Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-13, 23:52
Medlem
TarzansFarsas avatar
Skjutningar snittar 3 gånger om dagen på senare tiden här i Svea rike känns det som.

Nån i Eskilstuna som vet mer?

Citat:
En man i 30-årsåldern sköts sent på torsdagskvällen utanför en port i centrala Årby i Eskilstuna.
– Offret i fråga är känt av oss sedan tidigare. Jag vet inte med hur många skott han har träffats men han har skjutits i huvudet, säger Roland Lindkvist vid Södermanlandspolisen.

BO är känd sen polisen sen tidigare så antingen rör det sig om en gänguppgörelse eller stora skulder.
Senast redigerad av TarzansFarsa 2016-10-13 kl. 23:54.
Citera
2016-10-13, 23:56
Medlem
TarzansFarsas avatar
Källa:http://unvis.it/http://www.aftonblad...cle23712123.ab
Citera
2016-10-14, 00:08
Medlem
Årby är ett av Sveriges och Eskilstunas talrika utanförskapsområden.
Citera
2016-10-14, 00:15
Medlem
wufcs avatar
Har ingen info om brottet i fråga men kommer från Eskilstuna och Årby är i alla fall top 3 i listan (och det är en lång lista) över de värsta förortererna i staden. Skulle inte sätta min fot där om jag så fick betalt för det. Trist att bli poppad i huvet, hoppas de hittar GM.
Citera
2016-10-14, 00:18
Medlem
Någon som vet vad han som är skjuten heter? 30 år och känd av polisen sedan tidigare sa ekuriren.
Citera
2016-10-14, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wufc
Har ingen info om brottet i fråga men kommer från Eskilstuna och Årby är i alla fall top 3 i listan (och det är en lång lista) över de värsta förortererna i staden. Skulle inte sätta min fot där om jag så fick betalt för det. Trist att bli poppad i huvet, hoppas de hittar GM.

OT
Du påminde mig precis om hur många områden det är inom 3-4km från centrum.

1.Bellmansplan
2.Fröslunda
3.Årby
4.Lagersberg
5.Nyfors
6.Skiftinge
7.Viptorp
8.Stenby

OnT
Alla golbögar i Årby, speak up, vem blev pepprad?
Citera
2016-10-14, 00:48
Medlem
Under morgondagen lär man få veta vem som saknas där. Trist med sån här skit.
Citera
2016-10-14, 01:02
Bannlyst
Hälsade på bekant i Årby som barn. Då var det lugnt. Några alkisar, många industriarbetare och socialromantik. Hur är det idag? Enbart babbar? Sannolikt att GM och BO är babbar?
Citera
2016-10-14, 02:12
Medlem
Vasterass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TarzansFarsa
Skjutningar snittar 3 gånger om dagen på senare tiden här i Svea rike känns det som.

Nån i Eskilstuna som vet mer?

BO är känd sen polisen sen tidigare så antingen rör det sig om en gänguppgörelse eller stora skulder.

Vi börjar väl få ett snitt snart på ett mord per dag. Skjutningarna är nog långt fler, dock sällan de dör vid skjutningarna.
Citera
2016-10-14, 08:05
Medlem
Helt värdelös tråd hittills med endast rasism som ämne. Har ni inget att tillföra så skriv inget.

Brukar hänga rätt mycket ungdomar ute den tiden i Årby. Bör ju finnas vittnen förutom den person som såg 2 st åka iväg på moped.
Citera
2016-10-14, 08:19
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokenkoken
Mohammed?
Alla heter Mohammed.
Citera
2016-10-14, 08:27
Bannlyst
Citat: