2016-10-19, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Det var en rätt så mörk kulör på hennes sängkamrat : https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

Visst är det fint med sann kärlek

Det där måste ju bara vara taget ur kontext. Det är en pojke på fotot.
Citera
2016-10-19, 16:44
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetManDansar
Det där måste ju bara vara taget ur kontext. Det är en pojke på fotot.
Det är nog hennes man, han tycks vara 28. Men jag vet inte relevansen för trådens ämne iofs...
Citera
2016-10-19, 17:06
Medlem
Jag förstår inte varför man diskuterar som att det skulle göra skillnad om hon haft sex med invandrare innan. Eller att det skulle vara fel att ge pengar till henne av det skälet. Det låter som tråden invaderats av anti-rasister med en agenda. Anti-rasister kan bli väldigt rasistiska om det krävs...

Däremot förstår jag inte poängen med insamling överhuvudtaget. Detta är inte USA där man samlar in pengar för att vården kostar för mycket eller för att betala advokater. Det blir bara konstigt med "stackars dig som blivit våldtagen, ta lite pengar så känns det bättre."

Sen om det stämmer att hon har rövskador och hamnade på psyket, som någon påstod (finns det någon källa utanför tråden?), så är det väldigt konstigt att de släpptes ut bara så där. Hela fallet är enormt konstigt. Varför släpptes de och övervakades av civilpolis? Varför blev det så extrem förstärkning från fastlandet för ingenting?
Citera
2016-10-19, 17:22
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarsune
Däremot förstår jag inte poängen med insamling överhuvudtaget.
Nog mest för att skapa mer uppmärksamhet i fallet.
Samt att Sjunne är inne i en gonzo-period.
Citera
2016-10-19, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarsune
Däremot förstår jag inte poängen med insamling överhuvudtaget. Detta är inte USA där man samlar in pengar för att vården kostar för mycket eller för att betala advokater. Det blir bara konstigt med "stackars dig som blivit våldtagen, ta lite pengar så känns det bättre."

Insamlingen startades med ett meddelande från en företagare från västkusten som sa att det vore antagligen trevlig för någon som blivit utsatt för det här att kunna resa bort ett tag. Som rullstolsbunden är det antagligen inte så enkelt eller billigt att bara lämna sin trygga vrå. Att då också få stöd från andra än sin närmaste familj... det är antagligen värt en del.

Men va fan vet jag, de illasinnade småpittarna här vill antagligen avliva alla som ens skakat hand med en mörkhyad. Där går gränsen mina små vänner. Så långt går vi inte.
Citera
2016-10-19, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTSweden
Jag fattar inte i heller varför det startande en insamling har det hänt för Sverige alltså? Och innan vi vet om hon talar sanning? Och om hon har hittat på ddet så hoppas jag att hon måste betala tillbaka varje kr nu vet vi inte det och kanske aldrig får veta.

Kör du det här i google translate?

Du ska hålla käften. Din SFI-kurs eller var du nu försökt lära dig svenska funkar inte. Vill du röra upp mer skit?

Ett eventuellt BO i en våldtäktsutredning ska förbli anonym. HelenaE och whatever slöddret heter... total BS.

En rullstolsbunden kvinna blir våldtagen och detta är vad ni tar till?

Välkommen till mig och mina vänner, ni är små löss.
Citera
2016-10-19, 18:27
Medlem
Citat:

Du ska hålla käften. Din SFI-kurs eller var du nu försökt lära dig svenska funkar inte. Vill du röra upp mer skit?

Ett eventuellt BO i en våldtäktsutredning ska förbli anonym. HelenaE och whatever slöddret heter... total BS.

Jag vet att jag skriver som en 6 åring det har jag hört från många så jag är medveten om det.

Jag ändrade mitt inlägg håller med att det var korkat skrivet och jag ska hålla det för mig själv istället för det kan tolkas fel
Citera
2016-10-19, 19:00
Bannlyst
Citat:

Hade ju vart ett bra drag av BO att inte skriva inlägg på fejjan och be folk dela och kalla gruppvåldtäkten för "BIG MISTAKE", alla som då inte listat ut vem hon var löste ju det då. Lägg till ett gäng överspända galningar som sabbar o har sig. Låt snutarna reda ut vad som hänt, vad som VERKLIGEN hänt!!
Citera
2016-10-19, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelenaE
Hade ju vart ett bra drag av BO att inte skriva inlägg på fejjan och be folk dela och kalla gruppvåldtäkten för "BIG MISTAKE", alla som då inte listat ut vem hon var löste ju det då. Lägg till ett gäng överspända galningar som sabbar o har sig. Låt snutarna reda ut vad som hänt, vad som VERKLIGEN hänt!!

Precis. Låt polisen reda ut det. Men du grymtar runt här som om inget annat fanns.

Bulk-konto-manipulation. Ge fan i BO tills saken är utredd.
Citera
2016-10-19, 19:11
Medlem
pawitels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelenaE

Om BO skriver offentliga inlägg på FB, är det intressant att läsa dem, helt klart.
Länka gärna till FB.
Citera
2016-10-19, 19:13
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Det är nog hennes man, han tycks vara 28. Men jag vet inte relevansen för trådens ämne iofs...
Fel! Den där killen är 9 år gammal.
Citera
2016-10-19, 19:16
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schering
Fel! Den där killen är 9 år gammal.
Bra, så var det utrett. Jag ser fortfarande inte relevansen för topic.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in