2021-07-10, 13:32
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Tursamt nog dyker ingen kunder upp för då hade nog den falska, glättiga masken släppt ganska snabbt.

Tror du att de som jobbar på macken ska låta nedstämda och trötta? Varenda en är falsk av sig och ler/sprider glädje. Sånt är livet.
Det är precis det motsatta jag menar om du hade jag läst vad jag faktiskt skrev. När det är Johan som står i centrum/håller låda är det alltid glättigt (när någon lyssnar/någon han mästrar trots personlig allmän okunskap), men om han skulle behöva hjälpa/bli ifrågasatt av en kund hade han inte kunnat hålla masken längre utan känt sig kränkt och börjat bli otrevlig och snäsig precis som han blir i kommentarsfältet på YT-kanalen.
Citera
2021-07-10, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Det är precis det motsatta jag menar om du hade jag läst vad jag faktiskt skrev. När det är Johan som står i centrum/håller låda är det alltid glättigt (när någon lyssnar/någon han mästrar trots personlig allmän okunskap), men om han skulle behöva hjälpa/bli ifrågasatt av en kund hade han inte kunnat hålla masken längre utan känt sig kränkt och börjat bli otrevlig och snäsig precis som han blir i kommentarsfältet på YT-kanalen.

Men det gäller ändå de flesta personer, ligger lite å vår natur att vara så. Vissa mer vissa mindre.
Citera
2021-07-10, 16:06
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Men det gäller ändå de flesta personer, ligger lite å vår natur att vara så. Vissa mer vissa mindre.
Men inte om du jobbar med service, då kan du inte bete dig som en kränkt fjant.
Citera
2021-07-12, 22:44
Medlem
regndroppens avatar
Gillade han i början av hans YT ”karriär” är roligt när han reser osv men han har ju gått ifrån vad det kanalen en gång handlade om just mat och kör någon marknadsföring och allt i allo nu förtiden.. med andra ord en riktig sellout det finns liksom inget som är negativt när han pratar om en produkt. Märks ju rätt tydlig på tittarsiffrorna vad folk tycker om hans content
Citera
2021-07-16, 07:53
Medlem
Hur är man funtad om man startar en kanal på svenska? Samma jobb men han får väl max typ 60k views per video nu. Väntat om snubben inte kan engelska dock.
Citera
2021-07-17, 00:50
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Market
Hur är man funtad om man startar en kanal på svenska? Samma jobb men han får väl max typ 60k views per video nu. Väntat om snubben inte kan engelska dock.

För att vissa av oss gillar att höra folk prata svenska.
Citera
2021-07-17, 21:14
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Market

Så alla svenska Youtubers som kör på svenska är idioter? Då är det dom allra flesta då.
Citera
2021-07-18, 00:13
Medlem
flippwrs avatar
Var inte han gift med en amerikanska tidigare bör kunna engelska då!
Citera
2021-07-18, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flippwr
Var inte han gift med en amerikanska tidigare bör kunna engelska då!

Så ifall du gifter dig med en kines, ska du då kunna kinesiska?

Är väl klart han kan engelska men pratar hellre svenska..
Citera
2021-07-20, 21:59
Medlem
kukflashs avatar
Ja jäklar vad det går utför. Kommer ihåg när han var i sin prime, kollade på honom hela tiden men sen blev det mer och mer reklam och annat prylbögeri.

Nu får han jobba på en mack och göra reklam för dammvippor.
Citera
2021-07-22, 19:00
Medlem
flippwrs avatar
Försökt titta på hans roadtripp! Går inte totalt okarismatisk och noll utstråling! Nej tack den den där nollan! Gå tillbaka till reklam!
Citera
2021-07-29, 20:53
Medlem
Sett till hur han svarar folk som kritiserar hans reklamvideos och hans "utstrålning" i Roadtrip, så verkar han t.o.m. något obehaglig. Känns som en sådan där person som mkt väl skulle kunna ha varit klassens mobbare och så här i vuxen ålder känns det som att han skulle kunna slänga ur sig "asså du är en sån fruktansvärt ful och misslyckad idiot som helt enkelt är för tŕög för att förstå varför jag är bättre än dig".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in