Flashback bygger pepparkakshus!
2022-08-14, 02:26
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Hur går det med hans såsförsäljning? Jag har inte sett några av hans såser i butikerna nära mig. Kul att han dissade "burksåser" hårt för att sedan gå in i samma bransch och dessutom använda sig av tillsatser som han tidigare sågade hårt. Försvarstalet var episkt. Hur svårt kan det vara för att citera geeken själv.

Någon här som har testat hans såser och kan ge ett utlåtande?
Nu blir jag faktiskt lite sugen på att testa till exempel hans bearnaisesås, för den ska tydligen säljas i en butik nära mig. Återkommer med recension.
Citera
2022-08-14, 02:58
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Nu blir jag faktiskt lite sugen på att testa till exempel hans bearnaisesås, för den ska tydligen säljas i en butik nära mig. Återkommer med recension.
Burkbea är skit, en bea görs på smör i en emulsion och ska gärna serveras inom dom närmsta timmarna.

Jag må låta dryg men burkbea är en respektlöshet mot den fransman som skapade kungen av såser under tidigt 1800 tal.
Citera
2022-08-14, 03:06
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Burkbea är skit, en bea görs på smör i en emulsion och ska gärna serveras inom dom närmsta timmarna.

Jag må låta dryg men burkbea är en respektlöshet mot den fransman som skapade kungen av såser under tidigt 1800 tal.
Jo tack, jag vet hur man gör bearnaise, men nu är det ju Matgeeks otroliga burksåser det handlar om, du vet han som pissade på all burksås förut?
Citera
2022-08-14, 03:10
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Jo tack, jag vet hur man gör bearnaise, men nu är det ju Matgeeks otroliga burksåser det handlar om, du vet han som pissade på all burksås förut?
Just därför är jag här för att pissa på honom..

En fusksås blir inte bättre för att hans falska nuna är på flaskan.
Citera
2022-08-15, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Just därför är jag här för att pissa på honom..

En fusksås blir inte bättre för att hans falska nuna är på flaskan.

Bearnaisesåsen som han säljer testade jag i helgen. Den smakar typ som allt annat i konkurrens på burk men lite sämre smak ändå.
Kul som sagt att han står och skriker och gapar om halvfabrikat sedan står han själv och slår sig för bröstet hur duktig han är.

Såserna går inte bra, tidigt körde flera affärer kampanj på dem och nedsatt pris. Min lokala affär tog in alla hans såser under sommaren, de står kvar orörda och nu nedsatta även där.

Flopp helt enkelt och hans såser kommer ingen minnas.
Citera
2022-08-15, 12:08
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoomah89

Såserna går inte bra, tidigt körde flera affärer kampanj på dem och nedsatt pris..
Ja varför gjorde dom det tror du?
Citera
2022-08-17, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Hur går det med hans såsförsäljning? Jag har inte sett några av hans såser i butikerna nära mig. Kul att han dissade "burksåser" hårt för att sedan gå in i samma bransch och dessutom använda sig av tillsatser som han tidigare sågade hårt. Försvarstalet var episkt. Hur svårt kan det vara för att citera geeken själv.

Någon här som har testat hans såser och kan ge ett utlåtande?

Att han är 100% falsk och gör allt för pengar visste väl alla redan. Såserna fanns på min ICA, gick på rea för 3 kr/st. Provade Cafe de Paris såsen, smakade vitlöksdressing.

Ingen aning hur det går, men kanske funkar att sälja ett lass till en ny ICA-butik för att sedan aldrig sälja igen, eller kanske gissa på att ICA-butiken har för dålig koll på hur varorna säljer.

Han omsätter bra: https://www.allabolag.se/5567160014/...-laboratory-ab

Men företaget är ju allt annat också, både hans reklamverksamhet och sås.
Citera
2022-09-06, 13:44
Medlem
Bidragsbaronens avatar
Geeken kan verkligen inte laga mat. Fyfan.

https://youtube.com/shorts/eyhngHIwIjg
Citera
2022-09-08, 10:21
Medlem
"Pannkakan" såg vidrig ut.... förstår inte hur han får samarbeten än. Han har ju snart inga visningar xD
Citera
2022-09-08, 11:59
Medlem
Paulabrauns avatar
Varför gör Matgeek alltid så sunkig mat? Ser verkligen inte gott ut.
Citera
2022-09-08, 12:04
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bidragsbaronen
Geeken kan verkligen inte laga mat. Fyfan.

https://youtube.com/shorts/eyhngHIwIjg

Fy fan!
En bränd pöl mjölk
Citera
2022-09-08, 12:12
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Varför gör Matgeek alltid så sunkig mat? Ser verkligen inte gott ut.

Vad du än gör, kolla inte på dagens video. (Spoiler: glass med stekt bacon)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in