Flashback bygger pepparkakshus!
2022-06-15, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Är Pavolvs Hyndas twitter borttagen? Letar men hittar ej.
Om du inte hittar henne så har hon avaktiverat, hon är tillbaka om ett par dar max.
Citera
2022-06-18, 08:49
Medlem
lugna ner digs avatar
Trodde jag var närmast ensam om att verkligen inte gilla denna människan jag sett på Youtube men så dyker denna tråden upp med hela 129 sidor! Kom över personen när han hade Richard Juhlin som gäst och det var så jävla svenskt ängsligt av honom att försöka visa att han kan en del om champagne när han fikade in frågor till Juhlin men i slutet visar det sig att han har två full lagringaskåp av i princip bara prestigecuveer utan att ha sagt något om det. Satte Juhlin i en konstig sits. Skum snubbe. Resten jag sett har bara varit långa reklamvideos och jag ångrar att jag följde ett av hans sous vide-recept för det var inte bra. Jävligt svår dialekt dessutom.
Citera
2022-06-18, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Trodde jag var närmast ensam om att verkligen inte gilla denna människan jag sett på Youtube men så dyker denna tråden upp med hela 129 sidor! Kom över personen när han hade Richard Juhlin som gäst och det var så jävla svenskt ängsligt av honom att försöka visa att han kan en del om champagne när han fikade in frågor till Juhlin men i slutet visar det sig att han har två full lagringaskåp av i princip bara prestigecuveer utan att ha sagt något om det. Satte Juhlin i en konstig sits. Skum snubbe. Resten jag sett har bara varit långa reklamvideos och jag ångrar att jag följde ett av hans sous vide-recept för det var inte bra. Jävligt svår dialekt dessutom.

Vilket recept var det?
Citera
2022-06-18, 13:10
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Vilket recept var det?
Har för mig att det var något med älg. Var nära på att testa hollandaise i SV också men hittade ett annat.
Citera
2022-06-30, 08:53
Medlem
Grievers avatar
Haha, ja det är en känslig herre. Jag ifrågasatte ett ingrediensval i en video och han svarade supersurt direkt!
Citera
2022-06-30, 10:25
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Griever
Haha, ja det är en känslig herre. Jag ifrågasatte ett ingrediensval i en video och han svarade supersurt direkt!
Länka gärna så vi kan se tack.
Citera
2022-06-30, 19:25
Medlem
Grievers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Länka gärna så vi kan se tack.
Nej tack, vill inte outa mig själv. Det är dock samma sak hela tiden, minsta kritik så går han i total försvarsställning.
Citera
2022-06-30, 21:50
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Nej tack, vill inte outa mig själv. Det är dock samma sak hela tiden, minsta kritik så går han i total försvarsställning.
Mmm så klart! Men vart är det han svarar surt någonstans?
Citera
2022-07-01, 11:38
Medlem
Citat:

Du kan ju stryka över namnet och bara ta med texten?
Citera
2022-07-11, 19:29
Medlem
VelvetThornss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Mmm så klart! Men vart är det han svarar surt någonstans?

Kolla YouTube-kommentarerna. Väldigt ofta är han där inne och svarar passiv-aggressivt.
Citera
2022-07-22, 16:25
Medlem
Jag bemötte hans påstående i kommentarsfältet på en video där han hävdade att citronsyra inte alls är farligt. Jag påpekade då att för mycket citronsyra kan skada ens tänder så de inte går att reparera. Fick ett småsurt svar tillbaka. Han verkar inte gilla att bli emotsagd.
Citera
2022-07-22, 17:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Motstroms
Jag bemötte hans påstående i kommentarsfältet på en video där han hävdade att citronsyra inte alls är farligt. Jag påpekade då att för mycket citronsyra kan skada ens tänder så de inte går att reparera. Fick ett småsurt svar tillbaka. Han verkar inte gilla att bli emotsagd.

Hur svarade han? För din kommentar enl mig verkar ju lite konstig. För mycket av något kan ju oftast bli farligt. Tänk på ordet ”För mycket…”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in