Citat:
Ursprungligen postat av
wurhan
Ja, men du pstod att det var jag, hur r min avatar relevant?
r det inte du som laddat upp din egen avatar? Jag pstod aldrig att det var du! Hll dig till sanningen, tack.
Citat:
Kolla filmen r du blind?
"Kolla vad du skriver r du blind?" Vilken film? Vill du debattera eller bara brka?
Citat:
Jag gav dig "bonnier" kllan, sen r det allmnt knt vem Ludvig Delin r, iallafall i den hr delen av forumet. Han var en av Svps kandidater till riksdagen och personen som syns p min avatar som du fr ngon anledning vill diskutera i en trd om en demonstration.
Ja, du bevisade att din kllkritik r nra noll genom "kllan".
Nej, det r inte "allmnt knt" vem Delin r! Det r bara fanatiska pubertetsrdingar som verhuvudtaget finner ett nje i att smutskasta folk vars sikter de inte delar eftersom argumnt helt saknas!
Jag drog upp din avatar eftersom du med all nskvrd tydlighet visat din sjukliga faiblesse fr maskeringar dr du inte med en enda stavelse kunnat motbevisa mina pstenden.
Meningsls debatt! Jag har ftt fram min pong och du har inga relevanta svar. Vl bekomme:
https://youtu.be/uVRUhwPa1So
Citat:
En vldigt "frusen" nazist som gick i demonstrationen greps och anhlls natten till idag fr frberedelse till allmnfarlig delggelse. Samma man var hktad fr ett par mnader sedan fr frberedelse till mordbrand.
r det samma "klla"?