Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-09-15, 14:02
Medlem
Tjena,

Min nya kollega som är gift har börjat sexskypa mig på arbetstid. Hon vill helt klart ligga och jag har tagit henne på brösten. Hon är sjukt kåt. Jag vet inte hur jag ska bete mig. Några som varit i liknande sits? Var har man sex med en kollega som typ aldrig kommer utanför huset.
Citera
2016-09-15, 14:05
Medlem
JBernards avatar
I bilen.
Citera
2016-09-15, 14:07
Medlem
Sirianas avatar
Måste ni gå så långt som till att ha sex? Håll det till lite stillsam flörtade istället.

Har du frågat henne vad hennes man tycker om det hela? Om hon är en sk hotwife (och gör detta med hans tillåtelse) är det ju fritt fram, men annars bör du kanske tänka dig för både en och tio gånger innan du inleder något med henne.
Citera
2016-09-15, 14:08
Medlem
Cannabisministerns avatar
Vilken trovärdig historia.

Hyr en alpstuga där ni kan leva ut era passioner i lugn och ro.
Citera
2016-09-15, 14:11
Medlem
Prodelins avatar
Handikapptoan på jobbet funkar alltid är bara ett tips då det är oftast renast där
Citera
2016-09-15, 14:12
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siriana
Måste ni gå så långt som till att ha sex? Håll det till lite stillsam flörtade istället.

.

En kille vill knulla, inte flörta i evigheter, vi är inte tjejer...
Citera
2016-09-15, 14:14
Medlem
Sirianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
En kille vill knulla, inte flörta i evigheter, vi är inte tjejer...

Om ni vet att det absolut inte kommer leda till knull, avstår ni då helt från att flörta också? Eller kan ni inte låta bli att försöka? Jag är uppriktigt nyfiken!
Citera
2016-09-15, 14:17
Medlem
Ryggradsluss avatar
Tänk, skulle du vilja att din eventuella fru gjorde så. Berätta för hennes man han behöver få veta innan hon drar hem könssjukdomar och skam.
Citera
2016-09-15, 14:17
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siriana
Om ni vet att det absolut inte kommer leda till knull, avstår ni då helt från att flörta också? Eller kan ni inte låta bli att försöka? Jag är uppriktigt nyfiken!

En kille måste ju få utlopp för sitt, flörtar ger inget utlopp, målet för alla män är ju att belägra kvinnan.
Citera
2016-09-15, 14:21
Medlem
De går i parterapi om det nu har med saken att göra. Men jag håller det till flörtande. Jag har själv aldrig varit otrogen och kommer aldrig vara. Och om hon är otrogen så är inte det mitt problem. Min åsikt.
Citera
2016-09-15, 14:24
Medlem
Hon särar benen när vi är i jobbets soffa. Visst kittlar det att ligga med henne men relationer på jobbet slutar sällan bra. Så är tveksam.
Citera
2016-09-15, 14:26
Medlem
Diamondgrits avatar
Åk på "konferens" tillsammans. På Ålandsbåt eller i nån stuga eller så.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in