Tjenis !
Denna sommar har det strömmat in en massa erbjudande om lån, arv, fonder och kontakter med ”fina” flickor.
Dom jag hunnit svara så har dom flesta varit rätt tråkiga och hoppat av när man börjar skoja med dem.
Men för några veckor sedan så kom en riktigt kul apa in på senen.
Det började med att han undrade om jag ville göra en affär med honom.
Det visade sig att jag hade en avsägelsen släkting i Afrika som jag skulle ärva.
Strax därefter så kom det in en tjej på senen som var dotter till en vän till min släkting och otroligt nog så hade hennes familj omkommit i samma olycka,
Hon var nu fången i något annat afrikanskt land och ville ha ut sitt arv, men hon vill också bli tillsammans med mig (Bernard).
I denna historia så hoppar det in Bankmän, Advokater, Präster och fan vet inte vem som är med på senen.
Bankerna finns utspridda över hela världen, lika så alla dokument.
Bernard Dube är figuren jag skapade som pojkvän till Lisa Lundgen när hon skulle låna pengar.
Så en del figurer från mon sida är dom samma det under lättar med bilder och mejl konton.
I historien så erbjuder Bernard dem att göra riktigt svarta affärer med smuggelgods och vapen. Men mitt i historien så blir scammern kapad av pirater och det börjar komma dubbla mail till Bernard.
Det blir fel med insättningarna av pengar, det börjar komma kopior på pass av likvärdiga personer som scammern men det är piraterna som jävlas.
Och inte nog med det det kommer naken bilder från Bernards nya flickvän.
Dessutom har piraterna kopierat deras mejlkonto så alla skammerns konton som går till alla hans figurer har ett dubbel konto med en annan slut adress.
Han är nu så förivrad så han vet inte vad han skall göra speciellt för Bernard har betalat massor av pengar men till fel person.
Det bjuds på massor av bilder som är otroligt dåliga kopior på pass, dokument, och allt annat jävla skit dom drar ihopa.
Det är så långt jag för till fället är med djungel apan.
Ni får ursäkta om det är många stavfel och meningsbyggnads fel.
Största delen av konversationen sker på Spanska och en del på Engelska.
Ja det är Google som översätter till Engelska och Svenska.
Dessutom så kommer dom från Fransktalande länder.
Så i bland vet man ta mig fan inte vad dom menar, men kul blir det.
Jag börjar med att slänga upp inledningen och dom första mejlen.
Får ta det lite lugnt så dom inte hittar hit och avslöjar att jag blåser dem.
Vi får se hur långt vi kan driva dem.
Rullkragen
Denna sommar har det strömmat in en massa erbjudande om lån, arv, fonder och kontakter med ”fina” flickor.
Dom jag hunnit svara så har dom flesta varit rätt tråkiga och hoppat av när man börjar skoja med dem.
Men för några veckor sedan så kom en riktigt kul apa in på senen.
Det började med att han undrade om jag ville göra en affär med honom.
Det visade sig att jag hade en avsägelsen släkting i Afrika som jag skulle ärva.
Strax därefter så kom det in en tjej på senen som var dotter till en vän till min släkting och otroligt nog så hade hennes familj omkommit i samma olycka,
Hon var nu fången i något annat afrikanskt land och ville ha ut sitt arv, men hon vill också bli tillsammans med mig (Bernard).
I denna historia så hoppar det in Bankmän, Advokater, Präster och fan vet inte vem som är med på senen.
Bankerna finns utspridda över hela världen, lika så alla dokument.
Bernard Dube är figuren jag skapade som pojkvän till Lisa Lundgen när hon skulle låna pengar.
Så en del figurer från mon sida är dom samma det under lättar med bilder och mejl konton.
I historien så erbjuder Bernard dem att göra riktigt svarta affärer med smuggelgods och vapen. Men mitt i historien så blir scammern kapad av pirater och det börjar komma dubbla mail till Bernard.
Det blir fel med insättningarna av pengar, det börjar komma kopior på pass av likvärdiga personer som scammern men det är piraterna som jävlas.
Och inte nog med det det kommer naken bilder från Bernards nya flickvän.
Dessutom har piraterna kopierat deras mejlkonto så alla skammerns konton som går till alla hans figurer har ett dubbel konto med en annan slut adress.
Han är nu så förivrad så han vet inte vad han skall göra speciellt för Bernard har betalat massor av pengar men till fel person.
Det bjuds på massor av bilder som är otroligt dåliga kopior på pass, dokument, och allt annat jävla skit dom drar ihopa.
Det är så långt jag för till fället är med djungel apan.
Ni får ursäkta om det är många stavfel och meningsbyggnads fel.
Största delen av konversationen sker på Spanska och en del på Engelska.
Ja det är Google som översätter till Engelska och Svenska.
Dessutom så kommer dom från Fransktalande länder.
Så i bland vet man ta mig fan inte vad dom menar, men kul blir det.
Jag börjar med att slänga upp inledningen och dom första mejlen.
Får ta det lite lugnt så dom inte hittar hit och avslöjar att jag blåser dem.
Vi får se hur långt vi kan driva dem.
Rullkragen
Senast redigerad av rullkragen 2016-09-03 kl. 18:49.
Senast redigerad av rullkragen 2016-09-03 kl. 18:49.