easily to you.

(3) Notary Public Record of declaration documents.

In principle, the same paper as the above, where the municipality stamp it and sign.

(7) You must kuna identify you with a copy of passport or driving license there.

I know the routines for I have done a lot of business throughout Europe and the Bank,
The Royal Bank of Scotland PLC requires.
(As I told you so, many of my customers in Great Britain at this bank so I know their routines)

(8) Some recent picture of yourself that is presentable to show up for a bank and lawyers in Europe.

point:
***********(4) the death certificate of (Her deceased father) confirming the death of the recipient account Mr.Johson Keita.

***********(5) bank certificates Mr.Johson Keita from Royal Bank of Scotland during the period of his existence ..

The attorney may solve for you.
First, we'll see if he answers before I ask him about these points.
We would be careful you said, so when I'm waiting to ask him.
point:
(6) Is the information from me, and them, the bank has already received.

Can you obtain the documents to paragraph 1, 2, 3,

7, 8, and send a copy of your passport or driving license.
And a picture of you where you are standing straight in from with trim represemtabel to show up for the bank.

So my dear Grace, you can send these documents to me so I vidarbefodrar them to the lawyer and the bank.

Have a great day and many hugs from Paco.

Dear,how was your day,i guess very joyful? i got your message that you 'd wrote the lawyer so we 'll wait
for his response definitely by tomorrow.again i would had send the available documents,but Reverend did
not come to office today, Please i 'll send them by tomorrow. Have a nice and joyful weekend.
Yours lovely,
Grace

Kära, hur var din dag, jag antar mycket glada? Jag fick ditt meddelande att du skulle är skrev advokat så vi kommer att vänta
för hans svar definitivt genom tomorrow.again jag skulle haft skicka tillgängliga dokument, men pastor gjorde
inte komma till kontoret idag, Vänligen jag ska skicka dem i morgon. Ha en trevlig och glad helg.
Din vackra,
Nåd
Citera
2016-09-08, 08:50
Medlem
rullkragens avatar
Om Bernard inte svarar snabbt nog så kommer det flera brev i rad, ja hon är verkligen ute efter ett förhållande, men kanske det bara är hans pengar hon vill ha.

Good day dear,how was your weekend holiday,i guess it was joyful?Please download the attachment
to see the available documents which i told you. I wait for your confirmation receipt of the documents.
I'm missing you.
Yours lovely,
Grace

God dag kära, hur var din helg semester, jag antar att det var glädjande? Ladda ner den bifogade filen
att se de tillgängliga dokument som jag sa. Jag väntar på din bekräftelse mottagande av dokumenten.
Jag saknar dig.
Din vackra,
Nåd

BARRISTER T. LEWIS
ADDRESS:30 ROUTE LIBERTE 6,*
18528 *DAKAR,SENEGAL
TELEPHONE:+221778821451
E-MAIL:TOMLASSOLICITORSANDADVOCATES@GMAIL.COM
E-MAIL:TOMLASSOLICITORSANDADVOCATES@HOTMAIL.COM
DATE:29/08/2016

MR.MR.BERNARD DUBE GONZALES,

SEQUENCE TO YOUR REQUEST WHICH WE RECEIVED IN OUR NOBLE LAW FIRM, WE RECOGNIZED YOUR GREAT ENDEAVOR AND*
REMAIN CAPABLE TO DISCHARGE OUR DUTY WITH AN APPROPRIATE MANNER,HOWEVER REVEREND HAD NOTIFIED ME EARLIER*
CONCERNS THE PROPOSAL IN BRIEF,THEN I CONFIRMED TO HIM THAT WE ARE ELIGIBLE TO THE TASK AND READY TO PROVIDE*
YOU THE SERVICE WITHOUT ANONYMOUS DELAY INASMUCH YOU COMPLY WITH US.
ALTHOUGH AS AN ADVOCATE,WE HAD CONDUCTED SEVERAL PROSPECTIVE RESEARCH REFERENCE TO EVERY TENDENCY THAT*
COULD LEAD TO OBTAIN YOUR DESIRED DOCUMENTS THROUGH LEGAL CHANNEL,AND IN CONCLUSION,WE REALIZED THAT EVERY*
LEGAL SOURCE TO ISSUE OR ENDORSE THE DOCUMENTS BY SENEGAL HIGH COURT AND OTHER SECTORS ARE TAGGED WITH*
AN APPLICABLE FEES WHEREBY THE PAYMENT MUST BE SUBMIT TO AUTHORITIES BEFORE THEY CAN DELIVER ANY DOCUMENT
TO THE APPLICANT *IN VIEW TO THIS CIRCUMSTANCE,THE FIRM REQUIRE YOUR SUPPORT AND MAXIMUM COOPERATION
IRRESPECTIVE OF PAYMENT TO ENABLE QUICK AND ADEQUATE SERVICE DURING THE DOCUMENTS PROCESSING IN HIGH COURT.

AGAIN,IN ADDITION TO YOUR REQUEST,WE 'RE READY TO MEET YOU DEPENDS ON THE ESTIMATED TIME OF YOUR VISITING,IF MY*
ACTIVITIES PERHAPS COULD FAIL TO RELINQUISH MY VACANCY AND ARE INDEFINITELY TO LURE ME OUT OF DAKAR DURING THAT*
PERIOD DUE TO WE ALSO COVER SOME ONGOING MISSIONARY PROJECT IN CITY OF TAMBACOUNDA*EASTERN PART OF SENEGAL

WE HEREBY OFFER THE CONFIRMATION COST AMID THE ENDORSEMENT AND FACILITATION OF ALL YOUR REQUIRED DOCUMENTS*
IN COURT OF SENEGAL.THE INFORMATION BELOW INCLUDES THE ENTIRE SERVICE SUMMARIES,MOREOVER WE USUALLY STATE*
THE QUOTE PRICE IN EUROS OR USA DOLLAR TO ENSURE CLEAR UNDERSTANDING;

1. AUTHENTICATION OF THE POWER OF ATTORNEY COST THE SUM OF :EURO 500.00

2. AN AFFIDAVIT OF OATH AT THE FEDERAL HIGH COURT : EURO 320.00

3. THE DOCUMENT OF NOTARY PUBLIC SERVICE : EURO 250.00

4. OUR LEGAL SERVICE CHARGE : EURO 300.00

THE TOTAL AMOUNT CHARGED TO OBTAIN THE DOCUMENTS ARE :EURO 1,370.00 ( ONE THOUSAND,THREE HUNDRED AND SEVENTY*
EURO ) AND YOU'RE EXPECTED TO DELIVER PAYMENT PRIOR TO ENHANCE THE PROCESS.

WE NEED YOUR MAXIMUM CORPORATION.

REGARDS,
BARRISTER T . LEWIS. ESQ

BARRISTER T. LEWIS
ADRESS: 30 ROUTE LIBERTE 6,
18528 Dakar, Senegal
TELEFON: +221778821451
E-POST: TOMLASSOLICITORSANDADVOCATES@GMAIL.COM
E-POST: TOMLASSOLICITORSANDADVOCATES@HOTMAIL.COM
DATUM: 29/08/2016

MR.MR.BERNARD DUBE Gonzales

Sekvens din förfrågan SOM vi fått i vår NOBLE advokatbyrå, insåg vi din stora strävan och
Förblir i stånd att utmata Vår plikt MED ett lämpligt sätt, men hade HÖGVÖRDIG ANMÄLDA mig tidigare
Gäller förslaget i korthet DÅ jag bekräftade för honom att vi är berättigade till uppgiften och redo att ge
DU tjänsten utan ANONYM DELAY försåvitt du följer USA.
Men som en advokat, hade vi genomfört flera framtidsforskning Hänvisning till VARJE tendens till att
KAN LEDA TILL FÅ önskade DOKUMENT genom juridiska kanal och avslutningsvis insåg vi att varje
Rättskälla att utfärda eller godkänna dokument genom SENEGAL High Court och andra sektorer är märkta med
Ett tillämpligt AVGIFTER varvid betalning skall hänskjutas till myndigheter innan de kan alla handlingar
Till sökanden tanke på detta omständighet FIRM KRÄVER ert stöd och största möjliga samarbete
OBEROENDE AV BETALNING TILL möjliggör snabb och adekvat service under DOKUMENT bearbetning i High Court.

IGEN, utöver dina FÖRFRÅGAN, "vi åter redo att möta dig beror på den beräknade tiden för ditt besök, om min
AKTIVITETER Kanske kan misslyckas att avstå MIN LEDIG OCH ÄR obestämd tid för att locka mig ur DAKAR UNDER DET
PERIOD PÅ GRUND AV vi även omfatta några pågående MISSIONÄR PROJEKT i City of Tambacounda östra delen av SENEGAL

Härmed ERBJUDER KONFIRMERING COST AMID påskriften och underlättande av ALLA dokument som krävs
I REVISIONS SENEGAL.THE nedan ingår hela service sammanfattningar övrigt vi vanligtvis STATE
Citatet i euro ELLER USA DOLLAR FÖR ATT SÄKERSTÄLLA tydlig förståelse;

1. verifiering av FULLMAKT KOSTNAD summan av EURO 500,00

2. ett intyg av ed PÅ den federala högre domstol: EURO 320,00

3. dokumentet om notarius publicus SERVICE: EURO 250,00

4. vår rättstjänst CHARGE: EURO 300,00

DET TOTALA BELOPP BELASTAR FÅ Dokumenten: EURO 1,370.00 (ettusen trehundra sjuttio
EURO) och du förväntas leverera BETALNING FÖRE förbättra processen.

VI BEHÖVER DIN HÖGSTA CORPORATION.

HÄLSNINGAR,
BARRISTER T. LEWIS. ESQ

Hello my dear Grace!

Ja det var bra att du skickade med intygen.

Nu har vi nästan allt som behövs.

Men du glömde att skicka med någon bild på dig samt din legitimation.
Utan det så kan jag inte göra något mer.

Vi har fått svar från advokaten och han kan ta sig ann uppdraget, men det kostar
1370 Euro.

Hur hade du tänkt det skulle betalas?

Jag skickar med advokatens brev så du själva kan se vad han begär.

Återkom snabbt mad svar, för jag åker på afärsresa på Onsdag.

Puss och kram Paco

Hello my dear Grace!

Yes it was good that you sent with the certificates.

Now we have almost everything needed.

But you forgot to send a picture of you and your ID.
Without it, I can not do anything more.

We have received a response from the lawyer and he can take on the task, but it costs
1370 Euro.

How had you thought it would be paid?

I send the lawyer's letter so you can see for themselves what he desires.

Check back quickly mad answer, because I go on afärsresa on Wednesday.

Hugs and kisses Paco

---------------------------------------------------------------------------------------------------- -----
Och så skickade hon några intyg

https://s6.postimg.org/pxtnt42hd/thu...OF_DEPOSIT.jpg

https://s6.postimg.org/ukzpuvpu9/thu...TIFICATE_1.jpg

Så skickade Bernard sin rese plan

https://s6.postimg.org/6azuh8nm9/karta.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in